Jump to content

probleme cutie automata 320dA


Recommended Posts

Un prieten are o problema la masina sa E46 320dA 2005, si anume la cutia de viteze.

A ramas fara ulei la cutie si a mers cu ea nestiind acest lucru.

Cand a dus-o la service ca-i agata in treptele 1-2 a descoperit ca nu are ulei si au facut schimbul de ulei si filtru la cutie.

Mentionez ca in treptele 4-5-6 nu avea probleme inainte de a face acest schimb.

Imediat dupa schimb, masina merge ok in treptele inferioare, dar ii patineaza in 4-5-6 si nu functioneaza ok.

Care ar putea fi problema ? ma gandesc ca ambreiajele nu-s duse daca inainte de schimb nu-i patina.

recomandati un meserias in cutii automate in bucuresti ?

Edited by RobyS
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

iti dau un nr de telefon a unui tip (din iasi) care a lucrat la bmw (specializat pe cv automate) si poate te lamureste el...0723597863-adi

 

eu am avut o problema cu o c.v. automata la un audi....a facut-o...brici:)

 

o zi buna

 

 

Link to comment
Share on other sites

poti sa ii pui cruce, rebuild total sau alta

 

si nu e din cauza ca a pus ulei, ci ca a mers fara.

 

pai cauza o deduc si eu cu usurinta.

incerc sa aflu efectele si rezolvarea lor. cutiile se pot reconditiona... nu e cazul de alta.

 

Nu s-a aprins nici un bec la bord , nimic ?La e60 a aparut imediat ce a scazut nivelul .

 

nu

Link to comment
Share on other sites

cand o sa afli cat costa reconditionarea, probabil o sa cauti una sh.

greu scapi sub 1000 de euro la rebuild, foarte putin probabil

daca era doar convertizorul, sau doar blocul.. poate. dar asa, sigur iti trebuie tot kitul de ambreiaje si blocul probabil.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai ma gandesc ca poate nu-s duse ambreiajele daca au mers chiar inainte de schimb iar imediat dupa aceea patineaza.

 

ma gandesc ca ar putea fi convertizorul, regulatorul principal de presiune sau una din valvele solenoide.

daca se strica una din cele enumerate de mine care ar fi consecintele si simptoamele ? altele decat cele prezentate ?

 

multumesc de ajutor domi

Link to comment
Share on other sites

deci cutia aia este varza.

daca tu gasesti pe cineva sa iti inlocuiasca cate un disc de ambreiaj.. iti urez succes.

noul ulei a antrenat materialul deja desprinsde la mers fara ulei peste tot.

 

daca tu gasesti pe careva sa curete cei enspe solenoizi, iar iti urez succes.

Nu face nimeni asta ca nu merge treaba asa, pur si simplu.

Piesele se pot comanda in kituri, la fel si blocul hidraulic si ce mai vrei tu , dar kituri, nu cate un disc .

Daca tu vrei sa o desfaci de 5 ori si sa platesti de 5 ori manopera, si fara vreo garantie, incearca.

Nu o sa iti dea nimeni, si nici un meserias intreg la cap nu s-ar baga la asa ceva.

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inainte nu patina pentru discurile erau amorzate in putinul ulei ramas care devenise f gros din cauza mizeriilor din el.

1. la masinile diesel la un rebuild de obicei se schimba si convertizorul. Daca a mers fara ulei sigur este uzura si in discurile din convertor.

2. Cutia a mers fara ulei deci cu singuranta exista uzura si in discuri si in placi. Rebuildul cred ca va fii mai scump de 1000 de euro din aceasta cauza.

3. Posibil sa fie afectata si pompa de ulei a cutiei.

4. Mizeriile din discurile uzate au ajuns in blocul hidraulic. Un meserias bun il repara si pe bloc dar costa.

5. Nu se baga nici un meserias sa schimbe doar 2 3 discuri si 2 3 placi si dupa sa iti dea si garantie. Oricum nu vin separat doar pe kit de reparatie. Exista varianta sa o repare cu piese sh si sa o vanda imediat dar la cati bani fac astia care repara cutii nu se baga nimeni pentru 200 300 euro sa faca o improvizatie. Numai montat si demontat cutia este 100 euro, uleiul vreo 200 euro, filtru vreo 70 euro.

 

Ps convertul inainte sa cade da un anumit tremurat intre 60 si 70 la ora. Dupa incepe sa patineze, dupa numai pleaca dupa loc masina deloc ( inainte sa cada tronsneste)

Valve solenoide dau deobicei suturi in retrogadare. Regulatorul principal ori dureaza cateva secunde pana cupleaza in D sau R ori cand e cazut de tot numai pleaca dupa loc deloc.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

e chiar ieftin si se poate verifica, o platesti numai dupa proba, ii faci un schimb de ulei si filtru si sanatate.

 

rar pica astea de 320d ca nu sunt foarte solicitate,

decat in cazuri dinastea cand sunt neglijate cate 10 ani..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu se poate remedia.

 

Acest "surub" modifica presiunea in toata transmisia. Problema este ca amelioreaza treptele 1-2, iar treptele 3-4-5 raman fara ulei.

 

Se modifica pas cu pas, in general aud pe la mecanici mari reparatori de cutii, intre 10-20 de pasi. O data inaintata pozitia "surubului" nu se poate reveni la cea din fabrica fara ruperea dintilor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.