Jump to content

kevinn14

Members
  • Posts

    551
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kevinn14 last won the day on August 24 2021

kevinn14 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    dunareanu_vic

Previous Fields

  • Masina
    530xd

Recent Profile Visitors

12640 profile views

kevinn14's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

25

Reputation

  1. Da , cred ca au recomandat așa in caz ca il consuma cine știe … cert e ca asta au pus acum in ea 10W-40 … 10W-40 nu pun , nu am găsit nimic cu specificații Bmw . In schimb 10w-60 vad ca are specificații … încă nu știu intre astea 2 5w-40 sau 10W-60 banuiesc ca daca pun 5W-40 cum scrie in manual nu are ce sa se întâmple decât sa se consume mai repede nu … acum la cât costa benzina ce mai contează 50 lei la 2000-3000 km 😳 Pe asta cred ca il pun si eu sa vad cum e
  2. Salut colegi . Mai revin si eu cu o întrebare , am ajuns la aprox 1500 km , si trebuie sa schimb iar uleiul după cum am vorbit cu baietii cand mi-au pus motorul . Pana acum e totul Ok , imi place cum merge . Mai am doar de cumpărat cardan + cutie de 3.0 ceea ce nu am găsit momentan . baietii de acolo spun sa pun ulei 10W-40 sau 10W-60 . Știu ca la specificații scrie toate tipurile de ulei inafara de 10W-40 … deci chiar nu știu ce sa fac , pun așa 10W-40 sau 10w-60 sau sa iau ce scrie la manual gen 5w-30 sau 5w-40 … or fi spus așa pt ca știu ca nu țin mult semeringurile si il va papa pe cel 5w-40 … e vreo problema daca pun 10w-40 cum au spus ei ?
  3. Am fost astăzi pana acolo mai mult sa imi caut buletinul in masina , si se pare ca au făcut o pana la urma , a fost ceva din calculator nu am înțeles exact , mai trebuia momentan doar sa ii facă un soft pt 3.0 , si sa vadă ce e becul ala check engine … am mers cu ea si nu a mai crescut nivelul la apa , doar cand am ajuns in benzinărie sa alimentez , indicatorul apei a scăzut așa cum am dat drumul la caldura , apoi si-a revenit … nu am mers mult sau tare , pana in 3000 ture , dar am stat si putin in aglomerație pe varianta si nu a crescut . nu știu ma gândesc ca daca ar avea motorul o problema trebuia sa facă ceva sau nu știu . Sper sa fie Ok pana la urma
  4. Eu acum am vazut postul asta mai bine . Acum cred ca am înțeles … si ai dreptate , presupun ca au pus ventilatorul pe direct sa meargă non stop - si masina tot fierbe , sau se ridica apa poate nu la maxim … altfel , da , nu vad motiv pentru care sa încerci sa schimbi si termostatul . Asta e , o sa vb cu ei sa imi pună motorul la loc , sper sa se mai poată … nu stiu cum au vazut ca termostatul este blocat … probabil daca tot fierbe - au presupus ca este blocat pe închis . Am ajuns acum sa mai sper doar sa se poată pune motorul înapoi . Si nici nu cred ca mai caut … pana sa il găsesc pe ăsta am mai mers cu câteva … inafara de cel din Buc cu 103.000 mile , cel pe care l-am pierdut , s-a vândut pana sa fac eu rost de celelalte piese , nu prea imi plăceau așa cum trag si cum merg . Ăsta imi plăcea maxim , nu cred ca mai are rost sa mai caut, probabil sunt șanse 10% sa găsești unul bun …
  5. @Romulus Ok , am reusit , mulțumesc
  6. Toffefe / / posibil sa ai dreptate , ziceau ceva de genul asta … sa vadă electricianul care este problema. Sper sa vina el acolo , plătesc eu tot ii dau si mai mult , doar ca nu vreau sa iau masina si sa merg nu știu unde cu improvizații pe ea sa vad cum rezolv etc … de-asta am zis ca mai bine pun motorul ala înapoi si gata . Nici nu prea înțeleg cu ce au mers pe direct , si cum au mers din moment ce termostatul ar fi blocat . Iti dai seama , nu prea mai cred ca este motorul bun , deși mergea senzațional cât am apucat pana in centru sa ma scuzați ca răspund așa , dar chiar nu merge ( sau nu știu eu ) sa dau reply separat cui a întrebat sau a spus ceva
  7. Probabil așa o sa fac , dar vreau sa o iau mergând , măcar cu motorul vechi . Nu pe platforma . Măcar sa ma bucur de ea așa , chiar si cu motorul ala vechi , fiind manuala imi plăcea f mult sa merg cu ea . Daca ma duc la Buzau de exemplu sau pe vreun drum ce are curbe … imi place mult mai mult decât cu F01 nu se compara . La drum lung , da , e cam obositoare , nu mai e ca atunci cand aveam 20 si ceva de ani 😞
  8. Au fost cumva împreuna cu cei de la Service Teamm înainte si s-au despărțit . Sunt foarte Ok , lucrează numai după manual , prețuri Ok . Si pentru partea de testare / se ocupa Florin , care , ca si ei a lucrat f mult timp la Bmw . Eu chiar recomand la oricine , din câți prieteni am trimis nu mi-a zis unu niciodată nimic . Ultimul a venit special cu un F10 520d din UK sa schimbe la ei distribuția + ambreiaj + volanta si alte chestii aprox 12.000 lei , era f mulțumit de preț … Da , la e46 au spus ca nu au lucrat si nu se baga pt ca nu vor complicații … ii înțeleg oricum , acum pana la urma de ce sa te complici , mai bine nu te bagi unde nu ai lucrat / nu ai experiența ce se întâmpla cu numele service ului , eu pun numele normal si apare automat Tzeparii Scream nu știu ce …? Care e treaba ?
  9. Sa mai clarific încă o data . Deci - masina este 330i de fabrica . In urma cu ceva timp , i-am vândut masina lui Robert de la Bimmer Service , el avea un Cabrio 2.0 - si a mutat motorul de pe Cabrio pe asta . A făcut totul perfect , mergea f bine masina cu motorul asta . Eu asta am vrut sa o fac originala cum era . Nu ma interseaza pt liniuțe sau mai știu eu ce . Nu este problema de bani , nu am încercat sa o fac ieftin . Acum câteva luni am vândut un E60 530xdrive cu soft stage 1 , cred ca dădea de pământ cu asta in orice moment , deci nu am vrut motor M54B30 sa merg tare ci doar normal . mai am un F01 luat de curând de la un prieten cu 104.000 km reali luat de la Reprez din Germania in 2016 . Este cel standard de 258cp … nu merge ca E60 ul dar nici ca un 2.0 diesel … Nici eu nu mai înțeleg nimic , cert este ca nu vreau sa iau masina de acolo si sa merg eu sa caut la electrician , prefer sa il plătesc eu dublu dar sa vina el acolo . Din păcate nu prea mai cred ca se va rezolva , de aceea o sa ii rog sa imi pună motorul la loc si gata . Nici eu nu sunt de acord cu modificări , țiganii etc … la masina nu renunț , daca voiam luam imediat alta 3.0 benzina , dar asta e masina mea de suflet , am avut-o in facultate . După ce a fost făcută la Bimmer Service , am recuperat-o de pe unde ajunsese . Exclus sa o vând vreodată , o sa ii rog sa imi pună motorul înapoi si caut eu altul cumva … din păcate imi place foarte mult sa vb despre mașini , Bmw urile au fost toată viata plăcerea mea , dar la chestii tehnice din păcate nu prea ma pricep , de-asta nici nu prea înțeleg nimic . E posibil si sa aibă motorul ceva si sa incerce diferite rezolvări crezând ca oi vrea banii înapoi … Aveți dreptate si cu detașarea emoțională , eu nu mai vreau nici un ban , m-am stresat prea mult , vreau doar sa meargă masina chiar si cu motorul vechi . Mai e chestia ca , eu cand am lăsat masina , sincer nu prea credeam eu ca va iesi treaba Ok , daca ma sunau si imi zicea “ Ba , nu merge , nu se poate “ nu mai era nici o problema , dsr apucând sa merg cu ea aprox 30-40 km si sa imi placa așa mult - nu știu acum este un sentiment ciudat , parca nu mai am așa chef de nimic , mai am putin imi vine sa vând si F01 ăsta si sa termin cu Bmw urile , ca nu știu cred ca or sa ma omoare intr-o zi de nervi Sâmbăta trebuia sa plec si la ski prin Bulgaria … nici nu cred ca mai plec ca stau stresat nu știu cum o sa rezolv masina … legat de mecanici , eu am mers cu E60 ul cât l-am avut numai la Supapa si Martinez - imi place f mult acolo am trimis si prieteni nicioadata nici o problema .. doar ca ei nu se ocupa cu e46 . Mi-au zis sa nu fac asta , nici nu le mai zic ce am făcut acum , mi-e rusine .
  10. Am vorbit iar acum , se pare ca ventilatorul nu pornește deoarece masina a avut ceva modificări cand a fost montat motorul M52 … au pus pe direct vâsc ceva de genul nu am înțeles exact si au făcut peste 100 km fără probleme … au zis ca mai au de schimbat termostatul ca ar fi blocat , si apoi imi dau ei unde sa merg la un electrician sa ii facă o modificare pentru a merge ventilatorul cumva pe motorul asta fără sa fie pe vâsc … nu știu , nu stiam de asemenea modificări … nici nu știu acum ce sa fac mi-e frica sa nu ii fac modificarea si totuși sa fie ceva din motor , apoi sa trebuiască sa ii fac iar modificare sa meargă motorul vechi … Sa le spun mai degrabă sa imi pună motorul înapoi si sa imi lase si mie evacuarea , frânele si ambreiajul …? Nici nu mai am pretenții de bani aia e am pierdut , dar nu știu ce sa fac , ma cam doare capul sa stau sa umblu sa fac modificări si poate tot nu merge … sa il pun pe ala vechi si sa las așa pana găsesc alt motor …? Eu nu înțeleg nici asta cu termostatul blocat , adică înainte mergea perfect , așa coincidenta sa fie sa se strice fix acum … 😕 Cu termostatul fiind blocat nu prea imi dau seama cum au făcut km ăia 😕😕
  11. Salut . Mulțumesc pt informații . Aerisirea sincer nu știu daca a fost făcută corect , dar cred ca da . Ei au făcut proba de drum si cu o zi înainte si a fost totul Ok . A doua zi au pornit iar motorul , a fost Ok , apoi au montat frânele fata ( nu mai avea de 3.0) si am fost sa iau masina . Am plecat iar cu el in proba , a fost iar totul Ok , fără sa mergem peste 4000 ture . După care am plecat cu masina din Afumați - pana in centru aproape de Moșilor unde s-a întâmplat . Traficul de la intrare in Buc pana acolo , mai ales pe Colentina si Moșilor a fost intr-adevăr foarte aglomerat . Ventilatorul , dupa ce au găsit vasul de expansiune crăpat , a fost verificat din tester si nu a pornit . Radiatorul si termostatul - nu știu sigur daca au verificat, oricum ma gândeam - in caz ca ar fi Ok masina - sa schimb iar tot ce tine de răcire , inafara de ventilator , totul ar fi vechi . Si mie mi-e frica de ce ai spus tu , de-asta stau si cu grija 😞 Încă sper ca va fi Ok , daca nu , o sa imi pună la loc motorul meu , sa ne înțelegem cumva sa imi lase si mie măcar evacuare, ambreiaj , frâne… si apoi o sa caut alt motor 😞
  12. Da , vasul era schimbat in dec 2019 cu unul swag nou si ventilatorul nu era schimbat . N-am stat deloc pe roșu , cum am vazut ca se ridica am oprit ca eram la semafor , apoi am pornit cand s-a dat verde si am oprit imediat , apoi a țâșnit apa . Încă nu am luat-o
  13. Da , au găsit vasul de expansiune crăpat , se pare ca nu a mai pornit electroventilatorul
  14. Salut colegi . Astăzi am luat masina , a funcționat perfect cand au testat + pornit la rece , proba de drum , am si mers cu ea de acolo pana pe blvd Pache unde a pierdut toată apa , văzusem ca începuse sa se mărească temperatura si am oprit … a ieșit abur si a curs toată apa . Ma oftic pt ca am am apucat sa merg cu ea si imi plăcea mult mergea parca mult mai bine decat cand am luat-o prima data in 2009 cu motorul de 3.0 original . Asta e , nu am noroc … voiam sa ma țină si pe mine o perioada pana mi se vindea o proprietate sa imi iau alt e60 sau F10 , momentan cred ca nici asta nu mai iau ca mereu cand patesc ceva ma consum așa si nu mai pot , cred ca iau o de-asta comuna gen Passat Skoda sau alte mărci măcar alea daca se strica nu ma interesează , nu ma supăr
  15. Mulțumesc pt răspunsuri . grupul rămâne momentan cu ce am le masina , deoarece nu au acolo momentan special pt 3.0i . Probabil o sa il caut apoi daca nu mi place cum merge . E in lucru momentan , sper sa iasă Ok 😉 Au mai găsit momentan doar tampoanele ce trebuiau schimbate
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.