Jump to content

Inlocuire termostat


Sergiubodog

Recommended Posts

Incurajat de vremea buna si de termostatul defect pe care il aveam :), m-am gandit ca ar fi momentul sa il schimb.

1. Scule necesare: surubelnita simpla (in linie), cheie tubulara 10, prelungitor, imbus sau cap HW 5 (poza 1).

2. Trebuie sa faci loc prin a scoate carcasa si elicea de la radiator (pentru elice trebuie imbusul, sunt 4 suruburi) (poza 2 si 3).

3. Dupa aceea desfaci colierele si scoti furtunele de la radiator (poza 4). O sa curga lichid mult (daca nu ai golit inainte radiatorul), de aceea sugerez o tavita/un vas pentru colectare.

4. Desfacem suruburile acestea (nu stiu exact ce ii cablul respectiv) pentru a putea scoate carcasa termostatului (poza 05).

5. Corpul metalic (carcasa) este prins in 4 suruburi (pozele 06, 07, 08).

6. Dupa ce am scos carcasa metalica, se poate observa termostatul. La mine a iesit mai greu asa ca am folosit un patent (poza 09). O sa curga lichid de racire si din motor.

7. Pui termostatul nou la loc (are si o garnitura rotunda), apoi carcasa metalica, pui suruburile la cablul respectiv, furtunele de la radiator si in final elicea.

8. Completezi cu antigel.

9. Ideal ar fi sa faci si schimbul la antigel cu ocazia asta (eu nu am facut).

Imi cer cuze daca nu am folosit termenii academici pentru piese si scule, sau daca am facut alte greseli. Spor la treaba!

post-52248-0-34778500-1350136258_thumb.jpg

post-52248-0-66672600-1350136262_thumb.jpg

post-52248-0-76977900-1350136266_thumb.jpg

post-52248-0-53783100-1350136271_thumb.jpg

post-52248-0-24961300-1350136276_thumb.jpg

post-52248-0-13740100-1350136282_thumb.jpg

post-52248-0-09135600-1350136287_thumb.jpg

post-52248-0-61150300-1350136292_thumb.jpg

post-52248-0-43226400-1350136297_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Incurajat de vremea buna si de termostatul defect pe care il aveam :), m-am gandit ca ar fi momentul sa il schimb.

1. Scule necesare: surubelnita simpla (in linie), cheie tubulara 10, prelungitor, imbus sau cap HW 5 (poza 1).

2. Trebuie sa faci loc prin a scoate carcasa si elicea de la radiator (pentru elice trebuie imbusul, sunt 4 suruburi) (poza 2 si 3).

3. Dupa aceea desfaci colierele si scoti furtunele de la radiator (poza 4). O sa curga lichid mult (daca nu ai golit inainte radiatorul), de aceea sugerez o tavita/un vas pentru colectare.

4. Desfacem suruburile acestea (nu stiu exact ce ii cablul respectiv) pentru a putea scoate carcasa termostatului (poza 05).

5. Corpul metalic (carcasa) este prins in 4 suruburi (pozele 06, 07, 08).

6. Dupa ce am scos carcasa metalica, se poate observa termostatul. La mine a iesit mai greu asa ca am folosit un patent (poza 09). O sa curga lichid de racire si din motor.

7. Pui termostatul nou la loc (are si o garnitura rotunda), apoi carcasa metalica, pui suruburile la cablul respectiv, furtunele de la radiator si in final elicea.

8. Completezi cu antigel.

9. Ideal ar fi sa faci si schimbul la antigel cu ocazia asta (eu nu am facut).

Imi cer cuze daca nu am folosit termenii academici pentru piese si scule, sau daca am facut alte greseli. Spor la treaba!

Salut ,scuze de intrebare ,dar cum scot carcasa de la elice ,ca a mea e de jur imprejurul elicei,ar trebui sa dau jos elicea prima data ,doar ca nu imi intra mana sa desfac imbusurile,si piulita de 32 e stransa de numa,nu pot nici sa tin contra,Masina e 318 is din 94.Mersi

Link to comment
Share on other sites

Salut ,scuze de intrebare ,dar cum scot carcasa de la elice ,ca a mea e de jur imprejurul elicei,ar trebui sa dau jos elicea prima data ,doar ca nu imi intra mana sa desfac imbusurile,si piulita de 32 e stransa de numa,nu pot nici sa tin contra,Masina e 318 is din 94.Mersi

in partea anterioara a carcasei sunt 2 suruburi de plastic (in stanga si dreapta sus, prinse de radiator). suruburile respective poti sa le scoti cu un cleste de taiat fire, sau cu un cutit/surubelnita. Scoti afara capul surubului (aprox 1 cm), iar apoi iese cu totul. Daca nu reusesti sa gasesti suruburile respective pot sa revin cu cva poza. Succes!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.