Jump to content

Ofer spre vanzare BMW E39 520i


EdY D

Recommended Posts

Dotari: ASC;

6 Airbag-uri;

Climatizare manuala;

4 Geamuri electrice;

Oglinzi electrice incalzite;

Volan "M" original, aflat pe lista de dotari initiala a autovehiculului;

Interior gri-deschis, foarte bine intretinut;

Radio-CD Business;

Climatizare manuala;

 

Kilometrii rulati: 167.000, carte service.

 

Lista completa de dotari dupa VIN:

 

VIN WBADT11090GY46063

Type code DT11

Type 520I (EUR)

E series E39 ()

Series 5

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M54

Displacement 2.20

Power 125

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ORIENTBLAU METALLIC (317)

Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/GRAU (F4TT)

Prod.date 2000-10-06

 

Close Options

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

 

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S361A LM RAEDER/PARALLELSPEICHE 82 BMW LA wheel, parallel spoke 82

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front

S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat

 

Close Standard equipment

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version Germa

 

 

Autoturismul a fost importat din Germania in luna mai a acestui an (2012) , avand 2 proprietari declarati pe teritoriul statului german.

TUV-ul a fost eliberat cu o luna inainte de data achizitiei , pe act fiind stipulati 157.000 de kilometrii. In regim de rulare intern, pana in prezent am efectuat aproape 10.000 de kilometrii (la 29 Decembrie 2012).

Istoric interventii: in primele saptamani a fost schimbat uleiul din cutia de viteze si cele doua semeringuri ale aceasteia.

Au urmat amortizoarele si bateria. Pentru ambele se ofera garantie. Ultima interventie din primavara acestui an a fost un brat inferior.

 

La sfaristul lunii noiembrie, am efectuat schimbul de ulei si consumabile. S-a folosit SAE 5W30, schimbandu-se filtrele de aer, ulei, polen si combustibil. S-au folosit produse Mahle si Mann. Cu ocazia reviziei, a fost inlocuit si antigelul plus chederul usii soferului.

 

Intregul istoric este transparent si verificabil: detin facturile tuturor consumabilelor si piesele mai sus mentionate.

 

Anvelopele de iarna cu care autovehiculul este echipat sunt Continental Winter Contact 830P, jante Star Spoke 83. Au fost achitionate in aceasta toamna( (DOT 2012), sub 3.000 de kilometrii rulaj.

 

Echiparea din fabrica a automobilului ofera modelul de jante Paralell Spoke 82, pe 16''. Roata de rezerva este de aceleasi dimensiuni. Am pastrat aceste randuri de jante pentru sezonul de vara. Jantele sunt echipate cu anvelope Pirelli, DOT 0710, uzura foarte mica.

 

Defecte: in urma unei coborari a geamului, macaraua dreapta-spate nu mai este operationala. Cablul s-a rasucit la rulare, mecanismul trebuie inlocuit sau restaurat cu un kit de reparatie.

 

Temperaturile scazute de la inceputul acestei ierni au potentat o bataie pe puntea fata. Au fost identificate capetele de bara ca fiind sursa acesteia. Mi-am propus sa trec iarna asa, urmand ca la primavara sa inlocuiesc tot ceea ce este necesar.

 

Un usor trepidat la franare releva faza incipienta a procesului de ovalizare a discurilor de franare. In viitorul apropiat, acestea necesita inlocuirea.

 

Consideratii generale:

 

* nu exista niciun martor aprins in bord;

* motorul functioneaza rotund, la parametrii absolut normali (verificat pe tester);

* masina este foarte inchegata;

* faruri si stopuri originale, lonjeroane neatinse;

* vopsea originala in stare foarte buna;

* la masurarea stratului de vopsea cu aparatura specifica, s-a constat ca aceasta difera doar pe aripa dreapta-spate, zona afectata fiind de un diametru de sub 20 de centimetrii;

*ofer si presurile originale, pe culoarea interiorului, netocite.

 

PRET : 5.250 de Euro cu ambele randuri de jante si anvelope.

4900 de Euro cu anvelopele de iarna.

 

Pretul este usor negociabil la fata locului. Am cautat o masina peste medie, care, in pofida listei sumare de dotari, este foarte bine intretinuta. Starea tehnica si estetica a acesteia sunt considerentele principale pentru care voi tine de pret. Am achizitonat si ingrijit autoturismul ca pentru mine, nu in vederea unei revanzari ulterioare atat de timpurii. Necesitatea imperioasa a unui autoturism 4x4 s-a conturat pentru finele anului viitor

 

Sunt interesat de schimburi DOAR cu un Bmw E53, 3.0d, neinmatriculat, importat recent in tara.Nu accept alte variante Prefer plata cu bani lichizi, deoarece aceasta imi creaza alte conditii, mult mai propice, in alegerea viitoarei masini.

 

Voi uploada imagini din interior (si nu numai) in viitorul apropiat.

post-8900-0-90998700-1356822994_thumb.jpg

Tel: 0722 300 152

post-8900-0-46838600-1356823093_thumb.jpg

post-8900-0-67517000-1356823170_thumb.jpg

post-8900-0-35367200-1356823271_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pentru moment, aceasta este singura imagine laterala a autovehiculului. Am gasit-o "ratacita" prin telefon.

Voi reveni in viitorul apropiat cu celelalte imagini.

 

Asa cum am enuntat si in textul anuntului, pretul este putin negociabil, la fata locului. Lista de defecte este exhaustiva (din cunostintele mele), nu am ascuns nimic. Din acest considerent, apreciez pretul ca fiind unul corect ce nu lasa prea mult spatiu de manevra pentru scaderi dramatice, nejustificate ale acestuia. Masina se prezinta intr-o stare foarte buna, revanzarea in cazul meu a devenit o solutie doar din necesitatea achizitionarii unui SUV.

post-8900-0-82188400-1356894901_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

post-8900-0-59775900-1356959497_thumb.jpgpost-8900-0-45869300-1356959484_thumb.jpgImaginile promise: post-8900-0-40266200-1356959464_thumb.jpg

 

post-8900-0-69114600-1356959650_thumb.jpgpost-8900-0-87364800-1356959634_thumb.jpgpost-8900-0-21513400-1356959627_thumb.jpg

 

post-8900-0-69455700-1356959688_thumb.jpgpost-8900-0-35582000-1356959731_thumb.jpgpost-8900-0-71880400-1356959717_thumb.jpg

 

post-8900-0-17897000-1356959806_thumb.jpgpost-8900-0-17339700-1356959825_thumb.jpgpost-8900-0-87508900-1356959833_thumb.jpg

 

post-8900-0-74087800-1356959912_thumb.jpg

 

Am uitat sa precizez ca dispun de 2 randuri de chei.

Automobilul se poate vedea in Brasov si uneori in Bucuresti.

 

Rog moderatorii sa nu aprecieze acest post ca un "UP". Imaginile atasate aici sunt realizate in decurusl acestei zile. Multumesc!

Edited by EdY D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.