Jump to content

Al meu E60, LCI SCHWATZ !


dorinacke

Recommended Posts

Dupa un an si 5 luni de la achizitie, din lipsa de preocupari momentan, mi-am zis ca totusi sa scriu si eu cateva randuri despre al meu E60 LCI , fabricat in 2008 , 130kw.

Sincer inainte sa-l cumpar eram intre e60 si A6 ...ambele 2.0 diesel..puteri diferite dar nu e mare dieferntza la vlaga. Asta pana am ajuns si langa una si langa cealalta si am ales.M-am indragostit de BMW. Nu sh e altfel, e mai sobru mai serios. Nu e pom de Craciun consola asa, ca la Audi.

Dotari : pai e negru metalizat, navi professional, pachet de lumini interior si exterior, senzori de lumina si ploaie, scaune electrice ,incalzite, fara piele (am o oroare de la o fosta masina cu piele bej), bi-xenon adaptiv, cruise control, senzori cu afisaj, bluetooth, sistemul audio nu este cel de top (as fi vrut eu), e cel cu 8 difuzoare.

Masina a fost adusa din Germania cu 152k km, reali cu carte service...ok a fost si inca este ok.

A venit cu jante pe 16'' , ulterior am cumparat jante de seria 6 pe 17'' - nu tin neaparat sa fac din ea cea mai cea, in sensul ca la banii pe care i-am dat pe jantele astea nu-mi era greu sa fi ales pe 18''. Tin si la confortul rinichilor mei pe drumurile Ro.

Ca un bonus ce sunt sigur ca 99% din voi nu il are , masina mi-a venit cu 3 chei telecomanda plus cea de urgentza !!

I-am adaugat folii lateral spate si luneta, cu 40% opacitate.

Masina imi asa cum e, nu ma complic cu paket M.

Cutie automata am evitat sa cumpar si interiorul am vrut sa nu fie crem sau gri..sau cu mahon.

In ea pana acum nu am investit decat in consumabile. Farurile au fost reconditionate, inevintabil la o masina SH sa nu fie un pic sablate, le-am pus si folie protectoare, masina e ceruita cam la 3 luni.

Am facut aprox 30k km , e o placere cand aj acasa sa nu plec cu ea cat mai departe.

Nu i-am pus iconitze sau cruciulitze pe toata inaltimea parbrizului ca sa nu se rupa distributia si totusi nu prezinta zgomot in prezent. ;)

 

 

Mai adaug poze cu jantele pe 16'' (arhicunoscute), spatele si o poza cu interiorul.:thumbsup:

Numerele de inmatriculare au fost sterse ca sa nu arunce lumea cu pietre in mine.

 

post-51726-0-62211900-1360100644_thumb.jpg

 

 

sa o folosesti sanatos

visul vietii mele

post-60494-0-16907400-1361905071_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Daca cineva din CTZA citeste , sau care stie ca sunt multi priceputzi pe forum , unde pot reconditiona o janta , julita destul de adanc, adica vopseaua s-a dus nu e julitura superficiala. Nu e nici indoita , doar julita, cel mai probabil o bordura care a stat in calea unei parcari ä la carte ! si-a spus cuvantul. Cred ca smirgheluita cu ceva fin gen 300 si ulterior un 500 micro ... si revopsita conform codului de culoare (care n-am habar care o fi). Edited by dorinacke
Link to comment
Share on other sites

Daca cineva din CTZA citeste , sau care stie ca sunt multi priceputzi pe forum , unde pot reconditiona o janta , julita destul de adanc, adica vopseaua s-a dus nu e julitura superficiala. Nu e nici indoita , doar julita, cel mai probabil o bordura care a stat in calea unei parcari ä la carte ! si-a spus cuvantul. Cred ca smirgheluita cu ceva fin gen 300 si ulterior un 500 micro ... si revopsita conform codului de culoare (care n-am habar care o fi).

nu e din constanta dar sper sa te ajute firma asta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/125319-service-roti-la-jumatate-de-pret-servicii-complete-si-profesionale/

Link to comment
Share on other sites

Ooo mersi mai DRAGOSEL !

:drinks:

 

Desi la un calcul supreficial , daca o bag pe Casco, cu cat imi creste valoarea la anu, tot acolo ajung .

CT- BUC : 250 lei motorina

+ Recontitionat janta 16” - 500 ron (desi eu ii numesc totusi LEI)

+ Cine stie ce idei imi mai vin cu privire la celelalte 3 jante .... ca tot sunt acolo .

+ nu sh ce lac care face bine ...50 lei.

Oricum in jur a 800 lei ~ 200 euro.

Daca valoarea imi creste la anu cu 200 euro barem am o janta noua.

Edited by dorinacke
Link to comment
Share on other sites

Daca cineva din CTZA citeste , sau care stie ca sunt multi priceputzi pe forum , unde pot reconditiona o janta , julita destul de adanc, adica vopseaua s-a dus nu e julitura superficiala. Nu e nici indoita , doar julita, cel mai probabil o bordura care a stat in calea unei parcari ä la carte ! si-a spus cuvantul. Cred ca smirgheluita cu ceva fin gen 300 si ulterior un 500 micro ... si revopsita conform codului de culoare (care n-am habar care o fi).

 

Am auzit ca sunt niste baieti pe Str. Atelierelor. In alta parte nu stiu. Daca auzi s-au airezolvat aspectul asta anunta-ma te rog ca si eu vreau sa fac cam acelasi lucru cu o janta. Merci :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca sunt niste baieti pe Str. Atelierelor. In alta parte nu stiu. Daca auzi s-au airezolvat aspectul asta anunta-ma te rog ca si eu vreau sa fac cam acelasi lucru cu o janta. Merci :thumbsup:

 

Da, pai am fost pe Atelierelor chiar saptamana trecuta, sa vad ceva preturi la anvelope, insa sincer nu am vazut ceva atelier ptr asa operatiuni... Sunt care vand, vulcanizeaza ...potop.

O sa mai trec sa ma uit mai atent sa si intreb, Mersi oricum, daca gasesc iti las PM.

Link to comment
Share on other sites

Da, pai am fost pe Atelierelor chiar saptamana trecuta, sa vad ceva preturi la anvelope, insa sincer nu am vazut ceva atelier ptr asa operatiuni... Sunt care vand, vulcanizeaza ...potop.

O sa mai trec sa ma uit mai atent sa si intreb, Mersi oricum, daca gasesc iti las PM.

merci mult, astept PM-ul tau. Apropo frumoasa masina, sa o conduci cu placere si fara neplaceri in continuare!

Am vazut pe farcebook ca ati mai facut intruniri, imi pare rau ca nu am apucat nici pana acum sa ajung la vreuna din ele niciodata. Dar poate cat de curand.

Bafta multa! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

O intrebare - butonul de SOS , l-ati apasat ?

E functionabil (in RO) ? Pe niste topicuri mai acu ceva timp in urma gasisem ca e si un modul GSM in portbagaj in stanga sub, sau pe langa amortizoru de la portbagaj. Cu sim si tot ce trebuie.

Nu am tras de capitonajul ala, stiti careva ceva ?

(Mai am intrebat pe un topic dar nu am primit un raspuns relevant inca) dry.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Furat , scos, smuls ,cum o fi, capac bara spate la surubul de remorcare - Il declar nul catzelului din spatele blocului.

Alt capac - europarts 54lei, AB 58lei.

Cumparat, vopsit.

Doamne ajuta sa mai ramana pe pozitie. Oare niste Super glue pe interior ar ajuta sau ghiolbanii o sa-mi strice eventual si bara incercand sa traga de dopul asta !??

Link to comment
Share on other sites

Pai nu poti sa-l mai dezlipesti dupa aia daca o sa ai nevoie si il strici.

Daca zici ca ai lasat-o pe langa alpha bank probabil ca erau si camere acolo. Ai putea cere si probe video ceva...poate ii recunosc si eu daca sunt turcii aia din zona, ca doar sunt mai toti recidivisti.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa un an si 5 luni de la achizitie, din lipsa de preocupari momentan, mi-am zis ca totusi sa scriu si eu cateva randuri despre al meu E60 LCI , fabricat in 2008 , 130kw.

Sincer inainte sa-l cumpar eram intre e60 si A6 ...ambele 2.0 diesel..puteri diferite dar nu e mare dieferntza la vlaga. Asta pana am ajuns si langa una si langa cealalta si am ales.M-am indragostit de BMW. Nu sh e altfel, e mai sobru mai serios. Nu e pom de Craciun consola asa, ca la Audi.

Dotari : pai e negru metalizat, navi professional, pachet de lumini interior si exterior, senzori de lumina si ploaie, scaune electrice ,incalzite, fara piele (am o oroare de la o fosta masina cu piele bej), bi-xenon adaptiv, cruise control, senzori cu afisaj, bluetooth, sistemul audio nu este cel de top (as fi vrut eu), e cel cu 8 difuzoare.

Masina a fost adusa din Germania cu 152k km, reali cu carte service...ok a fost si inca este ok.

A venit cu jante pe 16'' , ulterior am cumparat jante de seria 6 pe 17'' - nu tin neaparat sa fac din ea cea mai cea, in sensul ca la banii pe care i-am dat pe jantele astea nu-mi era greu sa fi ales pe 18''. Tin si la confortul rinichilor mei pe drumurile Ro.

Ca un bonus ce sunt sigur ca 99% din voi nu il are , masina mi-a venit cu 3 chei telecomanda plus cea de urgentza !!

I-am adaugat folii lateral spate si luneta, cu 40% opacitate.

Masina imi asa cum e, nu ma complic cu paket M.

Cutie automata am evitat sa cumpar si interiorul am vrut sa nu fie crem sau gri..sau cu mahon.

In ea pana acum nu am investit decat in consumabile. Farurile au fost reconditionate, inevintabil la o masina SH sa nu fie un pic sablate, le-am pus si folie protectoare, masina e ceruita cam la 3 luni.

Am facut aprox 30k km , e o placere cand aj acasa sa nu plec cu ea cat mai departe.

Nu i-am pus iconitze sau cruciulitze pe toata inaltimea parbrizului ca sa nu se rupa distributia si totusi nu prezinta zgomot in prezent. ;)

 

 

Mai adaug poze cu jantele pe 16'' (arhicunoscute), spatele si o poza cu interiorul.:thumbsup:

Numerele de inmatriculare au fost sterse ca sa nu arunce lumea cu pietre in mine.

 

post-51726-0-62211900-1360100644_thumb.jpg

 

 

Ai niste presuri foarte interesante, chiar de cocalar as putea spune ;)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hai sa mai adaug una alta facute la masina.

Am trecut la iluminat interior LED peste tot, si portbagaj, fara erori si cu dimmer . Am inlocuit lampile (NU DOAR BECURILE) de la numar cu unele led. Cred ca fiecare lampa are 24 leduri.Nu le-am numarat dar sunt multe. Efect - la fel ca seriile noi BMW . Poate putin mai stralucitor. Toata afacerea LED ~ 380lei.

Am incercat si luminile de zi sa le trec de la Halogenul uzual la LED . Atasez 2 poze. Las la aprecierea fieacariua. Eu cred ca sunt un pic mai slabe ca intensitate inelele pe LED

 

Descoperind un service decent in sfarshit, nu intru in detalii despre el, am schimbat urmatoarele : distributia auxiiliare (cu tot cu fulie) ..

 

Am descoperit un furtun care duce la intercooler ca supura ceva ulei, asadar am schimbat ambele semeringuri din capetele furtunului,

N-am facut poze la cele vechi.

Toate astea schimbate odata PRET - 1530lei +manopera.

Am mai schimat ulterior, tot datorita baietzilor astia, ca eu nu vedeam si oricum n-aveam cele necesare schimbarii, piesa de plastic de la iesire bloc motor, pe la care dat fiind faptul ca masina are 5 ani , acel semering s-a uscat si ducea la pierderea de lichid de racire. De tot completam mai ales iarna cam la 2 saptamani 100ml. Acu e problem sovled. Foto e la piesa veche, unde se pot clar observa urmele de antigel.

Plasticul asta a costat 90lei + manopera.

Nu am timp ca sa scriu part no si numele precis. Expertii de pe forum stiu ei ce si cum.

Mai am de schimbat furtunul de la recuperatorul de gaze. Sper ca nu si distributia la motor.:pirate: Ascultata la service, nu ridica probleme. Cel putin nu ca zgomot.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.