Jump to content

kevinn14

Members
  • Posts

    540
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kevinn14 last won the day on August 24 2021

kevinn14 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    dunareanu_vic

Previous Fields

  • Masina
    530xd

Recent Profile Visitors

12342 profile views

kevinn14's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

23

Reputation

  1. Da , vasul era schimbat in dec 2019 cu unul swag nou si ventilatorul nu era schimbat . N-am stat deloc pe roșu , cum am vazut ca se ridica am oprit ca eram la semafor , apoi am pornit cand s-a dat verde si am oprit imediat , apoi a țâșnit apa . Încă nu am luat-o
  2. Da , au găsit vasul de expansiune crăpat , se pare ca nu a mai pornit electroventilatorul
  3. Salut colegi . Astăzi am luat masina , a funcționat perfect cand au testat + pornit la rece , proba de drum , am si mers cu ea de acolo pana pe blvd Pache unde a pierdut toată apa , văzusem ca începuse sa se mărească temperatura si am oprit … a ieșit abur si a curs toată apa . Ma oftic pt ca am am apucat sa merg cu ea si imi plăcea mult mergea parca mult mai bine decat cand am luat-o prima data in 2009 cu motorul de 3.0 original . Asta e , nu am noroc … voiam sa ma țină si pe mine o perioada pana mi se vindea o proprietate sa imi iau alt e60 sau F10 , momentan cred ca nici asta nu mai iau ca mereu cand patesc ceva ma consum așa si nu mai pot , cred ca iau o de-asta comuna gen Passat Skoda sau alte mărci măcar alea daca se strica nu ma interesează , nu ma supăr
  4. Mulțumesc pt răspunsuri . grupul rămâne momentan cu ce am le masina , deoarece nu au acolo momentan special pt 3.0i . Probabil o sa il caut apoi daca nu mi place cum merge . E in lucru momentan , sper sa iasă Ok 😉 Au mai găsit momentan doar tampoanele ce trebuiau schimbate
  5. Am si eu o nelămurire daca ma puteți ajuta , daca nu schimb si acest grup , masina mea nu mai are pe ea grupul de 3.0 , o sa meargă ciudat la turații sau chestii gen sa prindă max 170-180 ? Am stabilit prețul 1800 , spuneau ca nu e necesar sa montam si grupul neaparat . Dar nu știu o sa meargă Ok așa , ca mai bine dau acum in plus sa pun si grupul 3.23 , cum credeți ? Mulțumesc
  6. L-am ales pe cel recondiționat pana la urma … mâine am programat sa il monteze , sper sa iasă Ok .
  7. Ms pentru informație , o sa ĂŽntreb daca au fĂŁcut așa cum ai spus segmentii , spunea ca are si poze si video si parca spunea ceva de acești segmente ca a pus de M52 . GĂŁsisem si eu chestia asta pe YouTube . Masina nu vreau sa o vând niciodatĂŁ , voiam sa o fac doar . Știu ca bag in ea 2500 si daca o vând nu iau mai mult de 3000 dar nu vreau sa o mai vând . Nici nu vreau sa fac liniuțe cu ea sau alte chestii de genul , vreau doar sa meargĂŁ normal gen sa poti merge cu ea pana in Grecia sau drumuri prin țara , mers normal dar sa nu imi fie frica daca vreau intr-o zi sa merg mai tare . Motorul recondiționat este deja fĂŁcut , doar ca nu este folosit de cand a fost refĂŁcut , de-asta nu știu ce sa fac . Cel pe care l-am pierdut imi plĂŁcea mult cum mergea , avea 103.000 mile … venit pe roti din UK … verificat istoricul MOT si pĂŁrea Ok . PĂŁcat , nu cred ca onl sa mai gĂŁsesc ca ala , m-am uitat chiar si in UK . Ori nu mai sunt , ori nu știu eu sa caut
  8. Te referi sa il iau pe cel recond ? Eu nu am motorul de 3.0 in posesie , este deja refĂŁcut si de vânzare . La Botoșani este un tip ce mi-a scris pe farcebook , se ocupa si cu Dezmembrari si spunea ca mai are câteva mașini modificate …. A spus ca momentan mai are treaba câteva zile , face un E39 530i ceva cu turbo nu prea am ĂŽnțeles exact . Deci as mai avea timp câteva zile sa ma decid .
  9. Ok , revin . Cred ca nu m-am exprimat bine - eu nu mai am motor de 3.0 pe masina , pe masina mea este montat un M52 cel de 2.0 150cp si vreau sa montez la loc un motor de 3.0 masina mea fiind 330 de fabrica . Si am de ales intre un motor recondiționat - ce il cumpĂŁr de aici din Buc din Afumați - si ma costa 2000 cu tot cu montaj Sau un motor SH luat de la Botoșani care ma costa 1600 aprox Eu nu am posibilitatea de a il recondiționa pe al meu , deoarece nu detin Cel recondiționat este fĂŁcut la Florin in Afumați , este montat pe un urs , dar nu este folosit de cand a fost recondiționat
  10. Salut . DupĂŁ cum va spuneam , am un 330i e46 de fabrica ĂŽnsĂŁ nu mai are pe el motorul de 3.0 si vreau sa il pun la loc . Am momentan 2 variante si nu știu pe care sa o aleg . Mi-ar fi plĂŁcut sa gĂŁsesc un Bucuresti sau prin apropiere un motor Ok si care sa facĂŁ si montajul dar ce am gĂŁsit , pana am fĂŁcut rost de celelalte piese , s-a vândut . Cele 2 variante rĂŁmase sunt : 1) Motor recondiționat complet , spune ca ar necesita si rodaj , + ambreiaj + evacuare + cardan - 2000 euro cu tot cu montaj la Florin Florin Garage din Afumați 2) Motor Sh ( ĂŽncĂŁ pe masina ) la Botoșani si ar fi aprox 1600 euro cu montaj si ce mai trebuie . Cu drumul pana acolo + ce mai stau pe acolo ar fi tot cam pe acolo . Nu știu care e treaba cu motorul daca este recondiționat … se merita sau e risc ? Momentan el este montat pe un E30 , doar l-am pornit . Mi-au spus ca nu plec de acolo fĂŁrĂŁ sa funcționeze perfect , dar nu știu ce sa fac , voi ce pĂŁrere aveți ?
  11. kevinn14

    E46 330i

    Salut , se poate inchide . Am aflat informațiile necesare si am fĂŁcut rost si de toate piesele ce imi trebuie , ĂŽnsĂŁ intre timp s-a vândut motorul din pĂŁcate
  12. kevinn14

    E46 330i

    Salut colegi si La Multi Ani Am si eu o “micĂŁ” problema cu masina din titlu - am avut un e46 330i pe care l-am vândut in 2013 cu motorul stricat. Masina a fost vândutĂŁ patronului de la BForce ( fostul Bimmer Service ) . In momentul respectiv nu a gĂŁsit un motor Ok M54B30 si a fost montat un M52B20 , nu știu sigur daca asta este codul - varianta 2.0i 6 cilindri 150cp . Masina nu a mai fost ĂŽnmatriculata , a rĂŁmas pe numele meu . La un moment dat , cei de la Bimmer au vândut-o unuia din Bucuresti , care mai departe a vândut-o la Pitești si s-a nimerit sa o ia o cunostinta de-a mea ce m-a contactat si am ținut legĂŁtura . In 2020 voia sa ia alta masina si am zis hai sa vad cum merge sa o iau ĂŽnapoi . Am rĂŁmas impresionat de cum mergea masina , nu știu era foarte echilibrata cumva si am luat-o pe loc am zis ca e si amintire si vad eu ce fac cu ea . Am mers putin cu ea , aprox 3000km intr-un an . De vreo luna mi-am vândut E60 530xd … nu pot sa iau altceva pana nu mi se vinde o proprietate din Buzau . Așa ca m-am decis sa o fac pe asta , bineinteles cu motorul M54B30 . Am gĂŁsit motor , chiar in Bucuresti , dar provine de pe o masina automata si imi trebuie si anumite piese - cutie manuala , cardan , grup … am verificat si le are schimbate si pe acestea , scrie Getrag pe cutie . Știe cineva … sau e cineva care a fĂŁcut Swap de la M52b20 la M54B30, nu știu daca a schimbat si ambreiaj si volanta … nu știu daca se potrivesc acestea si daca mi-ar trebui si astea ar fi ĂŽncĂŁ vreo 3000-3500 lei . M-ar interesa , presupunând ca sunt schimbate - daca se potrivesc de la M52B20 la M54B30 . Va rog daca știe cineva si ma poate ajuta , nu reușesc sa gĂŁsesc nicĂŁieri informații . Imi place mult motorul are aprox 100.000 mile ? E foarte curat , se aude f bine … am verificat MOT-urile , par a fi Ok . As vrea sa știu exact ĂŽnainte sa ma apuc . Poate a avut cineva rĂŁbdare sa citeascĂŁ Mulțumesc in avans
  13. Preț nou - 5500 euro
  14. Salut , a venit vremea dupa 6 ani sa ma despart de E60 ... 530xd automat LCI , dotarile sunt cam cele standard : cutie automata , clima standard, interior piele , mahon , scaune semi/electrice , incalzire scaune , 2 randuri de jante 17 originale xdrive , navi mare cu cd romania si europa full 2020, faruri bi/xenon . Am avut mereu grija de masina si i-am pus numai piese originale sau de cea mai buna calitate , detin facturi sau poze/video cu ce am schimbat la ea in acest timp . Uleiul din cutie este schimbat complet - 10 litri - pe la aprox 225.000 km , la urmatorul schimb se poate inlocui lejer dupa metoda standard , l-am verificat de curand si este inca f curat . Ulei cutie transfer + grupuri inlocuit Electroventilator nou Acum 2 veri am recondtionat caseta deoarece pierdea lichid si cel la care am schimbat prima data mi/a stricat pompa servo , cu ocazia asta avand si pompa servo noua schimbata la Tureal . Gasiti povestea si pe forum , si pe FB . Mi-a platit omul ce a stricat , adica costul pompei servo + manopera . Turbina schimbata la AVD ( avea ceva joc , nu a cedat ) Amortizoare si flanse noi Brate fata+ bielete + bucse brate , bucse bara stabilizatoare noi , schimbate regulat . La ceva timp dupa ce am luat masina am anulat clapetele de admisie cu dopuri , dar ulterior parca nu imi placea cum merge in ture mici si i-am comandat admisie noua cu clapete active ( cine vrea le poate anula ) Discuri frana + placute schimbate ( originale la Bmw ) nu tremura la franare la nici o viteza Dpf off fizic + soft Fulie + curele + role inlocuite ( 2018 ) Tampoane motor noi Uleiul si filtrele le-am schimbat mereu la max 11.000 km . Ofer contracost ( 300 euro ) si un portbagaj original Bmw pentru cine doreste, eu nu o sa mai am ce face cu el. Masina am folosit-o foarte mult la drumuri lungi Grecia , Italia , Germania / nu am avut niciodata vreo problema cu ea , tot ce am schimbat a fost schimbat inainte sa pice. Defecte > chedere parbriz si luneta mancate de soare + cateva zgarieturi km 285500 in crestere , inca merg cu ea pana o sa iau altceva . Pret 6200 euro . Pentru alte detalii, poze sau video tel sau whatsapp : 0761857692 chiar nu stiu de ce pozele incarcate se vad in halul asta ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.