Jump to content

probleme motor compact e46


Recommended Posts

salut..am un bmw 316 ti compact motor 1.8 si de ceva timp am o problema mare, si nu ii pot da de cap.

se opreste motorul in timpul mersului sau daca apa ajunge la 90 de grade si parchez undeva si dau sa plec peste 20-30 de minute nu vrea ..invarte dar nu porneste

uneori nu am probleme saptamani intregi! ..am fost cu ea la tester dar se pare ca este totul in regula , iar pompa de benzina a fost schimbata ..

de curand am avut probleme cu bobina de inductie pe care am schimbat-o impreuna cu cele 4 bujii, am facut si revizia masinii si mecanicul m-a asigurat ca nu mai am de ce sa imi fac probleme..eu cred insa ca este de parte electrica si daca cunoasteti pe cineva care ar putea sa ma ajute va rog frumos .. sunt disperat

aseara puteam sa fac accident din cauza acestei probleme.

Link to comment
Share on other sites

Pare o problema electrica (sau chiar un senzor poate fi de vina).

Verifica fiecare punct de masa al masinii (in special cele din compartimentul motor sau de la care se alimenteaza motorul) + senzorul de temperatura pentru lichidul de racire... pentru inceput.

Link to comment
Share on other sites

welcome in the club!!

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/116066-se-opreste-motorul-in-mers-n42b18/

 

ar fi util ca un moderator sa uneasca cele doua topicuri

 

 

tie cand ti se opreste iti apar ceva erori in bord?

 

eu dupa ce mi se opreste motorul, mi se aprind in bord simultan becurile galbene(similar cu decuplare DSC)....si pot sa ma chinui sa dau la cheie....ca nu mai porneste(nici nu am rabdare sa stau sa vad daca dupa ce se raceste porneste din nou).

 

La scanare mie imi apar erori la "crankshaft sensor" -are un senzor la arborele cotit.....eu am sa schimb acest senzor sa vad daca mai apar probleme.

Link to comment
Share on other sites

pai exact acelasi lucru imi apare si mie in bord si este suparator ca nu imi face in fiecare zi problema asta ..cateodata uit si patesc in mijlocul drumului sa nu mai pot pleca ..un senzor si la mine mai mult ca sigur .Vedem ce iese pe tester azi si revin daca imi rezolv problema .
Link to comment
Share on other sites

pai exact acelasi lucru imi apare si mie in bord si este suparator ca nu imi face in fiecare zi problema asta ..cateodata uit si patesc in mijlocul drumului sa nu mai pot pleca ..un senzor si la mine mai mult ca sigur .Vedem ce iese pe tester azi si revin daca imi rezolv problema .

am mai aprofundat si eu problema....ori este senzorul de pe arborele cotit...adica piesa 3 din link (si care e greu de schimbat)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3173&hg=11&fg=10

 

 

sau senzorii axe came, adica 4 din desen( sunt 2, unul pe admisie, unul pe evacuare)-astia sunt ff usor de schimbat

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3296&hg=11&fg=15

 

 

sau combinatii din cele doua.

 

 

Eu am mai pus masina pe tester si imi apare eroare la cel de arborele cotit(crankshaft)-asa ca asta il voi schimba sigur.

 

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut, sunt nou pe aici deci scuze daca nu scriu exact unde trebuie.

 

Detin un BMW E46 COMPACT,316 ti, MOTOR 1.8 (N42B18) DIN 2001.

 

Problema: Nu stiu daca are legatura cu temperatura motorului sau nu dar ,uneori dupa ce se incalzeste nu mai trage ,se opreste motorul, il pornesc din nou , merge inca 2-3 min dupa care iara se opreste si o tin tot asa... Ieri (3.5.2013) am plecat la parinti , distanta este aprox. 16 km de casa, pe la jumatatea drumului am vrut sa fac o depasire si in momentul in care am accelerat " a dat in nas " o data dupa care s-a oprit. Am tot oprit,porni motorul pana am ajuns. Acolo am stat vreo 2-3 ore deci motorul aproape s-a racit dar in drum spre casa la fel a facut. Azi de dimineata am vrut sa vad daca mai face asa, am pornit-o ,toate bune si frumoase, m-am dat cu ea , trage f.bine si nu am avut absolut nicio problema. Deci uneori face, uneori nu...

 

 

NU STIU CE SA II MAI FAC! Am scos-o din service acum 2 zile unde i-am schimbat : senzor ax came admisie,senzor ax came evacuare,senzor arbore cotit si filtru de combustibil.

 

Astept sfaturi,pareri,indrumari..orice! Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt nou pe aici deci scuze daca nu scriu exact unde trebuie.

 

Detin un BMW E46 COMPACT,316 ti, MOTOR 1.8 (N42B18) DIN 2001.

 

Problema: Nu stiu daca are legatura cu temperatura motorului sau nu dar ,uneori dupa ce se incalzeste nu mai trage ,se opreste motorul, il pornesc din nou , merge inca 2-3 min dupa care iara se opreste si o tin tot asa... Ieri (3.5.2013) am plecat la parinti , distanta este aprox. 16 km de casa, pe la jumatatea drumului am vrut sa fac o depasire si in momentul in care am accelerat " a dat in nas " o data dupa care s-a oprit. Am tot oprit,porni motorul pana am ajuns. Acolo am stat vreo 2-3 ore deci motorul aproape s-a racit dar in drum spre casa la fel a facut. Azi de dimineata am vrut sa vad daca mai face asa, am pornit-o ,toate bune si frumoase, m-am dat cu ea , trage f.bine si nu am avut absolut nicio problema. Deci uneori face, uneori nu...

 

 

NU STIU CE SA II MAI FAC! Am scos-o din service acum 2 zile unde i-am schimbat : senzor ax came admisie,senzor ax came evacuare,senzor arbore cotit si filtru de combustibil.

 

Astept sfaturi,pareri,indrumari..orice! Multumesc!

poate este pompa de benzina care incepe sa dea semne de oboseala....asta ar putea sa verifice cineva daca ai presiune in rampa;daca ai fost la service si nu au identificat cauza, inseamna ca trebuie sa schimbi service-ul....cauta si tu la sectiunea servicii si gaseste un user care are review-uri bune si mergi pentru o constatare mai competenta

Link to comment
Share on other sites

poate este pompa de benzina care incepe sa dea semne de oboseala....asta ar putea sa verifice cineva daca ai presiune in rampa;daca ai fost la service si nu au identificat cauza, inseamna ca trebuie sa schimbi service-ul....cauta si tu la sectiunea servicii si gaseste un user care are review-uri bune si mergi pentru o constatare mai competenta

 

Am luat in calcul si poma de benzina ba chiar a pus una noua cu care nici macar nu a pornit. Oricum, o pompa de benzina este in jur de 600 lei si cea care a pus-o era la 200 lei(Nnoua!!) deci cred ca nu are rost sa zic ca am incercat si cu alta pompa. Eu sunt din Brasov, am gasit o pompa second-hand dar tipul nu o da pentru test si nu as mai da iara 200 lei si sa faca la fel ...pana acum am bagat 1700 lei in ea!

Link to comment
Share on other sites

Da' nu te pune nimeni sa schimbi pompe de benzina toata ziua :).

 

EugenB a fost foarte clar in exprimare: te duci la un service care sa-ti masoare presiunea in rampa injectoarelor. Daca e sub ceea ce trebuie (din pacate nu stiu cate atm trebuie sa fie, dar esti liber sa cauti, sigur gasesti pe forum), te pregatesti de pompa noua. Si nu umbla cu sh-uri si alte tampenii. E mai multa bataie de cap pentru tine.

Link to comment
Share on other sites

Da' nu te pune nimeni sa schimbi pompe de benzina toata ziua :).

 

EugenB a fost foarte clar in exprimare: te duci la un service care sa-ti masoare presiunea in rampa injectoarelor. Daca e sub ceea ce trebuie (din pacate nu stiu cate atm trebuie sa fie, dar esti liber sa cauti, sigur gasesti pe forum), te pregatesti de pompa noua. Si nu umbla cu sh-uri si alte tampenii. E mai multa bataie de cap pentru tine.

Multumesc de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Am luat in calcul si poma de benzina ba chiar a pus una noua cu care nici macar nu a pornit. Oricum, o pompa de benzina este in jur de 600 lei si cea care a pus-o era la 200 lei(Nnoua!!) deci cred ca nu are rost sa zic ca am incercat si cu alta pompa. Eu sunt din Brasov, am gasit o pompa second-hand dar tipul nu o da pentru test si nu as mai da iara 200 lei si sa faca la fel ...pana acum am bagat 1700 lei in ea!

In Brasov e plin de "specialisti"....

Link to comment
Share on other sites

In Brasov e plin de "specialisti"....

Da, este adevarat, am fost in Brasov la 2 service-uri si nimic.

 

Am revenit cu noutati!

Am decis sa scot poma de benzina din calcul deoarece am schimbat-o si la fel face, ba chiar am pus furtune transparente si benzina vina fara nicio problema. Din cauza certurilor cu mecanicii m-am hotarat sa ma bag si eu putin in ea...am sesizat ca exista o pompa secundara de aer(este o pompa neagra situata in stanga motorului cum stai in fata lui si in spatele vasului de expansiune), am dat jos furtunul care intra in ea si am vazut ca are un ax cu pale care se invarte. Acum,intrebarea mea este daca acea pompa ar trebui sa se invarta mereu sau numai la turatii mari incepe sa se invarta? Eu am pus contactu, am pornit motoru dar pompa nu se invarte...am legat chiar si 2 fire de la baterie si nu face nimic. Multumesc! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

pai exact acelasi lucru imi apare si mie in bord si este suparator ca nu imi face in fiecare zi problema asta ..cateodata uit si patesc in mijlocul drumului sa nu mai pot pleca ..un senzor si la mine mai mult ca sigur .Vedem ce iese pe tester azi si revin daca imi rezolv problema .

am avut aceeasi problema la BMW-ul meu 316ti... am mers cu ea 2 ani asa pana sa gasesc buba... senzorul de turatii... este bagat foarte urat... pe undeva pe sub alternator... in partea dreapta cum te uiti la motor... am mai stat 5 zile si am vizitat 3 mecanici pana sa-l gaseasca... varu-meu... senzorul seamana foarte mult cu unul aflat in fata pe langa role, numai ca are prinderea pe partea opusa (stanga/dreapta)... probabil ai rezolvat problema intre timp, dar macar le va fi altora de folos...

la mine se oprea din mers si trebuia sa o las fara sa dau la cheie vreo 30 min la inceput si dupa vreo 2 ani se redusese timpul la 10 min. :) ,dupa aceea, pornea si mergea ca si cum nimik nu s-ar fi intamplat...

alte dati, cand iti era lumea mai draga sau te grabeai, nu pornea... invatasem o smecherie care mergea de cele mai multe ori... scoteam cheia din contact, inchideam masina din telecomanda si o deschideam si pornea... cand se oprea din mers nu aveam ce-i face...

nu spun ca majoritatea mecanicilor si a baietilor cu tester imi ziceau variante gen... imobilizatorul, modulul de alarma, pompa de benzina, apa in benzina, releul de sigurante si una care mi s-a parut tare: s-a intins lantul... eu nu sunt prea cunoscator si i-am cam crezut la inceput... norocul meu cu varu'care nu stia ce are masina exact (el fiind mecanic de camioane in principiu), dar isi batea capul cu mine si-mi demonta fiecare teorie emisa de "specialisti"

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.