Jump to content

Recommended Posts

salut...am cateva probleme cu motorasul si anume:

-consum de 18% urban..am schimbat sonda lambda cu una noua, dar am masurat ulterior tensiunea la "preheater" si nu am curent deloc..aici nu-i dau de cap deloc

-cand se incalzeste nu mai trage ca atunci cand e rece..parca are ezitari..si cand pleaca de abia se tureaza

-daca ii dau "blana" pe loc, sta un pic sa se gandeasca dupa care se tureaza, dar si atunci de parca e diesel

-daca scot mufa debitmetru, ba moare motorul la relanti, ba nu se intampla nimic..dar nu pot merge cu ea scoasa ca imi da in nas urat de tot

 

de interne nu cred ca e vorba caci compresie am, nu scoate gram de fum albastrui , nu papa gram de ulei

 

la el am schimbat asa

-sonda lambda

-bujii

-intinzator lant

-filtre, uleiuri, antigel, fulii, curea, si multe alte chestii care nu au fost deloc ieftine si totusi fara nici un rezultat satisfacator

 

rog un pic de ajutor din partea unui cunoscator sau daca e cineva prin apropriere de galati poate vine si vede despre ce este vorba ca eu nu-i mai dau de cap deloc :(

 

later edit:ma pot deplasa eu catre careva care stie ce face..numai sa mi-l rezolve si sa plec multumit..contracost evident

Edited by gabu_alex
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu stiu sigur daca e bun sau nu caci daca scot mufa debitmetru, ba moare motorul la relanti, ba nu se intampla nimic..dar nu pot merge cu ea asa (cum fac altii care spun ca "merge" cu mufa scoasa, ba chiar mai bine )ca imi da in nas urat de tot Edited by gabu_alex
Link to comment
Share on other sites

Despre faza cu debitmetru e posibil ca acesta uneori sa mearga, uneori sa nu mai mearga, asadar e pe duca. Testeaza un alt debitmetru daca ai de la cine lua.

eu stiam ca ori merge ori nu merge..poate gresesc

in fine..oricum planuiam sa iau altul si deja am vb cu cineva sa-mi vanda unul

va tin la curent :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am schimbat debitmetrul si s-a schimbat si situatia (spre bine)

nu mai miroase asa tare a benzina nearsa pe evacuare, motorul are ceva mai multa putere cand ajunge la temp normala de functionare si parca merge mai rotund

 

urmeaza sa schimb si fisele ca ale mele nu-mi plac cum arata

va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

o intrebare: am pus masina pe tester cu INPA si urmarind valorile in timp real am observat ca valoarea la air mass la viteza de 120 KM/h depaseste 70- 90 uneori chiar 120 kgh, plaja pe care o da INPA este intre 0-50. E normal sau nu? La relanti sta bine undeva pe la 10 - 12

masina e46 m43 318i

Edited by adezgo
Link to comment
Share on other sites

o intrebare: am pus masina pe tester cu INPA si urmarind valorile in timp real am observat ca valoarea la air mass la viteza de 120 KM/h depaseste 70- 90 uneori chiar 120 kgh, plaja pe care o da INPA este intre 0-50. E normal sau nu? La relanti sta bine undeva pe la 10 - 12

masina e46 m43 318i

 

te-as ajuta cu cea mai mare placere dar nu cunosc raspunsul...sorry..poate altcineva mai experimentat cunoaste

 

cat despre masina mea,

am revenit cu noutati..am dat de cap la sonda lambda..aveam 2 fire intrerupte :rolleyes:

pentru asta am dat bateria afara (o am in fata, sub capota, ca doar e.. 1,8 ), si DME ca sa masor exact pe mufa..oricum s-a rezolvat..alimentare am..semnal trimite la DME

 

dar tot miroase a benzina nearsa pe evacuare si CIUDAT nu prea mai trage dupa ce am pus bateria la loc..e posibil sa-mi dea erori ceva si sa nu mai mearga ca inante?

mirosul de benzina nearsa pe evacuare ma scoate din sarite si pun pariu ca am si consum ridicat

dupa mine mai pot fi de vina doar 2 chestii: injectoarele (sau unul din ele)..ca oricum la unul dintre ele aud un tacanit finut....sau a 2a chestie DME ciufulit..altceva n-a mai ramas...totul e schimbat

 

voi ce ziceti? :rolleyes:

Edited by gabu_alex
Link to comment
Share on other sites

revin cu alte noutati

azi am pus-o pe tester

knock sensor #1 error

knock sensor #2 error

O2 sensor error

 

si ceea ce m-a lasat masca e ca la amestec scria "LEAN" ...cum naiba sa fie amestec sarac daca mie imi consuma de ma rupe ?!?!?! am scos bujia de pe cilindrul 1 (maine le scot pe toate sa le verific) sa vad daca e alba si da..e alba...iar am ramas socat...unde naiba mi se duce benzina ???? n-am furtune sparte..toate au fost schimbate

 

eu nu mai inteleg nimic

 

PS presupun ca daca aveam la user "blonda69" ma ajuta si pe mine cineva :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ca si criteriu am folosit bugetul alocat pentru ea

este febi bilstein

 

acum ce sa mai zic...i-am povestit si omului cu testerul cum sta treaba ca am schimbat sonda si debitmetru si etc...si mi-a mai dat o posibilitate care mi-au facut genuchii sa tremure: ECU pe moarte

Link to comment
Share on other sites

si daca ar fi asa, ala e ieftin. cateva milioane. ca sa te convingi ca e ala cu problema, roaga pe cineva sa-ti imprumute unul, chiar si pe cineva care dezmembreaza.

 

 

eu in continuare sustin ca nu ai ales bine sonda. sau ca sunt sanse mari sa fie asa.

Link to comment
Share on other sites

azi am facut un test de compresie

1-8,5 bar

2-9,6 bar

3-8,5 bar

4-10,2 bar

la m42 compresia ar trebui sa fie de 14 bari

am impresia ca mi-a sarit de la punct pana la urma

 

acum nu stiu ce sa fac...

ori sa-l refac pe asta (cu toate ca mi-a mancat zilele)

ori sa iau alt m42 sa pastrez cutie, ecu, etc

ori sa iau un m50b20 sau b25

 

dar ma gandesc ca daca iau alt motor in afara de m42 va trebui sa schimb tot...instalatie el, ecu, cutie etc

 

voi ce ati face daca ati fi in locul meu?

Edited by gabu_alex
Link to comment
Share on other sites

compresia e f proasta.

nu (cred ca) e sarit nimic de la punct, e pe lant distributia si e rezistenta totusi.

 

cel mai ieftin iesi cu reparatie la acelasi motor. macar stii ce va fi de capul lui apoi, dar pt asta iti trebuie un mecanic serios.

cu schimbul, noroc si putina pricepere iti trebuie sa gasesti un alt m42 in stare buna, fara sa aiba nev de interventii. in jur de 250eur complet cu tot ce-ti trebuie + montaj ~600lei

Link to comment
Share on other sites

compresia e f proasta.

nu (cred ca) e sarit nimic de la punct, e pe lant distributia si e rezistenta totusi.

 

cel mai ieftin iesi cu reparatie la acelasi motor. macar stii ce va fi de capul lui apoi, dar pt asta iti trebuie un mecanic serios.

cu schimbul, noroc si putina pricepere iti trebuie sa gasesti un alt m42 in stare buna, fara sa aiba nev de interventii. in jur de 250eur complet cu tot ce-ti trebuie + montaj ~600lei

 

multumesc mult roby de raspuns

ce sa zic...momentan nu stiu ce s-a intamplat

stiu doar ca pe tester imi dadea erorile spuse mai sus, iar cu o zi mai tarziu s-a intamplat ce s-a intamplat...

rampa de injectoare am dat-o afara si toate injectoarele sunt ok..masurate..etc

asa e..m-am gandit si eu si reparatia la motor ar fi ceva ok..adica as sti ca ce e in el e nou si nu mai am treaba cateva zeci de mii de km

dar..pe alta parte nici sa "carpesc" n-as vrea

de aia am zis sa-l inlocuiesc cu altul, si daca tot am ajuns la "engine swap" de ce sa nu pun un 2,5litri?

sincer sa fiu , sunt roman, si cam asa e in romania..salariu de 300euro...deci de un schimb de motor va fi vorba abia peste minim 2 luni...

pana atunci am timp de gandire...cred

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt intr-o situatie similara cu un Audi.

 

Totusi, inainte de a face transplant, o sa desfac motorul, vad exact ce trebuie inlocuit si fac niste calcule. Daca ajung la niste costuri mari :scratchchin:, fac transplant (vorba colegului roby_m, cu putin noroc se gaseste un motor bun), insa daca diferentele nu sunt mari, merg pe varianta inlocuitului si macar voi dormi noaptea linistit, ca stiu ce zace sub capota.

 

Am vrut doar sa impartasesc rationamentul, pentru ca in asemenea situatii cred ca e bine de analizat fiecare varianta.

 

Bafta !:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

am revenit cu vesti noi

deci toate problemele mi se trageau de la minim o fisa intrerupta :laugh:

dupa ce am schimbat rampa de injectoare, m-am uitat si la axele cu came

am pus pistonul 1 la tdc, si m-am uitat la axe...erau exact cum trebuie sa fie (exceptand avansul de 5grade la axa de admisie :D )

am pus totul inapoi la loc, si am pornit cu alte fise de pe un motor m43..deci cu fise scurte (cca 30cm cea mai lunga) ..nu ca la m42 (aproape 1metru la cea mai lunga)

a pornit la sfert

oricum, chiar daca porneste , merge etc, compresia tot e la pamant..

m-as apuca sa schimb segmenti, sa refac chiulasa, supape etc

dar nu stiu...parca mi-a intrat in sange ideea de a avea un motor de minim 2 litri 6 pistoane..ori un m50b20 ori un m50b25..sunt innebunit dupa sunetul celor 6 pistonase

acum chiar nu stiu ce sa fac

dileme dileme...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.