Jump to content

Situatie teribil de enervanta


Recommended Posts

Salutare.

Am masina din semnatura si absolut de fiecare data cand vreau sa desfac prezoanele nu reusesc.

Am rupt cateva chei de roti pana acum(nu am avut niciodata cheia originala a masinii,o sa ma duc sa caut la dezmembrari).

Intrebarea mea e cum scap de problema asta ? La vulcanizare mi-a dat baiatul de acolo cu vaselina,dar degeaba. Parca se sudeaza in filet nenorocitele astea de prezoane.

Ce solutii am?

(m-am trezit si cu pana in parcare azi...schimba roata daca poti) :angry:

Link to comment
Share on other sites

Iti recomand o cheie de genul asteia , e vreo 30 de lei.

 

La fel pateam si eu dar cu cheie in forma L nu mai am probleme.

 

Pe langa asta ai grija la gaura de centrare a rotii pe masina sa fie tot timpul curata si nu mai strange rotile la vulcanizare. Sunt de parere ca le ei le strang prea tare pentru a le desface fara batai de cap in caz de pana.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Problema ta poate veni si de la jante. Analizeaza cum calca pe janta prezonul. Am avut problema asta la cealalta masina. La jantele de aliaj, cand trebuia sa desfac prezoanele, era un chin( am rupt si eu vreo 2 chei), desi eu le stransesem( folosind o cheie dinamometrica). In schimb, la jantele de tabla, nu am avut niciodata problema asta, cu aceleasi prezoane..

 

Bafta!

Edited by AdiOrte
Link to comment
Share on other sites

Cumpara o cheie de roti mai sanatoasa, personal o am pe cea originala si una telescopica de vreo 70 de cm, foarte solida. Si la prezoane nu pune vaselina, cumpara un WD 40, este bun impotriva ruginii.

 

Cheia telescopica este asemanatoare cu cea a colegului jeezy.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand o cheie de genul asteia , e vreo 30 de lei.

 

La fel pateam si eu dar cu cheie in forma L nu mai am probleme.

 

Pe langa asta ai grija la gaura de centrare a rotii pe masina sa fie tot timpul curata si nu mai strange rotile la vulcanizare. Sunt de parere ca le ei le strang prea tare pentru a le desface fara batai de cap in caz de pana.

 

 

D-astea am rupt trei(3), probabil am nimerit eu firme mai naspa, ale mele aveau tubulara cu doua capete, 17 si 19. Modelul ala general in cruce s-a indoit(rasucit) pur si simplu, la o fortare cu piciorul. Problema de fapt era de la jante, nu de la prezoane. Cum am schimbat jantele, se desfaceau si cu aia in cruce deja stramba, chiar daca le stransesera baietii la vulcanizare cu pistolul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.