Jump to content

Probleme e36 318i m40


Recommended Posts

1. Salut tuturor. Am si eu o problema la e36 318i m40 ( motor schimbat cu 316i m40 ) si anume ca acul de la temperatura din bord imi indica putin mai in dreapta fata de linia de mijloc al ceasurilor din bord( daca ma uit fix la ac, el este perfect drept ). Asta ar fi o problema sau asa e normal? ( am schimbat recent termostat, sondele de temperatura si antigel nou + aerisire corecta ).

 

2. O alta problema a aparut recent cand m-a mancat in ... sa trag frana de mana in mers si a bubuit ceva in partea din spate a masinii. Rotile nu sunt blocate. Am mai tras frana de mana si tot asa face, insa ea tine daca o trag intr-o panta. Este o problema sau e ceva normal avand in vedere ca e iarna?

 

3. Este indicat sa pun un aditiv in ulei care "trateaza" tachetii? Sau daca as pune, ingrosand uleiul, nu este bine pt ca este iarna?

 

4. Si cea mai importanta problema apare la pornire dar doar dimineata: pornesc prima data masina, se accelereaza in 500-600-700 rotatii si se opreste. Mai pornesc odata si merge perfect. Asta se intampla doar dimineata. Adica chiar daca pornesc masina dimineata, apoi o pornesc iarasi seara, nu mai apare problema asta.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Edited by Vibrate
Link to comment
Share on other sites

Problema de la punctul 2 se pare ca s-a rezolvat. Cred ca era de la cablul de frana care era cu siguranta inghetat. Astazi, fiind -1 grad nu a mai scos niciun sunet cand am tras de mai multe ori frana de mana.

 

Celelalte probleme? Ma ajuta cineva?

 

PS: observ ca se cam duce la vale forumul. Nimeni nu mai ajuta pe nimeni.

Link to comment
Share on other sites

1. daca te uiti direct la el si sta la jumatate e ok.

2.e posibil sa ramana blocat cablul de frana sau sabotul din cauza frigului/mizeriei

3.poti pune un aditiv, dar nu stiu daca iti va rezolva problema tachetilor.

4.aici pot fi foooaaaarrteee multe raspunsuri gen: fise, bujii, motoras relanti, valva pcv, debitmetru, pompa benzina, furtun debitmetru, trage aer fals etc....

Link to comment
Share on other sites

1. daca te uiti direct la el si sta la jumatate e ok.

2.e posibil sa ramana blocat cablul de frana sau sabotul din cauza frigului/mizeriei

3.poti pune un aditiv, dar nu stiu daca iti va rezolva problema tachetilor.

4.aici pot fi foooaaaarrteee multe raspunsuri gen: fise, bujii, motoras relanti, valva pcv, debitmetru, pompa benzina, furtun debitmetru, trage aer fals etc....

 

1,2 si 3 sunt probleme ca si rezolvate. Despre 4: fisele lucreaza ( le-am scos pe fiecare in parte si lucrau ), bujiile au 6 luni si sunt ngk platinum iridium, debitmetrul este bun ( testat in octombrie ), furtul de la debitmetru este in regula si nu trage aer fals, motorasul relanti este curatat de curand si lucreaza bine. Legat de pompa de benzina, eu cred ca aici ar fi problema. Cand e motorul pornit se aude un fluierat din zona pompei ( am inteles ca e pe duca ). Cam de aici apare problema nu? Nu inteleg totusi de ce daca pornesc masina la 8 dimineata face figuri, iar daca o pornesc pt a doua oara in acea zi seara, masina porneste perfect.

Link to comment
Share on other sites

 

4. Si cea mai importanta problema apare la pornire dar doar dimineata: pornesc prima data masina, se accelereaza in 500-600-700 rotatii si se opreste. Mai pornesc odata si merge perfect. Asta se intampla doar dimineata. Adica chiar daca pornesc masina dimineata, apoi o pornesc iarasi seara, nu mai apare problema asta.

 

 

Pompa e.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.