Jump to content

Probleme grave roti bmw e38 725 tds `98


florinulbmw

Recommended Posts

Salutare tuturor . detin un bmw seria 7 e38 725 tds din 98 si ma intampin cu o problema ciudata ....Cand l-am cumparat l-am adus de la Hunedoara si am observat ca undeva pe la viteza de 90 km la ora batea in volan gen stanga dreapta ..... a venit iarna am lasat-o asa .... a inceput sa bata in volan din ce in ce mai tare ... mi-am pus un smn de intrebare . Cand a venit primavara am fost la un mecanic si mi-a spus ca sunt duse bucsele pe fata si telescoapele . Am comandat din germania tot kitul de brate pe fata dar nu si telescoapele . Intre timp am fost si am centrat cauciucurile iar cel de la vulcanizare a observat ca gaurile de la jante cele care se fixeaza janta pe buza de la fuzeta sunt mai mare (au fost luate cu polizorul probabil a incercat sa puna jantele pe alta masina) si mi-a zis ca asta e motivul pentru care bat rotile si bate in volan ... Am asteptat bratele le-am schimbat totul ok nu mai era nici o bataie si am avut tot jantele astea ... ce-i drept am schimbat bratele si am umblat tot cu telescoapele duse ... La un moment dat a inceput sa bata din nou in volan tot intre 80 si 110 km pe ora ... am mers si am schimbat si telescoapele si si-a revenit din nou . Am umblat ok in jur de 1 luna , iar astazi am fost si mi-am pus cauciucuri de iarna dupa ce am pus cauciucurile (centrate fara boalfe ara nimic ) bate din nou in volan . am verificat din nou bratele si am constantat ca cele de jos sunt putin slabite si capatul de bara partea dreapta putin slabit . Mi-a mai spus mecanicu ca e slabit si ceva gen bielta de directie , dar la bmw is altfel o bara ce vine de prin caseta .. dar nu astea ar fi problema bataii in volan . Ce parere aveti ? Ati avut problema aceasta? rog ajutor !!! Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

un articol in engleza:

http://www.meeknet.co.uk/e38/E38_Shimmy.htm

 

Bieletele de directie, in general,sunt primele care se duc.

Doar inginerii stiu de ce le-au proiectat asa subtiri :bashwall:

 

Un aspect pe care multi il ingnora este uzura barii stabilizatoare. Se uzeaza in timp in locurile unde vin prinse bucsele.

Varianta cea mai ieftina este sa montezi bucse cu diametru mai mic pe interior: dar nu tine, tot vei avea vibratii.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Dacă nu ai schimbat niciodată bara de Direcție cred ca a venit momentul. Bara își face joc in nucile intermediare si in cei doi pivotii de prindere. Im afara de aceste cauze ar mai fii bucsa de la bara stabilizatoare la prinderea de caroserie. Eu as verifica si flanjele de la amortizoare. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Am reparat'o eu, avea fata macata saraca, mai ales bratele mari nu cred ca fusesera schimbate de foarte mult timp, batea tot, avea butucul stanga fata terminat, mai prindeau decat 3 prezoane, rotile fata calcau ambele in unghi deschis, jantele indoite, galci foarte mari in cauciucurile din spate.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.