Jump to content

X3 sau ce?


fbdcnt

Recommended Posts

cred ca gabaritul le da aripi la mitocani.

 

Da, si probabil ca majoritatea care au x5 si q7 sunt catalogati astfel, dar eu ma intreb, ce se intampla cand se intalneste un specimen din asta cu o duba sau furgon sau cu un tir? atunci cine e mai "smecher" in trafic?

Link to comment
Share on other sites

din ce am vazut trece care e mai mare, ala se baga. din cauza ca am tot condus masini mari - x5, x6, cayenne, nu m-am confruntat cu problema asta, sa se urce unii pe mine. eu circul cu orice masina mare/ mica la fel, in coloana ca pensionarii, la sosea o mai ard cand se poate dar nu agresiv. de cand mai umblu in oras cu fiesta ca imi place, trebuie sa belesc bine ochii, parca sunt vanat frate. am si invatat intersectiile unde intra dobitocii ca orbii. la aviatorilor e teroare cu aia din dreapta de pe primaverii.
Link to comment
Share on other sites

Din ce am remarcat la intersectia de la aviatorilor cu PrimĂŁverii, majoritatea intra ca berbecii. In generla nu numai cei cu suv-uri, sav-uri, dar si oameni cu masini mici mai scumpe intra grĂŁmadĂŁ in multe intersectii. Ce sa mai, se circula de vis in BucureĂâ˘ti!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

am inceput negocierile la audi, la bmw pana luni nu am cu cine. premisele nu sunt favorabile, in stoc este o singura masina cum vreau, sline, negru ext + negru int., 177 cp automata cu navigatie. e 2012 nu 2013. ne luptam cu pretul. sa vedem.
Link to comment
Share on other sites

Daca tot doreai un suv mic, de ce nu ai luat un Q3 ?

 

http://www.trendzcar.com/wp-content/uploads/2012/04/2012-Audi-Q3-Jinlong-Yufeng-Concept-Rear-Angle.jpg

 

http://downloads.xdesktopwallpapers.com/wp-content/uploads/2011/11-1/Audi-Q3-Interior-Picture.jpg

 

http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/1224/5557.jpg

 

2.0tfsi quattro 211cai.

Link to comment
Share on other sites

pt asta port razboi:

 

Cod Model Pret net

(EUR) Pret brut (EUR)

8TA0WH12 A5 Sportback 2.0 TDI , 177 CP/ 130 kW, MMT, Cutie automata de

viteze 32.798,-- 40.669,52

 

Dotari optionale:

UH2 Audi hill-hold assist, 77,-- 95,48

activeaza automat frana de parcare in

momentul stationarii. Plecarea de pe loc

se realizeaza fara a fi necesara

actionarea butonului franei de mana.

9VD Audi Soundsystem 243,-- 301,32

Contine: amplificator 6 canale, 10

incinte acustice, inclusiv un difuzor

central pe plansa de bord si un

subwoofer, putere totala 180 W

EA5 Extindere garantie 2 ani,maxim 80.000 km 584,-- 724,16

7K6 Indicator presiune redusa roti 77,-- 95,48

PRM Jante aliaj 8,5Jx18, design 5 spite V 929,-- 1.151,96

cu anvelope 245/40 R18.

PNQ Navigatie MMI® plus 2.334,-- 2.894,16

Contine: hard-disk cu date de navigatie

si redarea hartilor cu elemente

topografice, orase si monumente in fomat

3D, posibilitatea de a alege 3 rute

alternative, joystick pentru cautarea

direct pe harta, informatii despre ruta

in Splitscreen (manevrele care urmeaza,

puncte de interes pe autostrada,

monitorizarea traficului), sistem de

comanda vocala, suplimentar sageti

indicatoare pe computerul de bord;

display color 7"; radio cu tuner si

phasediversity; hard-disk pentru muzica

(20 GB), compatibil MP3, WMA, AAC si

MPEG-4; DVD-Player utilizabil pentru

muzica si DVD-uri video; 2 cititoare

carduri SDHC (pana la 32 GB); AUX-IN, 8

difuzoare pasive fata/spate cu o putere

totala de 80 Watt. In combinatie cu

telefonul Bluetooth Audi online se pot

utiliza si servicile Audi connect:

navigare cu ajutorul hartilor Google

Earth, cautare online POI (Point of

Interest), stiri si starea vremii).

Detalii referitoare la acoperirea

hartilor de navigatie pot fi obtinute de

la distribuitorii autorizati Audi.

6XE Oglinzi exterioare reglabile, rabatabile 215,-- 266,60

si incazite electric

5MU Ornamente interioare Aluminiu Trigon 181,-- 224,44

QQ1 Pachet lumini 129,-- 159,96

- guri ventilatie, elemente actionare

usi si oglinzi machiaj iluminate

- catadioprii activi usi laterale

- praguri inferioare usi iluminate

- podea fata/spate iluminate

- torpedou iluminat

- lumini de citit fata/spate

WKK Pachet special A5 Confort, 1.596,-- 1.979,04

contine:

- scaune incalzite fata,

- Parking control,

- computer de bord cu ecran color

si functie de eficienta,

- interfata bluetooth,

- cruise control,

- oglinda interioara cu efect antiorbire

automat

7X4 Parking Control Plus 744,-- 922,56

Asistenta cu avertizare acustica si

optica la parcarea cu fata sau cu

spatele. Contine senzori cu ultrasunete

amplasati in bara fata si in bara spate.

Afisajul se realizeaza pe ecranul MMI.

6NQ Plafon din stofa neagra 243,-- 301,32

1PD Prezoane antifurt 24,-- 29,76

PQD S line - pachet exterior (quattro GmbH) 1.582,-- 1.961,68

Contine: bare protectie fata/spate cu

design sportiv, ornamente suplimentare

pentru pragurile exterioare vopsite in

culoarea caroseriei, spoiler central

bara fata si spoiler bara spate vopsite

gri platinium, ornamente praguri

interioare cu inscriptia S line, emblema

S line pe aripile fata, ornamente

cromate pentru proiectoarele de ceata,

ornamente cromate pentru tevile de

esapament (la modelele cu 4 cilindrii)

N7U PS1 Tapiterie in combinatie piele/ Alcantara 1.811,--

2.245,64

cu scaune fata sport, cu un contur

pronuntat pentru o mai buna sustinere

laterala, inclusiv reglaj pe inaltime,

adancime si inclinare si reglaj lombar

electric

1XX Volan multifunctional sport, 148,-- 183,52

imbracat in piele, design 3 spite cu

padele pentru schimbarea treptelor de

viteze

Total optionale: 10.917,-- 13.537,08

 

L8L8 culoare: Negru Phantom perlat 762,-- 944,88

FZ tapiterie: stofa sau piele, Negru 0,-- 0,--

culoare plansa de bord: Negru

culoare mocheta: Negru

culoare plafon: Argintiu 'mond'

 

Pret vehicul de baza 44.477,-- 55.151,48

Link to comment
Share on other sites

e standard:

Dotari standard

► Airbag sofer si pasager

cu actionare in 2 trepte, optiune de

dezactivare airbag pasager si functie de

recunoastere a pozitiei pe scaun

► Airbag-uri laterale fata,

integrate in spatarele scaunelor

► Airbag-uri pentru cap, pe toata lungimea

ferestrelor laterale ale autoturismului,

pentru protectia pasagerilor din fata si

a celor de pe locurile exterioare din

spate in cazul unei coliziuni laterale

► Audi Singleframe

► Bloc lumini spate

cu lampi de pozitie si frana cu

tehnologie LED

► Caroserie zincata

complet galvanizata in in zonele cu risc

de coroziune, cu garantie 12 ani

impotriva coroziunii

► Centuri de siguranta automate,

in 3 puncte, cu limitator de forta si

intinzator pirotehnic, asortate culorii

interioare.

► Coloana de directie deformabila la

impact cu functie de amortizare pentru

completarea functiilor de protectie ale

airbagurilor si a centurilor de

siguranta

► Computer de bord cu functie de eficienta

si afisare pe display-ul monochrom

dintre ceasurile de bord a

recomandarilor privind reducerea

consumului, a treptei de viteza optime,

a consumatorilor electrici

► Controlul electronic al stabilitatii

(ESP), face legatura intre ABS, EBV,

ASR, EDS si senzorii proprii si, prin

compararea datelor din timpul rularii cu

datele de referinta, intervine asupra

managementului motorului si/sau franeaza

rotile independent, indiferent de

viteza, pentru a asigura o stabilitate

marita

► Cotiera centrala pentru locurile din

fata, reglabila in adancime si

inclinare, cu spatiu de depozitare si

priza 12 V

► Cotiera centrala spate,

rabatabila

► Covorase textile fata / spate

► Diferential blocabil electronic (EDS)

franeaza automat rotile motoare care

patineaza in situatii de aderenta

diferita intre roti si asigura astfel un

comportament de drum impecabil.

► Ecran 6.5" monocrom, in plansa de bord

pentru indicarea functiilor radio,

climatizare, ceas, setari autovehicul

► Ecran central monochrom intre ceasurile

de bord pentru afisarea temperaturii

exterioare, a frecventelor radio, a

treptei de viteza la cutiile automate, a

intervalului de service, a usilor

deschise, a senzorilor de defecte

tehnice si a mesajului de alimentare

► Extinctor

► Faruri cu Xenon si stopuri LED

(inclusiv tehnica LED pentru lumina de

zi, instalatie spalare faruri si reglare

automata a bataii farurilor)

► Frana de parcare electromecanica,

include functia de frana de parcare,

ajutor la plecarea de pe loc si frana de

urgenta in timpul mersului pe toate cele

4 roti

► Geamuri actionate electric cu functie

confort

► Geamuri laterale si luneta termoizolante

► Imobilizator electronic antifurt

(cod in cheia originala a masinii)

► Inchidere centralizata cu telecomanda

integrata in cheie, functie confort

pentru inchiderea/deschiderea geamurilor

si deschidere individuala pentru

portbagaj.

► Indicarea modelului si a tehnologiei

motorului pe hayon

► Indicator temperatura exterioara, la

temperaturi sub +5°C avertizeaza asupra

posibilitatii formarii poleiului

► Indicator uzura placute franare fata, cu

afisare pe ecranul computerului de bord

► Instalatie de climatizare automata (3

zone) cu reglaj dependent de puterea

soarelui, regleaza automat temperatura,

debitul si distributia aerului, cu

functie de recirculare, filtru de praf

si polen, duze de degivrare pentru

parbriz si geamurile laterale

► Instalatie pentru spalarea farurilor

► Literatura de bord in limba romana

► Luneta incalzita

► Manere de sustinere pe arcul plafonului

► Memorarea diverselor date de service in

cheia de contact

► Motor turbo diesel 4 cilindrii, 2.0 l/

130 kW / 177 CP TDI common rail

► Oglinzi exterioare incalzite, actionate

electric, vopsite in culoarea caroseriei

si cu semnalizatoare LED integrate

► Pachet optic argintiu

contine rama geamurilor din aluminiu,

ornamentele stalpilor B si C negre

stralucitor

► Parbriz din sticla termoizolanta

► Plafon din stofa

asortat la culoarea interiorului

(argintiu sau bej)

► Praguri cu insertii din aluminiu

► Priza de 12V in portbagaj

► Proiectoare de ceata integrate in bara

fata

► Radio CD Concert cu redare MP3 si WMA,

cu cititor de card SD, interfata Aux-In,

memorie pentru 30 de posturi, 8 incinte

acustice pasive (putere totala 80W),

concept comenzi tip MMI, ecran color 6.5

inch, reglaj intensitate volum in

functie de viteza

► Reglaj anti-patinare (ASR)

asigura o tractiune mai buna impiedicand

patinarea rotilor la pornire

► Roata de rezerva de dimensiuni reduse

► Scaune fata cu reglaj manual pe

inaltime, adancime, inclinare si

tetiere, fara reglaj lombar

► Schimbator viteze imbracat in piele

► Scrumiera si bricheta in consola

centrala fata

► Semnale de avertizare acustica si optica

pentru centura de siguranta si pentru

luminile aprinse

► Senzor de lumina si de ploaie

actioneaza automat farurile (in functie

de luminozitate) si stergatoarele (in

functie de aparitia stropilor de ploaie)

► Servodirectie electromecanica

reglabila automat in functie de viteza;

pentru parcare asigura o manevrare

usoara a volanului; la viteze mari

coloana de directie este mai dura si

implicit mai precisa.

► Sistem de franare

cu sistem antiblocare ABS cu distributie

electronica a fortei de franare EBV,

asistent de franare hidraulic, discuri

frana fata/spate ventilate, spate cu

frana de parcare electromecanica.

► Sistem inteligent de recuperare a

energiei

Voltajul alternatorului creste

in fazele de franare pentru a converti

energia cinetica in energie electrica.

Aceasta energie este folosita pentru a

diminua utilizarea alternatorului in

fazele ulterioare de accelerare si

asigura o reducere a consumului cu pana

la 3%.

► Sistem prindere scaun copil ISOFIX

pentru locurile din spate si pentru

scaunul dreapta fata, cu functie de

dezactivare airbag dreapta fata

► Sistem Start/stop,

reduce consumul de carburant si emisiile

de CO2 prin oprirea motorului in

stationare, de ex. la semafor. Pentru

repornirea in conditii optime, aceasta

este initiata deindata ce este eliberata

pedala de frana (sau apasata pedala de

ambreiaj, in functie de transmisie),

iar turatia necesara este deja realizata

in momentul in care a fost angrenata

treapta 1 de viteza

► Sistem tetiere integral

In cazul unei coliziuni, multumita

conceptiei scaunelor, partea de sus a

corpului este retinuta de centurile de

siguranta iar capul este sprijinit din

timp. Se diminueaza astfel riscul unui

accident la coloana vertebrala.

► Spatarul banchetei spate rabatabil

si 4 inele de ancorare in portbagaj

► Spatii depozitare

in usile laterale fata si spate

► Spatiu depozitare ochelari

► Suport pentru 2 pahare, amplasat pe

consola centrala

► Trusa de prim ajutor si triunghi

reflectorizant

► Vopsea uni la alegere - Alb "Ibis",

negru "Brilliant" sau rosu "Brilliant"

Link to comment
Share on other sites

Cam trebuie sa alergi fiesta aia sa ia 9 afara...

 

 

Dintre cele doua, arata mai bine A5-ul (desi imi place mult mai mult varianta coupe), dar sunt sigur ca la comportament pe sosea nu se compara cu seria 3. Noul seria 3, cutie automata, Dynamic Drive si Active Suspension este absolut superb de condus. Multi lauda 328i-ul (tot motor de 2 litri, dar benzina), insa mie mi s-a parut mai mult decat decent cum se misca 2.0d-ul. La cat de bine schimba cutia asta in 8 trepte...

 

 

EDIT: Eu ramasesem la pg 2 cand am scris... Acum dadeam scroll prin lista aia de optiuni. Cate chestii, frate... n-am avut rabdare sa citesc tot. Oricum, eu cred ca s-ar putea sa tanjesti dupa BMW inapoi..

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Eu astept cu interes prezentarea noii achiziĂâşii, bafta cu negocierile!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

L.e. Am scris rândurile de mai sus pana sa aparã ultimul post! Succes cu masina, sa o forjezi cu drag!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cutia e multitronic sau dsg? La multitronic e ciudata rau senzatia sa accelerezi dar motorul sa aiba tot timpul aceeasi turatie/tonalitate. Am mers cu noul A6 cu cutie din asta... nu cred ca as putea sa ma acomodez cu ea.

da e de cacat, multitronic, parca merge convertizorul ala altfel decat normal, parca patineaza intr-una. dsg e senzational de misto schimba ca o manuala cu zvac cum face si smg-ul la bmw. sa o iau si va zic cum e. trebuie platita, pregatita..etc. daca nu e azi ramane pe luni- marti livrarea.

 

Si eu care eram convins ca n-ai sa parasesti marca... BMW-ul F30 asta e superb... :p

eu eram hotarat sa o parasesc. stii, ca la femeile alea de le dai un sut in cur sa vezi daca poti fara ele. treaba e ca am luat-o pt nevasta-mea, trebuie sa ii placa ei in primul rand. sincer insa eu am ales ce mi-a placut mie nu ei, dar oricum zice ca ii place. de mers nu a mers cu ea. nici eu dealtfel cu a5 dar n-am mai facut test pt ca am mers cu a4 si a6. noul 3 are intr-adevar niste review-uri foarte bune. cat despre look, e prea bmw si sincer m-am cam saturat, mai incerc si altceva.

Link to comment
Share on other sites

multumesc, ma umplusem de nervi citind fel de fel de forumuri audi cu istorii horror despre cutiile multitronic care se strica iremediabil si costa 10,000 reparatia. altii zic ca cele noi nu ar avea probleme. ok o sa vedem, are garantie 4 ani, n-am tinut in ultimii 20 de ani nicio masina atat. sa vad cum merge, multitronic asta nu are trepte in sensul in care suntem noi obisnuiti, are 8 rapoarte dar e cvt, cu transmisie variabila, nu are convertor. mai e ceva naspa, cand nu apesi pe acceleratie sta complet decuplata, cum facea smg-ul la bmw. daca pleci in panta e naspa, o ia in spate. noroc ca a mea are hill-assist, cum e si la bmw, trage frana de mana cand iei piciorul de pe acceleratie si o ia cand accelerezi. mai e ceva naspa, din cauza sistemului cvt, se simte ca si cum ar patina, mergi pe autostrada, accelerezi, te uiti la turometru e bat, nu se misca decat cand schimba treptele dar viteza creste. la fel, te poti uita la motor, vezi cum se tureaza dar viteza sta pe loc, ca la scutere sau cand patineaza ambreiajul. ma rog o iau si daca ma enerveaza o transform intr-un bmw 328i x-drive. pana una-alta sa vedem ce mai zice concurenta.

 

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.