Jump to content

Consum FOARTE mare de ulei + spuma galbena, in ulei


ayrton2388

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Rectificare : spuma densa pe joja cat si pe buson. Ulei inca se duce,chiar si dupa schimbarea semeringurilor (N42). Se pare ca la mine n`a mers treaba asta,deci inca ma tine in joc de glezne uleiul. Si in plus,s-a dus si antigelul pe un drum de 350 km,in momentul de fata fiind lipsa. Ce credeti ca ar putea fi? Chiulasa? Pompa apa? Cu uleiul nu m`am dumirit de nicio culoare nici pana in prezent,iar cu antigelul e noua treaba. Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Rectificare : spuma densa pe joja cat si pe buson. Ulei inca se duce,chiar si dupa schimbarea semeringurilor (N42). Se pare ca la mine n`a mers treaba asta,deci inca ma tine in joc de glezne uleiul. Si in plus,s-a dus si antigelul pe un drum de 350 km,in momentul de fata fiind lipsa. Ce credeti ca ar putea fi? Chiulasa? Pompa apa? Cu uleiul nu m`am dumirit de nicio culoare nici pana in prezent,iar cu antigelul e noua treaba.

Cum sa nu faca spuma, sau sa ai anomalii cand la rece uleiul tau este cu doua clase de vascozitate "mai gros" decat uleiul normal...........legat de antigel, daca nu ai pete sub masina, furtunele si vasul de expansiune sunt ok......atunci te gandesti mai departe.

Primul pas ar fii sa pui un ulei adecvat, si apoi sa investighezi mai departe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Macar acum m`am lamurit cu consumul. Am pastrat pentru ca am vrut sa vad daca il mai pierd si se pare ca da. Asta a fost singurul lucru care m`a impiedicat sa schimb uleiul pana acum :). Nu vroiam sa bag aiurea 5 l iar dupa 4 luni si sa ma trezesc ca iar il pierde :). Legat de antigel,nu am vazut pete pe sub masina. E cel putin ciudat cum in 400 km poti pierde o cantitate mare. Singura temere ar fi sa nu intre in motor,ceea ce ar fi marea problema. Pe mine asta m-ar fi interesat. In cel mai rau scenariu,daca antigelul imi este inghitit de motor,la ce as putea sa ma astept de schimbat? Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Sunt enorm de multe chestii de verificat inainte sa suspectezi garnitura de _chiulasa_

radiator, pompa de apa, o gramada de furtune, diferite coturi, vasul de expansiune etc.

 

Cand ai plecat era plin vasul? Ca altfel nu poti trage concluzia ca a pierdut 1l in doar 400km, poate deja erai aproape pe minim cand ai plecat...

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.