Jump to content

problema presiune E39


sherby33oxi

Recommended Posts

Salut, am si eu o problema la un 525 D din 2001. Moare motorul la relanti. Am dus-o la un tester si laptopul a spus ca nu are presiune. drept urmare am schimbat regulatoru de presiune, masina a mers excelent 1 zi, dupa care iar a murit motorul la semafor, am reusit cu greu sa o aduc pana in parcare si cum dau la cheie, sta pornita 2-3 secunde, turatia jongleaza intre 300 si 1000 de ture, si dintr-o data moare. Mentionez ca in turatie motorul nu moare, si nici nu are probleme de putere..

Poate sa ma ajute cineva cu informatii....mersi

Link to comment
Share on other sites

pompa de motorina ?

scoate mufa de la senzorul de la rampa comuna si o sa-ti porneasca mai lung,dar daca sta la relanti fara sa oscileze turatia ala e de vina. cu mufa scoasa motorul trebuie sa mearga rotund dar o sa-ti lipseasca vreo 70 de cai cind tragi de ea

Link to comment
Share on other sites

scoate mufa de la senzorul de la rampa comuna si o sa-ti porneasca mai lung,dar daca sta la relanti fara sa oscileze turatia ala e de vina. cu mufa scoasa motorul trebuie sa mearga rotund dar o sa-ti lipseasca vreo 70 de cai cind tragi de ea

 

Multumesc mult, rugamintea mea este sa-mi explici unde se afla aceasta mufa, nu prea ma ricep...

Link to comment
Share on other sites

rampa este sub galeria de admisie.senzorul este la capatul rampei inspre habitaclu. e un loc destul de strâmt acolo.stai in partea stânga a masinii si baga mâna in spatele galeriei de admisie catre parbriz,in spate si cumva sub ea si vei simti 2 cabluri,unu mai in stânga catre telescop(ala e de la senzorul de admisie) si unu care are doar sprijin pe galerie(are o ureche care tine cablu) si intra un pic sub galerie intr-un senzor(acesta te intereseaza). e chiar la jumatatea motorului in spate. la pipait mufa este destul de lata ca are 3 pini si are doar un singur element de blocaj pe latura lată. trebuie sa simti cu degetele unde e elementul de blocaj si sa stringi de mufa in zona aia si tragi in exterior(spre parbriz).e destul de complicat fara sa ai idee,pe mine m-a ajutat situatia ca am fost pe linga motor la diferite interventii asupra lui.sper sa te descurci!

 

ce eroare ai avut pe tester?

Edited by miculitd
Link to comment
Share on other sites

rampa este sub galeria de admisie.senzorul este la capatul rampei inspre habitaclu. e un loc destul de strâmt acolo.stai in partea stânga a masinii si baga mâna in spatele galeriei de admisie catre parbriz,in spate si cumva sub ea si vei simti 2 cabluri,unu mai in stânga catre telescop(ala e de la senzorul de admisie) si unu care are doar sprijin pe galerie(are o ureche care tine cablu) si intra un pic sub galerie intr-un senzor(acesta te intereseaza). e chiar la jumatatea motorului in spate. la pipait mufa este destul de lata ca are 3 pini si are doar un singur element de blocaj pe latura latã. trebuie sa simti cu degetele unde e elementul de blocaj si sa stringi de mufa in zona aia si tragi in exterior(spre parbriz).e destul de complicat fara sa ai idee,pe mine m-a ajutat situatia ca am fost pe linga motor la diferite interventii asupra lui.sper sa te descurci!

 

ce eroare ai avut pe tester?

 

mersi mult, o sa incerc maine pe lumina, sper sa nimeresc... nu stiu exact ce eroare a dat testerul, cei de la service mi-au spus doar "lipsa presiune"

ce mi se pare mie ciudat este ca dupa ce am schimbat senzorul de presiune, masina a mers impecabil 1 zi.....ce legatura o fi avut senzorul asta de presiune...sau ce l-a stricat iar???

Link to comment
Share on other sites

sistemul de alimentare common-rail are 2 senzori. 1 pe pompa de inalta presiune si 1 pe rampa. la mine simtomele au fost ca tremura relantiul in prima faza si apoi se oprea. reuseam s-o pornesc dar nu statea in relanti. mi-au schimbat de proba senzorul de la pompa de inalte si tot asa a facut,am scos mufa de la senzorul de rampa si a revenit relantiul dar a scazut puterea in sarcina.inainte de a scoate mufa de la senzorul din rampa sa oprit pe strada si nu a mai vrut sa porneasca defel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.