Jump to content

Cine ma poate lamuri ce este piesa aceasta


Recommended Posts

Cine ma poate lamuri si pe mine ce este piesa aceasta si daca furtunul infundat de langa trebuie sa intre peste tumburusul acelas ce iese din ea??

Azi dupa ce am completat cu niste concentrat de racire (ca mi-a aparut in bord martorul) am observat cu mirare ca era un furtun scos si indopat cu niste hartie langa aceasta piesa...habar n-am ce este, nici nu stiu cum sa caut..eu chiar is cam noob cand vine vorba de piese la motor...daca ma poate lamuri cineva...ca m-am speriat putin...Si nici nu stiu de cand este asta...adica banuiesc asa in mare...

 

Mentionez ca masina mea este BMW E46 318i

 

http://img843.imageshack.us/img843/1654/20120711155416.jpg

Edited by BBX
Link to comment
Share on other sites

Lol, ce tiganie. Cum dracu sa faci asa ceva. Masina ai cumparat-o acum, sau ai avut-o in service?

 

Furtunul ala acolo intra, chestia aia trebuie sa fie ceva regulator de la rampa de injectoare, ori vacuum ori benzina ar trebui sa vina acolo.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=13_0637&hg=13&fg=15

 

Este piesa 8, regulator de presiune.

 

Cred ca furtunele sunt de la returul de benzina.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Da am avut la "un prieten in service"...chestia ii ca eu am plecat din Ro si pana in Viena asa am mers...dar nu am sesizat nimic rau la ea...stiu ca am o problema cu pompa de benzina pentru ca nu imi acceleraza cum trebuie cand este sub 2000 de ture...dar ma gandesc ca nu are legatura cu asta...nu inteleg nici eu acest fenomen...
Link to comment
Share on other sites

Da am avut la "un prieten in service"...chestia ii ca eu am plecat din Ro si pana in Viena asa am mers...dar nu am sesizat nimic rau la ea...stiu ca am o problema cu pompa de benzina pentru ca nu imi acceleraza cum trebuie cand este sub 2000 de ture...dar ma gandesc ca nu are legatura cu asta...nu inteleg nici eu acest fenomen...

ba are mare legatura, pt ca chestia aia e regulatorul de presiune din rampa de la injectoare iar furtunelul ala scos e de la vacum. acum practic tie cat iti baga pompa atat consuma pt ca pompa baga mai tot timpul 2,8 - 3,0 bari dar la turatii mici injectoarele consuma mai putin iar aici intervine regulatorul de presiune care da drumu la benzina pe retur daca este prea multa . Cred ca e stricat regulatorul de presiune si e mereu pe deschis

Poate ma insel asa ca rog alti colegi de pe forum sa ma completeze sau sa ma contrazica :D

Link to comment
Share on other sites

prin furtunele alea nu trece benzina, ala nu e regulator de benzina, e o supapa unisene pt un vacuum. regulatorul de presiune pt rampa injectorelor ori e fixat pe rampa, ori e corp comun cu filtrul de benzina.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

prin furtunele alea nu trece benzina, ala nu e regulator de benzina, e o supapa unisene pt un vacuum. regulatorul de presiune pt rampa injectorelor ori e fixat pe rampa, ori e corp comun cu filtrul de benzina.

se pare ca ai inteles gresit, noi vorbeam de regulator de presiune din care este scos furtunelul si este bandajat, nu de supapa aia unisens de mai jos din care iese furtunelul

 

 

post-15086-0-08213800-1342083002_thumb.jpg

Edited by adezgo
Link to comment
Share on other sites

ba are mare legatura, pt ca chestia aia e regulatorul de presiune din rampa de la injectoare iar furtunelul ala scos e de la vacum. acum practic tie cat iti baga pompa atat consuma pt ca pompa baga mai tot timpul 2,8 - 3,0 bari dar la turatii mici injectoarele consuma mai putin iar aici intervine regulatorul de presiune care da drumu la benzina pe retur daca este prea multa . Cred ca e stricat regulatorul de presiune si e mereu pe deschis

Poate ma insel asa ca rog alti colegi de pe forum sa ma completeze sau sa ma contrazica :D

 

Deci eu am avut-o la un prieten pentru problema asta...ca imi da in nas la turatii sub 2000 cateodata...cand e motorul mai rece...sa fi uitat sa fi bagat la loc furtunasul...nici nu dau de el sa il intreb...deci nu ii cv grav sa inteleg nu? daca o fost scoasa sa zic de vreo luna...

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, am fost descumpanit dupa ce a zis io's ca acolo e supapa de vacuum, n-am indraznit sa il contrazic ca n-am mai deschis capota la un BMW de cativa ani de zile, ma gandeam chiar asa sa nu mai stiu chestii din astea simple? :)
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult la toti ca m-ati lamurit!

 

@ ingineru' - chiar nu stiu ce ii ala dme si cum sa il verific :) Is chiar noob la masini! Pot sa google-it sa te scutesc de explicatii, dar nu ma derajeza sa invat mai multe :D

Link to comment
Share on other sites

Wolf poti sa ma lamuresti cu o chestie...Am obs ca nivelul de ulei era pe minim...e posibil sa fie si din cauza ca am mers cu furtunasul acesta scos in tot acest timp? Sau chiar cu uleiul nu are legatura? Ms

 

Sincer sa fiu, am fost descumpanit dupa ce a zis io's ca acolo e supapa de vacuum, n-am indraznit sa il contrazic ca n-am mai deschis capota la un BMW de cativa ani de zile, ma gandeam chiar asa sa nu mai stiu chestii din astea simple? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.