Jump to content

Problema pornire


Recommended Posts

Am avut urmatoarea problema : dimineata cand am pornit masina am observat faptul ca s-au resetat km de la trip si ceasul din bord.

Apoi spre seara la 10 minute dupa ce oprisem motorul si am incercat sa plec cand am bagat cheia in contact nu s-a intanplat nimic, nu s-a aprins nici un martor in bord, nu s-a auzit nici un ticait, nu mergea inchiderea centralizata din cheie, aveam lumina la plafon. Am scos borna de la baterie si apoi a pornit ok. Bateria este incarcata. Sugestii ?

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

Mergi zilnic cu masina?

Bateria ai verificat-o cu multimerul? De curiozitate sa vezi cat incarca alternatorul?

 

Si la mine s-au resetat km din trip si ceasul iarna asta dupa o saptamana nepornita pe ger.

 

Merg zilnic cu masina

 

NU am verificat bateria ( ledul indica verde )- o sa o verific

Edited by Viorel_2008BMW
Link to comment
Share on other sites

dute la un service sa-ti verifice bateria cu ampermetru si pe urma cauti problema

Pai si daca ai un multimetru poti s-o verifici singur. Vezi tensiunea (V). Sa fie macar 14V. Maxim ar fi cam 14.8 ..14.9V .

A patit si un prieten. Ii incarca ~ 13V. Se bulisera niste diode si carbunii de la alternator. L-a facut pana la urma.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Pai si daca ai un multimetru poti s-o verifici singur. Vezi tensiunea (V). Sa fie macar 14V. Maxim ar fi cam 14.8 ..14.9V .

A patit si un prieten. Ii incarca ~ 13V. Se bulisera niste diode si carbunii de la alternator. L-a facut pana la urma.

 

aia in service verifica cu ampermetru, ia din baterie curent cat electromotoru si vede daca mai tine curent, se poate verifica si incarcarea cu multimetru 13,5-14,5V, se mai poate verifica voltii pe baterie a doua zi sa vada la cat a ramas, normal ar fi sa ramana la 12 dar nu este prea sigur asta cu voltii, poate sa aive voltii si sa nu mai duca electromotoru

 

io am avut bateria pe duca asta iarna si imi ramanea pe 11,6 volti a doua zi, cand a fost gerul acela nu a mai plecat deloc, am schimbat bateria..

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

Am verificat prin OBC si am 12.2 si 14.1 dupa pornire

Eu la E60 am 12.2 , 12.3 dupa o zi nepornita de ex. si 14.9 la pornire. Si mie mi se pare ciudat ca incarca la max. alternatorul dar dupa ce opresc motorul tensiunea scade f mult pana la 12.2. Probabil din cauza consumatorilor (fiind diesel).

La fosta masina 520i (benzina) tensiunea se stabiliza undeva la 12.5 , 12.6.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.