Jump to content

Look motor


Recommended Posts

Cum va intretineti design-ul exterior al motorului ? Postati poze....Eu unul nu suport praful depus si mizeria pe motor. Atunci cand deschizi capota sa arati motorul unui prieten de exemplu eu zic ca merita sa ai ce sa arati si in principiu sa se distinga altceva decat "praf" cum vad la multi. Cateva poze cu 318d si 520d facute recent.

post-53276-0-76025500-1332691730_thumb.jpg

post-53276-0-71638800-1332691736_thumb.jpg

post-53276-0-25803700-1332691743_thumb.jpg

post-53276-0-45715600-1332691748_thumb.jpg

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Normal ca poti. Nu-i Opel. :laugh:

Frumos, Andrei.

 

Nici eu nu suport mizeria (nici macar la motor). La 2-3 luni (depinde cand e nevoie) scot capacul de pe motor, ornamentul dintre motor si radiatoare, apoi spal cu presiune.

post-41488-0-05990600-1332692737_thumb.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu nu-l spal. Il sterg manual cel putin o data pe saptamana. Am si un spray cu silicon antistatic ( produs Nigrin - l-am luat din Real) si dau pe toata suprafata motorului si apoi sterg cu o carpa cu micro fibra. E destul de bun spray-ul...intradevar nu prea se mai pune praf. Oricum il sterg des oricat de putin ar fi.

Evitati sa-l spalati...mie mi-e frica de alternator nu alta.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Eu nu-l spal. Il sterg manual cel putin o data pe saptamana. Am si un spray cu silicon antistatic ( produs Nigrin - l-am luat din Real) si dau pe toata suprafata motorului si apoi sterg cu o carpa cu micro fibra. E destul de bun spray-ul...intradevar nu prea se mai pune praf. Oricum il sterg des oricat de putin ar fi.

Evitati sa-l spalati...mie mi-e frica de alternator nu alta.

 

 

 

tu vorbesti de capacele din plastic de pe motor,pai mizeria grosiera care se depune pe sub motor,pe furtune,radiator etc

 

cum o cureti,cu spray antistatic?

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca cine-si intretine motorul doar n-o lasa interiorul murdar. Acum depinde de fiecare in parte dar eu nu fac distinctie intre nimic....motor,interior,exterior la fel...doar sub masina nu am cum dar crede-ma ca daca asa avea acces usor as umbla si acolo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tu vorbesti de capacele din plastic de pe motor,pai mizeria grosiera care se depune pe sub motor,pe furtune,radiator etc

 

cum o cureti,cu spray antistatic?

Incerc si eu cam cat pot si pe unde ajung. Sterg si furtunele cat am acces si cred ca am reusit pana acum. Si da , cu spray-ul ala...dar dupa aia trebuie s-o sterg...si imi ia mai mult timp.

Link to comment
Share on other sites

A, si am uitat sa mentionez ca dupa spalare, trag cu seringa si un furtunel apa din jurul injectoarelor. Altfel cred ca i-ar lua o vesnicie sa se evapore la cata se aduna acolo... Ma intreb cum de n-au lasat macar un canal de drenare a apei. Ori nu s-au gandit ca mai trebuie si spalat...
Link to comment
Share on other sites

Gelule... in 5 ani la fosta masina, in acelasi ritm al spalarii n-am avut nici o problema.

Cu o mica exceptie cand alternatorul a inceput s-o ia razna. Dupa ce i-am demontat releul si i-am curatat contactele (erau oxidate de batranete), n-am mai avut probleme niciodata.

Cat despre Tornado Gun... ma tot uit si ma minunez. Omul cat traieste tot invata.

Doar ca aici n-are nimeni, iar decat sa cumpar pistolul si compresorul aferent...

 

Sly... eu ca un tipicar, am zis sa nu imi rugineasca suruburile. :pardon:

Link to comment
Share on other sites

 

Cu o mica exceptie cand alternatorul a inceput s-o ia razna. Dupa ce i-am demontat releul si i-am curatat contactele (erau oxidate de batranete),

 

da,da ! rolleyes.gif de la apa ..

 

daca e bun si in stare buna burduful de la mufa , in principiu nu patesti nimic..dar, de ce sa risti !? :) .. mie mi s-a :censored:, pardon , stricat..bagheta pe spate de la portbagaj ,doar pt ca s-a prelins putina apa in lampa de la numar si s-a prajit tot acolo :) .. in fine, fiecare face cum considea..la diesel sunt sensibile oricum releele de la buji ,baga tu apa cu jet devil.png

Link to comment
Share on other sites

de-a lungul timpului am spalat motoarele tuturor masinilor care mi-au trecut prin mana si nu am avut probleme cu nici unul dar am respectat cateva reguli simple pe care le-am invatat de la ,,batrani,, sau din proprie experienta:

 

1) spalat doar cu apa fierbinte daca motorul este incins

2) protejat cu pungi de celofan modulele electronice pe unde este posibil

3) dupa spalare suflat bine cu aer toate mufele accesibile si lasata sa se usuce in mers nicidecum in parcare

4) spal doar la spalatorii cunoscute unde angajatii stiu sa-si faca treaba si nu insista aiurea cu Karcher-ul -de ex in spatele farurilor, la gura de aspiratie a filtrului de aer sau pe capitonajul capotei care se poate dezintegra in timp de la presiunea apei ;)

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

Cel mai important e sa fie curat SUB acel plastic. :)

Te ajuta in primul rand sa diagnostichezi rapid orice pierdere de lichide pe la motor.

Sub actiunea pierderilor de motorina/ulei, unele furtune/izolatia cablurilor din apropiere cedeaza.

Link to comment
Share on other sites

Cand duc masina la dealer (pentru schimb ulei sau diverse alte interventii sau verificari) imi spala motorul + caroseria. Asta de fiecare data.

 

Deci cam la cateva luni il spala ei. Este destul de curat si vad ca ramane in timp curat. Rar apuca sa se depuna praf sau alte mizerii.

 

Imi place sa fie curat doar pentru ca as putea observa mai usor daca are scurgeri de ulei/motorina.

Link to comment
Share on other sites

Cand duc masina la dealer (pentru schimb ulei sau diverse alte interventii sau verificari) imi spala motorul + caroseria. Asta de fiecare data.

 

Deci cam la cateva luni il spala ei. Este destul de curat si vad ca ramane in timp curat. Rar apuca sa se depuna praf sau alte mizerii.

 

Imi place sa fie curat doar pentru ca as putea observa mai usor daca are scurgeri de ulei/motorina.

Si dupa ce ti-l spala nu sufla apa de pe motor? Nu e bine sa ramana apa pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu unul am acasa Vap si il spal motorul la rece tot cu spuma activa apoi il las 3-4 ore sa se usuce si fara probleme porneste.Nu am patit sa faca figuri pana acum in maniera in care il las sa se usuce linistit.Voi ce credeti?
Link to comment
Share on other sites

Nu prea e bine sa dai cu spuma activa. Ataca partile metalice ale motorului , se si vede unde se depune cand se usuca. Mai bine iei un spray cu silicon antistatic (Turtle Wax) , se gaseste la Selgros. E mult mai bun. Se face super si luceste.

 

Nu-l mai spala ca intra apa la alternator si poate sa ti-l buleasca (diodele pot fi afectate).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.