Jump to content

X5 3.0sd lant rupt la 92000km


ChrisH

Recommended Posts

neamtul merge poate cu 160 180 constant a mea de neamt) ... nu inteleg ce vrei sa zici

Totusi e vb de un x5 caruia i s-au facut reviziile doar la BMW.

Nu aia e cauza ruperii lantului. Mersul constant nu afecteaza(chiar si la vitezele alea) ci socurile cauzate motorului la schimbarea treptelor sau accelerarea la blana de pe loc. Asta afecteaza.

Si daca i-au facut reviziile la bmw ce? Ii doare la basca pe aia.

Link to comment
Share on other sites

Sa te kci pe el de motor , 3.0d :)

Gata,trecem la VW si Audi. E da!

 

S-or mai rupe dracu si lanturile astea dar depinde si de cine conduce ca daca pica pe mana unui descreierat care vrea sa scoata tot din ea....se alege praful!

 

Dar lasa-i frate..cum au bani de X5 au bani si de alt motor. Ce mare branza?

 

Stiu 2 A6 3.0 TDI cu lantul rupt asa ca nu e cazul :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu aia e cauza ruperii lantului. Mersul constant nu afecteaza(chiar si la vitezele alea) ci socurile cauzate motorului la schimbarea treptelor sau accelerarea la blana de pe loc. Asta afecteaza.

Si daca i-au facut reviziile la bmw ce? Ii doare la basca pe aia.

sper ca realizezi ca 95 % din motorizarile noi de 3000 diesel sunt asociate cu cutii automate si ca la ele nu prea poti schimba tu vitezele cum vrei tu. Si la m57 de ce nu afectau aceleratiile la blana? am 320.000 cu un astfel de motor si lantul nu se aude absolut deloc si a vazut la blana masina asta numai ea stie

Ps este cumparata de noua din RO

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nu aia e cauza ruperii lantului. Mersul constant nu afecteaza(chiar si la vitezele alea) ci socurile cauzate motorului la schimbarea treptelor sau accelerarea la blana de pe loc. Asta afecteaza.

Si daca i-au facut reviziile la bmw ce? Ii doare la basca pe aia.

Era o ironie, adica vb aia am facut la voi reviziile daca v-au durut la basca ar fi ok sa suportati tot din basca cheltuielile pt motor.

Colegu zicea ca are garantie, asta chiar e de toata jena sa se dea loviti de la o faza de asta. Poate omul e mai atent la bani si nu arunca chiar asa in stanga si in dreapta cu bani ca "lautarii", si si-a luat un x5 nou pt simplu mod ca ar trebui sa il tina ceva ani, dar de unde, crapa lantul la nici 100 mii.

LE: cum zice si malasorte au cutii automate si te restrictioneaza un pic nu faci chiar ce vrei tu... totul tine de proiectarea lantului astuia de k*t

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Da dar socul tot exista chiar daca nu-l simti tu asa evident ca in cazul cutiei manuale.

Ca mai zic unii de faptul ca lantul se rupe doar la manuala...:)

 

Tu nu intelegi ca nu exista scuze pentru asa ceva? Pur si simplu e defect de fabricatie si ar trebui sa si-l asume!

Link to comment
Share on other sites

ca o data cu criza astia fac masini mai varza va spune ceva? Cut the costs? Oricum, daca toate reviziile au fost facute la bmw si a cedat ceva care NU AR TREBUI sa cedeze pentru ca ei zic ca nu trebuie schimbat la un termen anume, inseamna ca e vina BMW, nu a clientului, in garantie sau nu, EI TREBUIE SA SUPORTE TOT
Link to comment
Share on other sites

Cum acuzi ma tu clientul ? Ai stat la curul vrunuia caruia i s-a rupt lantul sa vezi ca si-a batut joc de masina si nu a intretinut-o corespunzator ? Ai scris tot felul de astfel de aberatii pe topic-ul dedicat iar acum te-ai apucat si aici ! Postezi fara noima si doar din dragul de a posta sau esti pur si simplu frustrat ca ai in posesie astfel de belea !

Ai merita o vacanta scurta ptr ineptiile scrise si ptr ca faci idioti in stanga si in dreapta fara sa ai nici macar un argument.

Link to comment
Share on other sites

Orice lant sau curea se poate rupe, din foarte multe cauze, la BMW, VW, AUDI, RENAULT, FORD MERCEDES etc...etc..etc..

Poate cineva sa-mi zica si mie un tip de motor cu distributie pe lant sau curea si sa nu fi avut niciodata probleme la marca respectiva? raspund tot eu...NU! La unele modele de la BMW au fost ei mai cu coarne si au incercat sa reduca zgomotul motorului prin reducerea frecarii lantului, reducerea dimensiunii, a greutati sau prin cresterea presiunii intinzatoarelor de la lant, aici au gresit ei mult!!! au incercat sa faca un bine dar au facut mai mult rau.

Dar sincer la un audi de exemplu model mai nou hai sa zicem 2009, 2010 cam cat credeti ca costa schimbatul unei curele de distributie, intinzatoare, pompa apa, fara de care nu da nimeni garantie urmatorii 60000km sau 80000km (depinde), spun eu fara 500€ minim nu face nimeni nimic. Atunci daca iei un calcul usor pana in 200000km schimbi de min 3 ori nu? obligatoriu conform reviziilor si asa se poate rupe in orice moment... Deci cam tot acolo este daca ai lant sau curea la distributie sau nush ce motor, chiar si la un tractor care are pinioane poate crapa motorul :rolleyes:

 

La Audi-ul (2.0t) meu se schimba distributia la 180.000km sau 5ani. Nu se mai schimba la 60.000km la nimic, minimul este de 120.000km. :thumbsup:

 

Andrei, tu vrei sa spui ca e de vina prostul care da minim 30.000E pe o masina premium, pe care nu o poate folosi cum doreste fiindca exista pericolul de a se rupe lantul de la distributie? Sau ai impresia ca toti cei cu 320d/520d samd sunt raceri.. :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Faptul ca scrie "timing chain" nu inseamna ca el trebuie schimbat periodic, atata vreme cat bmw nu a stabilit oficial un interval de timp pentru acest lucru, deci teoretic e lifetime... La curele e stabilit din fabrica, scris in carte, in functie de marca/model/motor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.