Jump to content

Problema franare E65 730 D


Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am vazut, la mine este fara, baia este separata de filtru, cutia fiind tot ZF. Dar vad ca pe realoem le arata de la inceput cu cutii ZF, parca s-a pus GM la inceput pe E65 cu motorul M57....in cazul asta raman mai putine posibilitati de luat in calcul :)
Link to comment
Share on other sites

oricum, mi se pare stupid ca inca BMW, Audi sau Mercedes, sustin in continuare ca uleiul din cutii este lifetime, pe cand japonezii sau americanii au schimbul de ulei al cutiei inclus in planul service, dupa atatia ani si atatea cutii esuate din cauza asta ei o tin in continuare pe-a lor...sau probabil numarul este mic al cutiilor cazute pentru ca multi proprietari au schimbat uleiul contra indicatiilor lor, ei luand in calcul doar ce pica in garantie probabil le-a iesit un procent multumitor raportat la total :)
Link to comment
Share on other sites

Pai si cum naiba s-a lovit baia, daca exista scut?

 

Din poza se vede ca partea din dreapta sus este reparata cu copci de sarma, iar in partea din dreapta jos lipseste o bucata.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

WLF, eu nu stiu cum vezi tu baia ai crapata insa te asigur ca nu este crapata cel putin acolo in josul partii drepte. E adevarat ca si poza poate da senzatia asta insa chiar nu e. Asa are asta forma, mai trapezoidala cumva..
Link to comment
Share on other sites

eu nu vad nicio sarma sau copci...incercuieste in poza unde zici tu ca e reparata...eu vad doar faptul ca a fost atinsa pe burta baia!

 

L.E. - am vazut acum ce zice WLF, vorbeste de prima poza, acolo pare a fi o bucatica lipsa din scutul de plastic si din deflectorul de caldura..

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

am vb cu mihai azi despre cutia ta. Mi a zis ca s ar putea sa fie din blocul hidraulic dar pana nu da jos baia nu are de unde sa stie sigur. Eu ti am zis pe a mea a reparato si sunt f multumit de vreo 6 luni. Parerea mea sa ii schimbi ulei cum a zis si dupa vezi. Stima
Link to comment
Share on other sites

pai schimbul e bine sa il faci acolo se vede daca sunt probleme la discuri daca e doar blocul hidraulic te ai scos. E mai ieftin. Parerea mea este ca o poti pune la punct si sa te bucuri de ea. Eu nu sunt adeptul frate are o problema la ceva dao mai departe si ala care o ia de la tine tot asa si cand mergem sa cumparam o masina sa mai mergem 2 km cu ea . Cu anumite cunostinte , cu rabdare poti pune la punct si o masina scump de intretinut asa cum este un e65. Multa bafta si PAste fericit. Mihai este cel mai ieftin si serios din Bucuresti.
Link to comment
Share on other sites

Deci treaba sta in felul urmator, am fost pana la ct dimineata asta si nu am avut decat o singura data o problema cand am calcat-o mai tare, mi-a smucit, dar tare, am testat pedala de acceleratie blana cu tot cu kick down, si cred ca undeva din 4 in 5 a smucit. In rest n-a mai smucit nici la stationari la nimic..

Ciudat.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ori blocul hidraulic o supapa face fitze ori dramul cu pricina e dus si se incarca greu si cand se incarca bruscheaza. Oricum sper ca dupa schimbul de ulei sa se amelioreze. in rest masina merge ok?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ai aceeasi cutie ca si mine ZF 6hp26 , in primul rand ar trebui sa verifici daca racirea cutiei este adecvata.

 

Ce temperatura iese din radiator si intra in heat exchanger.

electroventilatorul de ac functioneaza corect ?

 

daca cutia e prea sus in grade , da smuceli

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Cutia, e o problema comuna la seria 7 e65. In special pe diesel

Daca ai noroc scapi cu schimb de filtru + resoftare cutie e ceva update, daca esti mai ghinionist de fel mai ai de schimbat una alta prin ea si o sa te coste.

 

si la 3.0 diesel si la 3.5 benzina e aceeasi cutie 6hp26.

 

Si oricum cutia duce 600 nm, dieselul are 500 N·m . Tot mai e loc.

Poate doar daca resoftezi dieselul sa ajungi la pragul maxim .

Asta cu suturi la decelerare si mie imi face, nu stiu foarte multe despre cutiile automate , dar am pus tester pe ea si mai stocheaza eroare pe convertizor torque converter opening error (WK)

 

ai resoftat cutia?

si eu simteam socuri zdravene la franare care s-au atenuat dupa ce am schimbat uleiul insa au disparut definitiv doar dupa ce am facut update de soft la Bavaria..

 

cat te-a costat update-ul de soft la BAVARIA ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
e o problema la cutie.. cand masina isi da treapta inferioara.. eu am schimbat kartelul cu filtrul si uleiul din cutie... poate sa dispara problema asta in unele cazuri sau doar remediaza problema .. e o problema comuna la seria 7.. am un prieten care a avut aceasi problema la un seria 7 e65 si eu la al meu aceasi problema..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.