Jump to content

Recommended Posts

Salutam,

 

Se da urmatoarea situatie:

Masina are o "intrerupere" in treapta a 3-a de obicei intre 1800-2500 rpm (in alte trepte de viteza nu are intreruperi). In plus se aprinde becul in bord de la check engine. In rest masina functioneaza perfect, consum in limite normale, trage ok, merge bine.

 

Pusa pe tester a dat eroare de debitmetru. Debitmetrul a fost schimbat cu unul nou (+ curatat valva EGR ), becul in bord s-a aprins iar dupa 100 km. Intreruperile in 3-a nu mai sunt asa sesizabile, dar totusi exista, iar in sarcina devin mai accentuate. Pusa iar pe tester da tot eroare de debitmetru.

 

Aveti idee ce ar putea cauza acest comportament?

 

Multumesc pentru ajutor.

 

P.S. masina este un x3, 2.0d din 2005. 150cp

Edited by adria
Link to comment
Share on other sites

A sters erorile si apar din nou?

 

da ..am sters erorile si apar iar.

nu ma deranjeaza erorile cat intreruperile intr-a 3-a. as vrea sa scap de intreruperile astea dar nu stiu cum :(

mai e o chestie...la relenti iese pe tester ca baga mai mult aer iar in acceleratie ca baga mai putin decat normal.

Link to comment
Share on other sites

Salut!Am avut o situatie oarecum asemanatoare,dadea eroare la debitmetru,dar problema era de la convectorul de presiune de la EGR.Daca EGR--ul lucreaza aiurea poate sa se aprinda in bord "check engine"si sa dea si acea intrerupere de care spui.incearca sa verifici convectorul de presiune de la EGR.Bafta!
Link to comment
Share on other sites

ce valori ai la relanti in dis pe debitmetru?

 

ah..nu mai stiu :(. trebuie sa o pun iar pe un tester sa vedem ce imi zice.

 

Salut!Am avut o situatie oarecum asemanatoare,dadea eroare la debitmetru,dar problema era de la convectorul de presiune de la EGR.Daca EGR--ul lucreaza aiurea poate sa se aprinda in bord "check engine"si sa dea si acea intrerupere de care spui.incearca sa verifici convectorul de presiune de la EGR.Bafta!

 

merci. incerc sa il verific si pe asta sa vedem ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
salut...saptmana trecuta am fasut un test la bmw dealer in londra, ca aici locuiesc....si imi apare air flow mass....adica debitmetru....mi-au sters eroare...aceasta a disparut ...dar masina dadea in nas...lucru pe care il facea si inainte sa merg la test...asta fiind motivul pentru care m-am si dus...plec de la ei...mai merg o saptamana si masina mergand la fel , fac iar o programare la bmw dealer...pune testerul si apare aceeasi eroare....cumpar debitmetru nou bmw original...il schimb , sterg eroarea, plec...ieri masina iar dadea in nas..ma duc iar la ei...si plec cu tehnicianul la o tura si testerul pus...in mers totul e ok....pe tester valorile sunt ok...in momentul in care masina da in nas(1800-2200 rot)turbina da valori zero...mers la service....dau turbina joc...si aceasta e crapata....asta sper sa fi fost pb la mine...pt ca masina inca este la service pana maine cand incep ei programul...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

salut...saptmana trecuta am fasut un test la bmw dealer in londra, ca aici locuiesc....si imi apare air flow mass....adica debitmetru....mi-au sters eroare...aceasta a disparut ...dar masina dadea in nas...lucru pe care il facea si inainte sa merg la test...asta fiind motivul pentru care m-am si dus...plec de la ei...mai merg o saptamana si masina mergand la fel , fac iar o programare la bmw dealer...pune testerul si apare aceeasi eroare....cumpar debitmetru nou bmw original...il schimb , sterg eroarea, plec...ieri masina iar dadea in nas..ma duc iar la ei...si plec cu tehnicianul la o tura si testerul pus...in mers totul e ok....pe tester valorile sunt ok...in momentul in care masina da in nas(1800-2200 rot)turbina da valori zero...mers la service....dau turbina joc...si aceasta e crapata....asta sper sa fi fost pb la mine...pt ca masina inca este la service pana maine cand incep ei programul...

Salutare tuturor,

Daca mai este de actualitate am avut aceleasi probleme (mai exact de presiune). Nu debitmetru este defect, sunt foarte rare cazurile cind se strica acesta (gen accident, etc). trebuie verificati cu

mare atentie convectoarele de presiune, din sau de la galeria de admisie (inclusiv galeria sa nu aiba jocurui verticale/orizontale), apoi de la EGR, apoi de la wasket-ul de aer suplimentar (cine are)

apoi furtune si garnituri. Obligatoriu curatat EGR, Turbo si Filtru de particule (inclusiv regenerarea trebuie facuta - soft + fizic !). Eu am in continuare acceasi problema de genul unui benzinar ce

nu-i merge tot timpul o bujie sau cum ii ziceti voi da usor in nas (la mine se manifesta la talpa maxima si in orice viteza ! - eroarea acuma este 449A SupraAlimentare Turbo - Situatie). Nu stiu nici

eu cum sa-i mai dau de cap si lu'asta, dar am speranta ca daca vin garniturile de etanseizare se va rezolva -> daca nu trebuie si Turbo nou si e ieftin ...). Astept si la inca problema mea vreo sugestie

ca sa nu ajung la schimbat Turbo ! Bafta la toata lumea ... NS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.