Jump to content

Probleme Turbo la BMW 320d


Recommended Posts

Am fost, am ridicat piesa de la reparat, am primit certificatul de garantie, dupa care m-am dus la service-ul unde mi-au demontat turbina. Ce mi s-a zis cei de la reparatii turbine : cauza pentru care mi s-a rupt axa turbinei este insuficienta de ungere...am si zis la service de acest aspect insa personalul a ramas uimit. Oricum, maine o sa am masina (teoretic) gata si pot sa ma apuc de facut teste si sa o inmatriculez.

Revenind la piese...i-am zis de ce am citit pe forum (chinezarii si alte chestii). Mi s-a raspuns ca, avand in vedere faptul ca piesele sunt din Anglia (nu chinezarii), se poate acorda aceasta garantie. Deci se poate face a la carte (teoretic)

O sa revin cu pareri dupa ce reusesc sa ma invart cu masina, sa vedem ce si cum functioneaza.

As dori sa va multumesc tuturor care m-ati ajutat cu pareri, idei. Sper ca la randul meu o sa va pot ajuta...

Link to comment
Share on other sites

Am fost, am ridicat piesa de la reparat, am primit certificatul de garantie, dupa care m-am dus la service-ul unde mi-au demontat turbina. Ce mi s-a zis cei de la reparatii turbine : cauza pentru care mi s-a rupt axa turbinei este insuficienta de ungere...am si zis la service de acest aspect insa personalul a ramas uimit. Oricum, maine o sa am masina (teoretic) gata si pot sa ma apuc de facut teste si sa o inmatriculez.

Revenind la piese...i-am zis de ce am citit pe forum (chinezarii si alte chestii). Mi s-a raspuns ca, avand in vedere faptul ca piesele sunt din Anglia (nu chinezarii), se poate acorda aceasta garantie. Deci se poate face a la carte (teoretic)

O sa revin cu pareri dupa ce reusesc sa ma invart cu masina, sa vedem ce si cum functioneaza.

As dori sa va multumesc tuturor care m-ati ajutat cu pareri, idei. Sper ca la randul meu o sa va pot ajuta...

ai fost pe bd colentina pt reconditionat???

Link to comment
Share on other sites

Da...si asa imi era greu sa ma deplasez fara masina de la Tg Mures la Sancraiu de Mures pentru reparatie turbina, respectiv de acolo la service la Sangeorgiu de Mures.

Motivul pentru care nu am scris pe topic (si nici nu o sa scriu) numele firmei : NU fac reclama! Cei care v-ati interesat, prin PM v-am trimis.

Link to comment
Share on other sites

atunci este nasol ptr ca in marea majoritate a cazurilor electronica se strica inaintea turbinei si cum modulul nu se inlocuieste trebuie sa cumperi o turbina noua cu totul

si atunci de ce sa reconditionezi turbina cand e posibil ca in scurt timp sa cada electronica si sa fii nevoit sa cumperi una noua completa

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut,

azi am vrut sa ies cu masina (E90 - 11/2007) din oras. Mare greseala.

Cum mergeam am vazut un alt e90 tras pe dreapta cu capota ridicata..am avut o premonitie :(

 

Dupa cativa km, am auzit un suierat, am inchis muzica sa fiu sigur, si la accelerare, am obs ca nu mai tragea.

Se pare ca e turbina :( Am intrebat pe cineva din trafic daca scoate fum, cica nu..in fine, m-am intors cu ea cu chiu cu vai acasa - vreo 10 km mers asa. Sper ca nu am busit ceva mai rau

Acum am si eu niste intrebari : sa cumpar una noua sau merita sa fac o reparatie ? Si daca sa fac o reparatie ...unde ?

Cat de greu e de schimbat turbina ? Pot sa o fac si la un service non-reprezentanta ?

 

Mentionez ca masina a fost luata de noua de la bavaria si are 100 000 reali.

Daca o patesc si cu distributia , jur ca nu ma mai ating de bmw cat voi trai.

Link to comment
Share on other sites

Cat de greu e de schimbat turbina ? Pot sa o fac si la un service non-reprezentanta ?

Daca o patesc si cu distributia , jur ca nu ma mai ating de bmw cat voi trai.

Pai intereseaza-te la BMW si vezi cat face. Solutii oricum exista in mai multe parti.

 

Iar cu distributia nu vad ce legatura are.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De mare ajutor postul asta. Bine, probabil ca tu nu ai auzit si de marci gen Lexus/Jaguar care sunt tot premium si RWD ...

Lexus am si eu, pe langa un e90 ca si al tau; in 60000km cu Lxusul nu am platit un leu in afara de carburant si reviziile(ulei si filtre); Plus ca la Lexus o revizie costa 800-900 lei; La BMW, 1500...

Dar, Lexusul ca si orice masina japoneza incepe sa aiba cuplu de la 2000, dar sa intelegi ca sub 2000 nu trage deloc!!

Si exact ca si tine si eu mi-am luat E90 de la Bavaria de nou si acum are 101500 km!!! Sper sa nu imi cada si mie turbina!

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Salut,

azi am vrut sa ies cu masina (E90 - 11/2007) din oras. Mare greseala.

Cum mergeam am vazut un alt e90 tras pe dreapta cu capota ridicata..am avut o premonitie :(

 

Dupa cativa km, am auzit un suierat, am inchis muzica sa fiu sigur, si la accelerare, am obs ca nu mai tragea.

Se pare ca e turbina :( Am intrebat pe cineva din trafic daca scoate fum, cica nu..in fine, m-am intors cu ea cu chiu cu vai acasa - vreo 10 km mers asa. Sper ca nu am busit ceva mai rau

Acum am si eu niste intrebari : sa cumpar una noua sau merita sa fac o reparatie ? Si daca sa fac o reparatie ...unde ?

Cat de greu e de schimbat turbina ? Pot sa o fac si la un service non-reprezentanta ?

 

Mentionez ca masina a fost luata de noua de la bavaria si are 100 000 reali.

Daca o patesc si cu distributia , jur ca nu ma mai ating de bmw cat voi trai.

poate nu e turbina si ai un furtun spart la turbo

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

De mare ajutor postul asta. Bine, probabil ca tu nu ai auzit si de marci gen Lexus/Jaguar care sunt tot premium si RWD ...

 

nu te cunosc, dar nu stiu daca ai avut si condus mai multe masini ca si mine. intr-adevar eram ironic. nici nu vad cu puteam sa nu fiu. dar pana la a emite pareri despre persoane, mai este un drum.

lexus o fi fiabil si arata si bine, dar nu e un lucru probat la noi de mai multi ca sa se poate emite opinii concludente. cat despre premium, e o toyota premium, si atat. nu o masina cu adevarat premium. jaguar are masini extraordinare, dar nu sunt chiar un etalon in fiabilitate.

 

Lexus am si eu, pe langa un e90 ca si al tau; in 60000km cu Lxusul nu am platit un leu in afara de carburant si reviziile(ulei si filtre); Plus ca la Lexus o revizie costa 800-900 lei; La BMW, 1500...

Dar, Lexusul ca si orice masina japoneza incepe sa aiba cuplu de la 2000, dar sa intelegi ca sub 2000 nu trage deloc!!

Si exact ca si tine si eu mi-am luat E90 de la Bavaria de nou si acum are 101500 km!!! Sper sa nu imi cada si mie turbina!

 

vorbesti prostii. "ca orice masina japoneza" . Lexus e o puturoasa de Toyota, ce te astepti?. fratele meu are mazda 6, cu 40 000 km. luata de noua. 2.2 diesel. motorul are cuplu urias de la 1300 turatii, cuplu ce se simte mult mai bine decat la E90, doar ca se plafoneaza peste 3000 rpm. un motor foarte fiabil pana acum.

eu pledez pentru japoneze, atata timp cat nu emitem pretentii de premium. cat despre fiabilitate, conform statisticilor satu bine, dar toate testele sunt facute pe masini noi. vreau sa le vad dupa 200 k, cum au majoritatea romanilor bmw.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.