Jump to content

huruit puternic, oscilati relanti


Recommended Posts

Da jos cureaua si invarte axul alernatorului la mana. Iti dai seama daca ai putin simt mecanic. Daca are vreo intentie cat de mica sa agate executa-l la urgenta.

 

ok, maine o sa fac aceasta operatiune . pe scurt sa zicem ca asta ar fi problema.......care este varianta mai buna.? ori inlocuiesc alternatorul? ,cu unul SH care costa undeva la 100ron, si manopera mai simpla.

ori inlocuiesc rulmentii ?, care nu stiu pretul acestora cat si manopera.

Link to comment
Share on other sites

Rulmentii la alternator au preturi mici avand in vedere ca nu au cote mari. Daca alternatorul a fost ok pana acum si nu ai avut probleme cu incarcarea niciodata nu vad de ce ai lua altul.

Cu luat altul sincer nu scapi de problema rulmentilor pentru ca nimeni nu iti da alternator sh cu rulmentii schimbati, nu? :)

E indicat sa iei niste rulmenti ok chiar putin mai scumpi, pentru linistea ta le mai bagi putina unsoare fata de ce au din fabrica si cu asta basta. Te sfatuiesc sa nu iei rulmenti cu protectii metalice(cu indicativul Z la urma) ci doar cu protectii gem simering (indicativ RS). Protectiile sunt pe ambele parti ale rulmentului, iti pui si doua poze pentru lamurire.

 

 

Asa arata RS

 

Asa arata Z

 

Cu manopera nu stiu sa te lamuresc dar iti fac o precizare. Si daca iei nou si daca iei sh tot o sa ai parte de demontat, remontat.

Asa ca ce e in plus e schimbatul rulmentilor la tine de fapt. Eu nu am cine stie ce experienta dar nu cred ca dureaza operatia in sine mai mult de 30 min. Am lasat o marja suficienta, poate e gata si mai repede daca nu doarme ala pe el.

Sper ca te-am lamurit cat de cat si te asigur ca nu a fost umblat acolo demult, asa ca e bine ca ii schimbi.

 

LE: Si inca un sfat pe care am uitat sa ti-l dau si cel mai important poate este sa cauti ce rulmenti iti trebuie dinainte pentru alternatorul tau ca sa nu ajungi la mecanic fara ei. Inevitabil ala o sa dea alternatorul afara, o sa-l desfaca sa se uite la rulmenti si tu dupa aia o sa mergi dupa rulmenti fara masina. Asa ca scuteste-te de un deranj si cumpara-i dinainte. Bafta.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

am schimbat alternatorul, am loat altu SH ,din pacate nu era asta problema. oricum asta incarca mai bine 14.0 fata de cel inainte 13.6

acel huruit inca persista, +ca a inceput sa oscileze relantiu' foarte mult , motorul merge sacadat la relanti, dar in mers totul este ok..

am fost la cineva, a miscat furtune, s-a uitat pe la admisie, a scos mufa debitmetru ,motorul mergea turat, fara sa oscileze, apoi la conectat , a turat motoru' si motorul merge ceas , mai are tendinta sa chitaie dar nu mult.

cred ca vine problema de la regulator relanti; debitmetru sau furtul cel mare..oricum mai verific pe site sa vad ce probleme au avut alti colegi.

Link to comment
Share on other sites

imi spune si mie cineva care ar fi problema, ca sunt putin in dilema,. ori regulatorul de relanti? ori debitmetru, ptr ca trepideaza doar la relanti. sau cand este pe liber . in mers totul este perfect. trage bine...se aude ca un fluierat asa, la regulatorul de relantii

atunci cand trepideaza ,scot mufa de la debitmetru, si incepe se meearga turat la 1100 rpm. cand il conectez, trepideaza motorul.

nu stiu ce ar putea fi.... si atunci cand trepideaza ,scot mufa de la regulator, si incepe sa trepideze intr-un mod diferit.

Link to comment
Share on other sites

Poate fi si rulmentul de presiune apasa ambreajul si asculta daca mai huruie.

 

nuu....si rectific..nu este un huruit ci un fel de fluierat mai bine zis.

 

Probabil trage aer fals pe undeva... cel mai simplu verifici cu un spray

 

m-am gandit si eu la varianta asta, si cum pot verifica cu un spray? spray-urile din cate stiu sunt inflamabile.

 

mai vreau sa specific ca nu face mereu, cateodata merge perfect. dar daca turez mai puternic, incepe s-o ia razna...

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai asta e ideea. Pentru ca sunt inflamabile cand ajunge sprayul in admisie se modifica mersul motorului. Doar nu vrei sa incerci cu apa...

 

ma gandeam sa incerc cu fumul de la tigara, oricum maine o sa verific cu spray ,sau/si cu fum.

sper sa fie asta, si sa nu fie ceva mai complicat, cum ar fi PCV

Link to comment
Share on other sites

Poate hurui de la PCV? Si eu am trepidatii si huruit doar la rece.... (320 ci M54 din 2001)

 

hai sa specific mai exact cum face, ca sa intelege-ti bine. poate la inceput am zis oscilati relantii, si huruit dar...

defapt se aude un shuierat sau un fluierat, si trepideaza motorul, merge sacadat, fara ca turometru sa oscileze, cateodata foarte rar., mai oscileaza, dar motorul merge ca si cum ar merge in 3 pistoane, insa in mers ,trage bine, motorul merge rotund.

ce sa mai spun....face numai cand este la relanti, fie ca merg cu ea sau ca stau pe loc. atunci cand turometru ajunge jos, trepideaza motorul...are momente cand merge perfect. dar acum a inceput sa se agraveze, am scos mufa de la debitmetru si merge bine fara debitmetru conectat numai ca sta turata. am mers cu masina fara debit conectat si merge normal...maine daca am timp verific bine. ce si cum...am scos mufa de la regulator, trepidatiile erau diferite, cand am conectat mufa la loc. a murit motorul. shuieratul vine de la admisie, mai exact de la regulator. deocamdata nu am de unde sa fac rost de piese de m44 sa fac o proba.

Link to comment
Share on other sites

azi am verificat cu un spray daca trage aer fals. nu s-a schimbat comportamentul motorului, si nici nu am vazut ca se trage undeva particulele acelea de la spray....

inainte sa fac asta, am observat ca debitmetru nu era pus bine,in acel cot, l-am dat jos m-am uitat la el, si am vazut ca acea lama, este foarte murdara. l-am pus inapoi comportamentul se schimbase putin in bine. dar tot trepideaza...insa nu se mai aude acel fluierat.

se poate sa se fi dereglat injectoarele din cauza ca debitmetru nu era pus bine, si cel mai probabil tragea aer fals peacolo, sau este de la debitmetru care acesta are lama/sensorul foarte murdar.?

se poate curata in vreoun fel? sau trebuie sa-l schimb? din pacate nu gasesc debit ptr 318is m44 la dezmembrari deloc.

se potriveste de pe alte motoare? sau mai bine curat acel sensor? daca da? cum?........

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

salut baieti, revin cu noutati, azi cand am pornit motorul mergea foarte fin, apoi am zis sa scot mufa de la debitmetru,,, absolut nici-o diferenta.motorul merge la fel de fin, cu turatii perfect,am conectat mufa la loc, am mers cu masina, cateodata mai trepida la semafor,,, apoi cand am ajuns acasa, cu motorul cald mersul motorului la fel ,foarte fin,, am scos din nou mufa si ,exact cum ma asteptam absolut nici-o diferenta. mi-am zis ca e clar debitmetru,,, am turat undeva la 3000-4000 ture, motorul a inceput sa mearga ca toti dracii...

pretul unui debitmetru nou ptr masina mea este 31mil bosch si 18mil alta firma, asa ca am zis sa incerc sa-l curat pe al meu, ca poate poate, l-am dat jos am pulverizat cu mult spirt, am dat cu betisoare de urechi, l-am curatat cat de cat, l-am lasat vreo 1 ora in casa la caldura sa se evapore tot spirtu, apoi l-am montant pe masina, cu bateria deconectata ca sa se reseteze ECU

apoi am pornit, pornire putin mai greoaie, dar motorul mergea bine, am facut o tura, am mers cu ea mai tare, trage foarte bine dar dupa mersu acesta , motorul merge si mai prost, trepideaza ca totii dracii, destul de enervant. nu-mi ramane decat sa mai caut debitmetru SH.

care din pacate in orasul meu nu gasesc, pana la urma o sa-l fac comanda din alt oras...vreo parere ceva?

app: debitmetru de m42b18 se potriveste pe m44 al meu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.