Jump to content

Ambreiaj zgomotos


nickf

Recommended Posts

Am un seria 1 118d si de curand cand apas pedala de ambreiaj cam pana pe la jumatate se aude un zgomot ciudat de sub masina ...presupun ca ambreiajul...Zgomotul respectiv nu se aude deloc daca nu apas pedala deloc sau o apas pana la podea. Are cinva idee ce ar putea fi?? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Am un seria 1 118d si de curand cand apas pedala de ambreiaj cam pana pe la jumatate se aude un zgomot ciudat de sub masina ...presupun ca ambreiajul...Zgomotul respectiv nu se aude deloc daca nu apas pedala deloc sau o apas pana la podea. Are cinva idee ce ar putea fi?? Multumesc

Rulmentul de presiune!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru sfaturi... Mai era ceva ce uitasem sa zic desi nu se intampla tot timpul...La plecarea din rampa daca fortez mai tare ambreiajul masina incepe sa vibreze putin pana se pune in miscare....Daca este volanta sau ceva din kit-ul de ambreiaj trebuie schimbate toate ? sau se poate inlocui fie doar volanta fie dor kit-ul de ambreiaj?
Link to comment
Share on other sites

la un bmw (seria 5) pe care l-am condus recent, acel zgomot metalic/rontait apare doar daca apesi pedala de ambreiaj pana la podea.

Daca o apasam doar un pic mai mult de jumatate (suficient ca sa pot schimba vitezele fara absolut nicio problema), acel zgomot nu aparea deloc.

Proprietarul masinii zice ca la el problema e din/de la rulment.

Link to comment
Share on other sites

La plecarea din rampa daca fortez mai tare ambreiajul masina incepe sa vibreze putin pana se pune in miscare....Daca este volanta sau ceva din kit-ul de ambreiaj trebuie schimbate toate ? sau se poate inlocui fie doar volanta fie dor kit-ul de ambreiaj?

 

Daca se aude un carait la jumatatea cursei ambreajului, atunci este rulmentul de presiune.

Daca se intampla si ce ai scris mai sus inseamna ca este si volantul. Kitul de ambreaj se poate schimba si individual(complet---rulment, placa si disc) doar daca volantul este ok si nu are probleme.

 

Daca, uneori, masina iti sta turata la relanti, nu foarte mult, doar 3-400 de turatii in + fata de normal, atunci este si volantul.

 

Sa ne spui si cat te-a dus operatiunea.

 

Succes!

 

Colegii care au scris mai sus au dreptate si sa le schimbi cat mai curand, sa nu ai si alte probleme.

Edited by MihaiMAN
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma a fost volantul si rulmentul de presiune asa ca atrebuit sa schimb volantul si tot chitul de ambreiaj.Mi-ai mai schimbat si uleiul in cutia de viteze, cica era negru...si toata povestea m-a costat 670 de lire (locuiesc in Anglia). Insa ce vreau sa precizez e ca kitul de ambreiaj si volantul sunt "after market" nu sunt originale bmw.Originale bmw ma duceau peste 1500 de lire si mai si trebuia sa astept vreo saptamana pana veneau...Multumesc inca o data pentru sugestii la toata lumea si ....drumuri europene ..:)) Edited by nickf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.