Jump to content

Problema injectoare


Recommended Posts

Salut ,

 

Aveam urmatoarea problema la masina : in turatii scotea fum negru si un sunet ciudat, un fel de clantanit ( nici nu stiu cum sa-l numesc. Pe tester arata injectorul 3 cu probleme, avea valorile la minim. Am scos injectoarele, le-am dus la bosch pentru verificare, au rezultat toate 4 injectoarele cu probleme, la turatii mici aveau debit prea mare de motorina, iar la turatii mari prea mic fata de parametrii originali. Costa 800 ron reparatia de bucata, asa ca am cuparat 4 injectoare de la dezmembrari la 100 euro bucata. S-au montat pe masina, doar ca masina nu mai trage ca inainte, intra 2300 si 3000 ture parca are un delay, la 3000 intra turbina si te baga in scaun, nu mai da cu fum si nu mai scoate sunetul ala la acceleratie. Mecanicul zice ca pe vechile injectoare se infigea asa bine pentru ca dadea prea multa motorina, dar era si consecinta negativa ca dadea fum negru. Turbina este reconditionata acu 2 luni.

 

Sa fie injectoarele cumparate cu probleme, este de la tubina, sau are dreptate mecanicul si asa este masina normal, iar inainte avea o anomalie din cauza debitului de motorina marit ?

 

Care stie sa imi dea si mie un sfat.

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Acelasi tzacanit il am si eu la masina cand apas tare acceleratia, trage bine pe la 2500 ture in sus...am fost cu ea la test motor si nu mi-a zis nimic de injectoare, ca ar avea ceva bai vreunul....debitmetrul e bun..nu-i da nici o eroare. A spus ca turbina e de vina...acum..nu stiu ce sa zic...se poate ca turbina mea sa fi fost reconditionata si de acolo sa plece tot baiul...joc la axul turbinei nu are deloc dar mi-a zis ca geometria variabila de la turbina nu functioneaza cum trebuie.

Si a mea scoate fum negru la turatii mari, in sarcina..

Link to comment
Share on other sites

Acelasi tzacanit il am si eu la masina cand apas tare acceleratia, trage bine pe la 2500 ture in sus...am fost cu ea la test motor si nu mi-a zis nimic de injectoare, ca ar avea ceva bai vreunul....debitmetrul e bun..nu-i da nici o eroare. A spus ca turbina e de vina...acum..nu stiu ce sa zic...se poate ca turbina mea sa fi fost reconditionata si de acolo sa plece tot baiul...joc la axul turbinei nu are deloc dar mi-a zis ca geometria variabila de la turbina nu functioneaza cum trebuie.

Si a mea scoate fum negru la turatii mari, in sarcina..

Si eu am reconditionat turbina din acelas lucru, si facea la fel dupa, doar ca tragea mai bine. Deci tacanitul si fumul negru este de la injectoare, crede-ma ca am incercat variante si variante pana am eliminta aceste doua probleme ( fum si tacanit ), dar acuma am problema descrisa mai sus. Pe tester si mie imi dade doar la injectorul 3 ca este pe la valorile minime de functionare. Parerea mea sa lasi turbina, deobicei da fum alb turbina cand e dusa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.