Jump to content

arcuri sport: H&R sau Eibach


slefbb

Recommended Posts

salutare,

 

as vrea sa schimb la masina arcurile stock cu unele sport.

 

am gasit doua variante apropiate ca si pret (HR sunt putin mai scumpe), dar nu stiu care e diferenta dintre ele si pe care sa le aleg.

 

ce recomandati?

 

de eibach pro kit am auzim mai multa lume aici pe forum ca e multumita, dar de HR nu am citit nimic..

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Asa stiu si eu, ca trebuie facuta geometria ...

 

Daca ai amortizoare stock, nu sport, eu zic sa cumperi eibach pro.. diferenta intre ele , eibach o lasa 30mm fata/25(30) mm spate si H&R parca 35/35 ... cel putin asa am gasit pe net..

+ pretul, H&R sunt putin mai scumpe...

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Eu am tot H&R Sport 35/20 mm [35 mm fata 20 mm spatele] ca si colegul keth. Sunt foarte multumit de ele.

Ca si aspect, masina e superba, avand acel rake effect mai accentuat decat Eibach. Ca si stabilitate se simte o imbunatatire clara: la denivelari mici e mai soft decat stock, in curbe sta foarte bine, nu se compara fata de cum era inainte. Masina se simte mai inchegata si nu se mai inclina asa tare si nu mai simti ca te arunca prin masina la curbe luate in viteza.

 

LE: Legat de geometrie, nu stiu daca e necesara sau nu, dar eu unul am refacut-o sa fiu sigur. Asa ar fi cel mai indicat.

Arcurile H&R Sport 35/20 merg cu amortizoare normale/stock fara nici o problema.

Am pus si cateva poze, unele facute in graba cu telefonul sa vezi drop-ul la H&R.

 

LE2: Toate pozele sunt din prima zi in care au fost montate. Am inteles ca se vor mai "aseza" putin in timp.

 

IMG195.jpg IMG194.jpg DSCF4952.JPG 2.jpg

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eibach pro kit sunt arcuri progresive , asigura confort dar si stabilitate in viraje imbunatatit ! H&r sunt o idee mai dure !

 

Cu eibach pro kit poti sta si pe amortizoare stock , dar si pe amortizoare sport ! cea mai ieftina si buna combinatie sunt eibach pro kit + bilstein b4 mtech ! Eu pe varianta asta am mers pe e46 ! Pret de achizitie : 120 de euro + 4 amortizoare bilstein b4 mtech 320 de euro ! O alta chestie buna ce se poate face : cautati bare antiruliu [ stabilizatoare ] de msport , sunt mai groaze si mai anuleaza din ruliul masinii in viraje ! O combinatie foarte buna si eficienta din punct de vedere financiar !

 

PS : nici nu se compara cu suspensiile de buget inclusiv cele reglabile pana in suma asta de bani [ confort, dinamica, fiabilitate ] ! Singura suspensie sport si reglabila ce merita atentia ca si confort si drop e cea de la lowtec hi-low 9.1 [ sunt singurele suspensii din acest range cu arcuri progresive ] si costa cam 450 de euro !

Link to comment
Share on other sites

Eibach pro kit sunt arcuri progresive , asigura confort dar si stabilitate in viraje imbunatatit ! H&r sunt o idee mai dure !

 

Cu eibach pro kit poti sta si pe amortizoare stock , dar si pe amortizoare sport ! cea mai ieftina si buna combinatie sunt eibach pro kit + bilstein b4 mtech ! Eu pe varianta asta am mers pe e46 ! Pret de achizitie : 120 de euro + 4 amortizoare bilstein b4 mtech 320 de euro ! O alta chestie buna ce se poate face : cautati bare antiruliu [ stabilizatoare ] de msport , sunt mai groaze si mai anuleaza din ruliul masinii in viraje ! O combinatie foarte buna si eficienta din punct de vedere financiar !

 

PS : nici nu se compara cu suspensiile de buget inclusiv cele reglabile pana in suma asta de bani [ confort, dinamica, fiabilitate ] ! Singura suspensie sport si reglabila ce merita atentia ca si confort si drop e cea de la lowtec hi-low 9.1 [ sunt singurele suspensii din acest range cu arcuri progresive ] si costa cam 450 de euro !

+1

Link to comment
Share on other sites

pana la urma o sa iau eibach

 

din cate stiu eu, o buna parte dintre masinile produse astazi vin dotate din fabrica cu eibach nestantate

 

eibach e numarul 1 la nivel mondial din ce m am interesat

 

vedem ce iese..cred ca vineri ajung!

Link to comment
Share on other sites

Bafta si felicitari pt achizitie. E ok alegerea, dar eu tot pe H&R as fi mers.

Asteptam poze si spor in continuare!

 

LE: Oricum, daca te uitai pe forumuri externe ai fi vazut ca toti recomanda H&R, mai ales daca pe viitor vrei dori sa schimbi amortizoarele, cu Bilstein ar fi mers perfect. Au cea mai ok tinuta de drum.

Eibach-ul e putin mai soft, mai ok pt Romania, dar in curbe tot H&R sta mai bine.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

pana la urma o sa iau eibach

 

din cate stiu eu, o buna parte dintre masinile produse astazi vin dotate din fabrica cu eibach nestantate

 

eibach e numarul 1 la nivel mondial din ce m am interesat

 

vedem ce iese..cred ca vineri ajung!

 

Sa pui o poza cand vin arcurile, poza cu masina before/after... Eu zic, ca ai facut o alegere buna cu eibach..

Link to comment
Share on other sites

ce drop ? ce pret ? ms

 

caline si pe tine te bate gandu sa o lasi mai jos? eu tot stau pe ganduri, daca merita sau nu, de aratat, o sa arate mult mai bine, dar la ce drumuri avem.... LA mine, anul trecut, un set de eibach pro kit, cu drop 30/30 era in jur de 9 milioane la racingnick.. cand am sunat sa intreb.. Cam pe acolo trebuie sa fie si la tine.

Link to comment
Share on other sites

5-ul e de doua ori mai scump decat 3-ul ,dar 3-ul arata de doua ori mai bine decat 5-ul .Toata joaca e facuta de jante si de suspensie...Poza spune tot.

 

 

Si tu ai avut fix aceeasi problema la aliniatul barii acolo la arcada rotii din spate ? Bara e de nonfacelift m sport iar masina ta e facelift !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.