Jump to content

Problema Turbo 318d E90 2006


Recommended Posts

Salutare tuturor, Sunt nou posesor de BMW 318d din 2006, 122 CP cumparat din Germania si am o problema cu Turbo din cate observ.

Masina se manifesta dupa cum urmeaza : Plec de pe loc..accelerez...urca pana aproape de 3000 rotatii si deabea simt ca prind viteza, schimb viteza simt pedala practic moarta...deabea se accelereaza, la drum lung urca frumos, simt puterea in schimb daca vreau sa fac o depasire nevoit inainte sa franez, deabea trec de cel pe care vreau sa-l depasesc.

 

Am schimbat toata geometria turbinei, degeaba, se manifesta ca si inainte, poate putin mai multa putere dar nesemnificativ.

 

Revizia facuta incluziv rola fixa, intinzator si curea accesorii.

 

Am curatat EGR - nici o schimbare

 

Am pus testerul pe ea - inafara de o bujie care trebuie schimbata nu am avut alte erori. ( testerul pus nu a fost facut la service BMW, nu am ajuns cu ea la service BMW din cauza ca nu am timp efectiv sa ajung in timpul programului.)

 

Ma gandesc ca este vre-un senzor pe care testerul nu-l vede...ceva legat de vacum poate, daca cineva a trecut prin asa ceva si ma poate sfatuii ce anume sa verific astept cu nerabdare orice sfat.

 

Am efectuat RAR-ul unde totul a iesit OK, inclusiv noxele masina fiind dotata cu filtru de particule.

 

Masina are pe bord 164.000 km.

 

Orice sfat este binevenit, multumesc.

Edited by G30
Link to comment
Share on other sites

Poate fi filtrul de particule infundat, la mine s-a manifestat astfel: treapta 1 se tura normal dupa care urmatoarele se turau pana la 3000 dupa care trageam de ea. A trebuit sa schimb clapeta de acceleratie(blocata pe deschis) si bujiile care se arsese ca sa pot indeplini conditiile pentru a face regenerare fortata la filtru. Dupa aceasta faza nu am mai avut probleme cu ea. Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Unde ai schimbat geometria? Cat a costat?

 

1100 lei la service-ul unui prieten, daca te intereseaza iti pot da datele de contact pe PM.

 

Poate fi filtrul de particule infundat, la mine s-a manifestat astfel: treapta 1 se tura normal dupa care urmatoarele se turau pana la 3000 dupa care trageam de ea. A trebuit sa schimb clapeta de acceleratie(blocata pe deschis) si bujiile care se arsese ca sa pot indeplini conditiile pentru a face regenerare fortata la filtru. Dupa aceasta faza nu am mai avut probleme cu ea.

 

Si dupa schimbarea lor imediat ai observat diferenta? Banuiesc ca rol mai important il facea clapeta de acceleratie decat bujiile, nu?

Link to comment
Share on other sites

Degeaba exista kit de reparatie pt turbine, repet, nu se pot echilibra pe genunchi, poti schimba 100 de kituri nu vor functiona, turbinele se echilibreaza pe un stand care la noi numai honeywell poseda. Si chiar si ei doar asambleaza turbine la noi piesele vin din afara....
Link to comment
Share on other sites

1100 lei la service-ul unui prieten, daca te intereseaza iti pot da datele de contact pe PM.

 

 

 

Si dupa schimbarea lor imediat ai observat diferenta? Banuiesc ca rol mai important il facea clapeta de acceleratie decat bujiile, nu?

Dupa aceea mergea ca atunci cand am adus-o din Germania, urca repede in ture, tragea pana la 230km/h lejer.

Link to comment
Share on other sites

post-55891-0-99023600-1340819578_thumb.jpg

Degeaba exista kit de reparatie pt turbine, repet, nu se pot echilibra pe genunchi, poti schimba 100 de kituri nu vor functiona, turbinele se echilibreaza pe un stand care la noi numai honeywell poseda. Si chiar si ei doar asambleaza turbine la noi piesele vin din afara....

 

Foarte posibil sa ai dreptate, ideea e ca turbina avea joc in axa si dupa era ca si noua, nu stiu daca a fost facuta intr-un service incat sa nu mai am joc in axa si geometrie noua ar putea functiona mai rau decat era inainte. Oricum nu ma pricep si nici nu vreau sa intru in polemici cu cineva, zic si eu :p

 

Atasez o poza cum arata ceea ce s-a gasit in interior.

Edited by G30
Link to comment
Share on other sites

Degeaba exista kit de reparatie pt turbine, repet, nu se pot echilibra pe genunchi, poti schimba 100 de kituri nu vor functiona, turbinele se echilibreaza pe un stand care la noi numai honeywell poseda. Si chiar si ei doar asambleaza turbine la noi piesele vin din afara....

 

Ba da, mai nou se pot echilibra si aici: http://ionutturbo.com/2012/05/23/cum-reparam-turbina-mitsubishi-de-bmw-seria-3-320d-e90/

 

Nu fac reclama mascata insa imi sunt prieteni si va pot ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Intr adevar vizibil era ca noua, dar nu cred ca a fost testata in regimurile ei de turatii si de presiune sa functioneze in parametrii. Majoritatea cunoscatorilor in turbine au kitul ti l monteaza tie si apoi se mira de ce nu merge ca la ei merge... Eu am testat 2 turbine facute pe genunchi si intr adevar cu centru de prelucrare individul dar stupoare, nu tragea nici cat o dacie 1300. Pt ca standul de teste baga presiune pe turbo si din caracteristica curbei rezultate turatie presiune prelucreaza adaos sau ia adaos din paleti etc... Nu se repara doar inlocuind axul geometria variabila si atat. E poveste...

 

1340820070[/url]' post='1769966']

Ba da, mai nou se pot echilibra si aici: http://ionutturbo.co...ria-3-320d-e90/

 

Nu fac reclama mascata insa imi sunt prieteni si va pot ajuta.

 

Da observ, oare de ce honeywell cumpara standuri de 1 mil de euro bucata cand ar putea merge la ionut turbo...

Link to comment
Share on other sites

Daca mai sunt persoane care au trecut prin ceva asemanator, precizati unde ati umblat...sambata am programat masina la un service si pana atunci as vrea cat mai multe exemple de interventii care au dus la rezolvarea lipsei de putere.
Link to comment
Share on other sites

Intr adevar vizibil era ca noua, dar nu cred ca a fost testata in regimurile ei de turatii si de presiune sa functioneze in parametrii. Majoritatea cunoscatorilor in turbine au kitul ti l monteaza tie si apoi se mira de ce nu merge ca la ei merge... Eu am testat 2 turbine facute pe genunchi si intr adevar cu centru de prelucrare individul dar stupoare, nu tragea nici cat o dacie 1300. Pt ca standul de teste baga presiune pe turbo si din caracteristica curbei rezultate turatie presiune prelucreaza adaos sau ia adaos din paleti etc... Nu se repara doar inlocuind axul geometria variabila si atat. E poveste...

 

 

 

Da observ, oare de ce honeywell cumpara standuri de 1 mil de euro bucata cand ar putea merge la ionut turbo...

 

Ai vorbit tu cu ei si ti-au zis ca au dat 1 milion de euro? Eu doar i-am spus ca poate incerca si acolo, nu trebuie sa fii acid. Altii au rezolvat, fara sa stie de honeywell. Ce-i drept, cu turbina de 2.0 163 CP, nu stiu daca sunt la fel...

Link to comment
Share on other sites

Diferente nu cred ca sunt principiul e acelasi unele au actuator mecanic altele electronic. Eu ce am vaz pe site la cei postati aici se refera strict la partea electronica cea care pica extrem de rar. Nu e suficient doar schimbat kitul de reparatie.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor ,

Din capul locului vreau sa spun ca am cont aici de foarte mult timp , am cred ca peste 10 topicuri in care se pomeneste de mine dar niciodata nu am intervenit. Simt nevoia sa clarific cateva lucruri si poate sa si raspund catorva intrebari :

1. G30 treci pe la mine sa verificam acctuatorul electronic , nu te costa nimic , uita ce am scris in mail

2. serban78 ai tu o idee despre turbosuflante , insa inclin sa cred ca este mai mult una gresita. Ca o parere personala , hai sa nu profitam ca suntem pe forum si sa vorbim doar daca cunoastem exact problema si persoana despre care vorbim. ca sa si raspund intrebarea ta , de ce ar merge cineva la IonutTurbo afla urmatoarele :

In 2011 am reconditionat peste 900 de turbine , pana in iunie 2012 am depasit 600 , sunt al doilea din tara care este autorizat ( de Registrul Auto Roman , autoritatea nationala care este in masura sa acrediteze serviceuri auto ) pe reparatii de turbine , singurul nebun ca re a cheltuit 3050euro pe un tester de actuatoare electronice. Lista poate continua insa nu imi permite timpul.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor ,

Din capul locului vreau sa spun ca am cont aici de foarte mult timp , am cred ca peste 10 topicuri in care se pomeneste de mine dar niciodata nu am intervenit. Simt nevoia sa clarific cateva lucruri si poate sa si raspund catorva intrebari :

1. G30 treci pe la mine sa verificam acctuatorul electronic , nu te costa nimic , uita ce am scris in mail

2. serban78 ai tu o idee despre turbosuflante , insa inclin sa cred ca este mai mult una gresita. Ca o parere personala , hai sa nu profitam ca suntem pe forum si sa vorbim doar daca cunoastem exact problema si persoana despre care vorbim. ca sa si raspund intrebarea ta , de ce ar merge cineva la IonutTurbo afla urmatoarele :

In 2011 am reconditionat peste 900 de turbine , pana in iunie 2012 am depasit 600 , sunt al doilea din tara care este autorizat ( de Registrul Auto Roman , autoritatea nationala care este in masura sa acrediteze serviceuri auto ) pe reparatii de turbine , singurul nebun ca re a cheltuit 3050euro pe un tester de actuatoare electronice. Lista poate continua insa nu imi permite timpul.

 

Imi spui si mie cat ma costa sa-mi verific actuatorul electronic pe PM (scuze ca m-am bagat in topicul tau)

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema schimband actuatorul electric, pana si plecarea lenta de pe loc face diferenta cu noul actuator, va multumesc tuturor pt raspunsurile date, multumesc ionut turbo pt oferta, am auzit mai multe persoane recomandandu-te.

 

Actuatorul care l-am dat jos functioneaza dar se pare ca nu e calibrat, daca este cineva interesat de el il am la vanzare....nu stiu cat sa cer pe el asa ca astept oferte.

 

O zi buna

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.