Jump to content

Reper filtru epurator


LEOZRX

Recommended Posts

Baietii, codul filtrului epurator pentru un 320D NFL este acesta: 11127793164 ? Am inteles ca la NFL este cel din pasla. Pe real OEM imi da tot ansamblul. :thumbsup:

 

Vechile modele sunt din plasa.... si da! se schimba tot "ansamblul" ! cele noi vin din plastic, din cat am inteles nu mai trebuie schimbat! doar curatat.

Link to comment
Share on other sites

Ori schimbi doar elementul filtrant de fiecare data, ori pui unul de plastic deci il schimbi cu tot cu carcasa. Acesta din plastic nu mai trebuie schimbat la fiecare revizie. Nu mai are element filtrant care sa se imbacseasca.
Link to comment
Share on other sites

Eu il iau cu pret de achizitie, ies destul de bine... Sa imi argumenteze si mie cineva de ce trebuie sa schimb si carcasa.... :thumbsup:

 

Ori schimbi doar elementul filtrant de fiecare data, ori pui unul de plastic deci il schimbi cu tot cu carcasa. Acesta din plastic nu mai trebuie schimbat la fiecare revizie. Nu mai are element filtrant care sa se imbacseasca.

Momentan il pun pe acesta din pasla...sper sa scap de problema fumului albastru....

Link to comment
Share on other sites

@virgilaurelian Cand am luat masina din Germania, E46 320d 2004 al meu avea element filtrant din pasla. Eu l-am schimbat si am pus din plastic cu tot cu carcasa. Deci e posibil sa ai pasla daca nu l-a schimbat cineva pentru a-i pune din plastic.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu il iau cu pret de achizitie, ies destul de bine... Sa imi argumenteze si mie cineva de ce trebuie sa schimb si carcasa.... :thumbsup:

 

 

Momentan il pun pe acesta din pasla...sper sa scap de problema fumului albastru....

 

 

eu dupa ce l-am schimbat ... am scapat de putin "fum" dar insesizabil sa-i zicem asa... drept e ca aveam deja pierderi de ulei, care ajungeau undeva la turbina :sick: cel putina asa cred, altfel nu-mi explic uleiul gasit pe cotul respectiv... ramane de vazut dupa ce mai fac o vizita la service...

Link to comment
Share on other sites

Part number-ul ala e pentru filtrul din plastic sau cel mai vechi de pasla. Eu am luat masina din germania 320 d 2004 , de 7 luni si am facut deja schimburile de filtre si ulei dar de asta nu stiam. Si mie imi da fum albastru la pornire destul de mult si am o oarecare trepidatie intre 1800-2300 rpm. Sa fie asta cauza? La mine as putea pune filtrul de plastic?
Link to comment
Share on other sites

Part number-ul ala e pentru filtrul din plastic sau cel mai vechi de pasla. Eu am luat masina din germania 320 d 2004 , de 7 luni si am facut deja schimburile de filtre si ulei dar de asta nu stiam. Si mie imi da fum albastru la pornire destul de mult si am o oarecare trepidatie intre 1800-2300 rpm. Sa fie asta cauza? La mine as putea pune filtrul de plastic?

Part nuber-ul de mai sus este pentru filtrul epurator din pasla, dar poti pune si din plastic. Eventual il comanzi cu tot cu carcasa. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut filtrul si am vazut ca e din plastic. L-am curatat bine si l-am pus la loc. Azi dimineata cand am pornit masina am observat ca nu mai scoate fum la pornire decat foarte foarte putin. Sunt foarte multumit.

Insa tot nu am scapat de oscilatiile motorului la relanti. O data sau de 2 ori dimineata de la 1000 scade la 600 rpm pentru o fractiune de secunda. Bujiile le-am schimbat luna trecuta. O sa schimb si modulul de bujii. Poate scap.

Link to comment
Share on other sites

Am desfacut filtrul si am vazut ca e din plastic. L-am curatat bine si l-am pus la loc. Azi dimineata cand am pornit masina am observat ca nu mai scoate fum la pornire decat foarte foarte putin. Sunt foarte multumit.

Insa tot nu am scapat de oscilatiile motorului la relanti. O data sau de 2 ori dimineata de la 1000 scade la 600 rpm pentru o fractiune de secunda. Bujiile le-am schimbat luna trecuta. O sa schimb si modulul de bujii. Poate scap.

La fel patesc si eu. Daca gasesti rezolvare, te rog frumos sa postezi si pe forum. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Schimbarea filtrului epurator nu te va scapa de norii de fum. La mine cu ex e46 cu filtrul nou din plastic scotea la fel. Daca fumul e albastru ar trebui sa-ti pui mari semne de intrebare. Nu e normal albastru..inseamna scapari de ulei pe undeva cu siguranta. Fumul negru simplu e normal pt orice bmw fara dpf.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.