Jump to content

arcuri sport: H&R sau Eibach


slefbb

Recommended Posts

de exemplu daca ai un 320d si alegi niste arcuri de 318i nu o sa iti coboare in veci

Defapt in exemplul dat de tine o sa coboare, pentru ca 320d-ul e mai greu decat 318i-ul. Invers, arcuri de pe 320d pe 318i nu o sa coboare.

 

E posibil sa nu fie montate corect arcurile, au mai fost cazuri.

Oricum, abia dupa aprox. 500km o sa se aseze, si o sa mai coboare putin.

Link to comment
Share on other sites

Defapt in exemplul dat de tine o sa coboare, pentru ca 320d-ul e mai greu decat 318i-ul. Invers, arcuri de pe 320d pe 318i nu o sa coboare.

 

E posibil sa nu fie montate corect arcurile, au mai fost cazuri.

Oricum, abia dupa aprox. 500km o sa se aseze, si o sa mai coboare putin.

Da, ai dreptate, m-am fastacit, mea culpa, 320d fiind mult mai greu nu vei vedea nici o diferenta la un 318i, de asta arcurile se aleg in functie de motorizare.

Link to comment
Share on other sites

si-a montat edy la fostul coupe si era o diferenta enorma fata de ce avea inainte stock, nu inteleg de ce nu ti-a coborat ... poate nu ai ales arcurile bine, de exemplu daca ai un 320d si alegi niste arcuri de 318i nu o sa iti coboare in veci

am si eu montat exact acelasi model de arcuri pe coupe ul meu (25/10) iar drop-ul nu este asa de spectaculos. O poza before/after am urcat mai sus.

Link to comment
Share on other sites

am si eu montat exact acelasi model de arcuri pe coupe ul meu (25/10) iar drop-ul nu este asa de spectaculos. O poza before/after am urcat mai sus.

 

dropul e 30/30 la prokit, sau 30/25, cum ai luat tu cu 25/10?

 

PS: si mai este si sport line cu drop de 45 (dar nu cred ca merge pe armotizor stock)

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

 

dropul e 30/30 la prokit, sau 30/25, cum ai luat tu cu 25/10?

 

PS: si mai este si sport line cu drop de 45 (dar nu cred ca merge pe armotizor stock)

Exista si 25/10. Nu sunt singurul care a luat asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Vad ca tu ai eibach si H.R

Sa iti spun ce vreau eu defapt ca sa iti faci o idee sau macar sa imi spui daca exista ce vreau eu.

Eu am suspensia de fabrica Mtech2 cu amortizoare noi Sachs exact ce au fost pe ea de fabrica.(arcurile tot originale) Crezi ca daca pun niste arcuri progresive nu va mai fi asa rigida? Oricum ideea e ca nu vreau sa fie mai aplecata de fata, vreau sa fie egala cum sta si acum, chiar daca e mai jos nu ma deranjeaza, dar nu ridicata de spate/aplecata de fata.Stima

Link to comment
Share on other sites

Vad ca tu ai eibach si H.R

Sa iti spun ce vreau eu defapt ca sa iti faci o idee sau macar sa imi spui daca exista ce vreau eu.

Eu am suspensia de fabrica Mtech2 cu amortizoare noi Sachs exact ce au fost pe ea de fabrica.(arcurile tot originale) Crezi ca daca pun niste arcuri progresive nu va mai fi asa rigida? Oricum ideea e ca nu vreau sa fie mai aplecata de fata, vreau sa fie egala cum sta si acum, chiar daca e mai jos nu ma deranjeaza, dar nu ridicata de spate/aplecata de fata.Stima

 

eibach va cobora o idee fata de ce ai acum pe masina, ca si confort nu vei pierde prea mult, h&r e mult mai dur fata de eibach..

 

Si H&R Sport 35/20 mm cum am eu ;)

 

poti monta si h&r 55/35, ca si montaj, nu e problema, ca si duritate atat ale tale cat si cele 55/35 sunt mult mai dure decat un eibach..intra in gama sport

Link to comment
Share on other sites

 

poti monta si h&r 55/35, ca si montaj, nu e problema, ca si duritate atat ale tale cat si cele 55/35 sunt mult mai dure decat un eibach..intra in gama sport

Eu iti zic 100% ca nu e H&R 35/20 cu mult mai dur decat Eibach Pro Kit, la viteze mici e insesizabil iar la viteze mari e mai stabil si 35/20 nu afecteaza cu nimic amortizoarele stock. Am pe masina, nu vorbesc din auzite.

 

55/35 e alta poveste, acelea categoric necesita amortizoare sport facute pt arcuri care coboara garda la sol si sunt mai dure.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Eu iti zic 100% ca nu e H&R 35/20 cu mult mai dur decat Eibach Pro Kit, la viteze mici e insesizabil iar la viteze mari e mai stabil si 35/20 nu afecteaza cu nimic amortizoarele stock. Am pe masina, nu vorbesc din auzite.

 

55/35 e alta poveste, acelea categoric necesita amortizoare sport facute pt arcuri care coboara garda la sol si sunt mai dure.

 

nu am zis ca este cu mult mai dura dar am zis ca este din gama sport h&r

 

eibach si h&r sunt 2 lucruri total diferite, eibach a ramas si cu ceva confort, h&r a mers deja pe ceva dur, tu nu simti fiindca ai ales un set cu 35/20 ceea ce este destul de ok si cred ca le ai pe amortizoare standard, insa daca le avea pe unele m-tech2 nu cred ca mai spuneai asta niciodata...

masina ta este mai stabila decat a altui coleg cu eibach 30/30 fiindca modul cum lucreaza arcurile sunt total diferite, eibach la curbe se inclina destul de mult iar arcurile au spirele departate intre ele ca unele standard, h&r sta pe curba mult mai bine iar daca aveai unele 55/35 vedeai cum primele 2-3 spire stau lipite intre ele iar celelalte lucreaza...poate ca si la 35/20 este cat de cat la fel dar 55/35 am vazut exact cum lucreaza iar masina e trunchi.

 

baiatul care cerea info mai sus merge pe niste m-tech2 iar daca va pune un h&r le va simti pana in gat, sa nu mai luam in calcul daca mai are si ceva roti pe 18-19 cu garda mica s.a.m.d...

Link to comment
Share on other sites

dani3lll

 

In concluzie pentru mine. Fac vreo treaba daca iau alte arcuri? Explica-mi si mie babeste ca nu stiu cu ele.

 

Deci daca iau alte arcuri masina va fi chiar mai rigida decat cu arcurile originale mtech2? Va mai cobora garda la sol/sau ramane la fel? Va cobora mai mult de fata/bot? Ca eu prin 55/30 pricep ca 55 e fata si 30 e spatele. Nu stiu cu ele ce sa fac ... :hyper:

Cred ca mtech2 e 30-35 15 asa am gasit aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/139307-vand-arcuri-eibach-sportline-amortizoare-m-tech-2-oem/

Link to comment
Share on other sites

dani3lll

 

In concluzie pentru mine. Fac vreo treaba daca iau alte arcuri? Explica-mi si mie babeste ca nu stiu cu ele.

 

Deci daca iau alte arcuri masina va fi chiar mai rigida decat cu arcurile originale mtech2? Va mai cobora garda la sol/sau ramane la fel? Va cobora mai mult de fata/bot? Ca eu prin 55/30 pricep ca 55 e fata si 30 e spatele. Nu stiu cu ele ce sa fac ... :hyper:

Cred ca mtech2 e 30-35 15 asa am gasit aici: http://www.bmwclub.r...e-m-tech-2-oem/

 

in primul rand pentru ce masina le vrei? ce tip de caroserie ?

ce motor ?

Link to comment
Share on other sites

nu am zis ca este cu mult mai dura dar am zis ca este din gama sport h&r

[...]

 

 

ba da, ai zis putin mai sus: [oricum, nu conteaza doar asa ca idee :) ]

 

[...]poti monta si h&r[...] sunt mult mai dure decat un eibach..intra in gama sport

 

Eu le folosesc cu amortizoare Bilstein B4 M Tech, jante pe 17" si bucse poliuretanice si pot confirma si cei care au mai fost cu mine in masina ca nu e mult mai rigida, e chiar ok doar ca sta mult mai bine pe curbe / franare.

 

PS: Totusi, daca initiatorul topicului nu vrea efectul acela de bot putin mai lasat decat spatele, ii recomand Eibach pt ca H&R au acel rake efect. Mie personal imi place iar modul in care se simte masina acum mi se pare superb fata de Eibach dar fiecare are preferintele lui. :thumbsup:

 

vedeai cum primele 2-3 spire stau lipite intre ele iar celelalte lucreaza

Aici ai dreptate. La 35/20 de la o viteza ceva mai mare, masina se lasa putin astfel incat 2 spire stau lipite si doar restul lucreaza. La viteze mai mici in schimb, lucreaza toate.

 

De aici rezulta ca H&R sunt intr-adevar progresive, iar la denivelari luate cu viteze mici sunt chiar foarte ok iar la viteze mari sunt mult mai stabile.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

ba da, ai zis putin mai sus: [oricum, nu conteaza doar asa ca idee :) ]

 

 

 

Eu le folosesc cu amortizoare Bilstein B4 M Tech, jante pe 17" si bucse poliuretanice si pot confirma si cei care au mai fost cu mine in masina ca nu e mult mai rigida, e chiar ok doar ca sta mult mai bine pe curbe / franare.

 

PS: Totusi, daca initiatorul topicului nu vrea efectul acela de bot putin mai lasat decat spatele, ii recomand Eibach pt ca H&R au acel rake efect. Mie personal imi place iar modul in care se simte masina acum mi se pare superb fata de Eibach dar fiecare are preferintele lui. :thumbsup:

 

inseamna ca tu nu ai mers niciodata cu suspensie standard daca a ta, cu h&r+mtech+bucsi poliuretanice nu e dura...ca sa poti face comparatie intre ele..esti obisnuit cu gama sport ca altfel..nu vad unde e confortul..:)

 

 

SAU: fiecare intelege ce vrea prin dur/sport/s.a.m.d

Edited by dani3lll
Link to comment
Share on other sites

inseamna ca tu nu ai mers niciodata cu suspensie standard daca a ta, cu h&r+mtech+bucsi poliuretanice nu e dura...ca sa poti face comparatie intre ele..esti obisnuit cu gama sport ca altfel..nu vad unde e confortul..:)

Aveam suspensie normala inainte :) iar acum, la viteze mici e la fel poate chiar mai bine.

 

In schimb, la denivelari sau gropi luate cu viteza mare (gen groapa observata prea tarziu) e cam rau intr-adevar, adica se simte cand o iei dar masina nu isi modifica directia de mers, absoarbe bine socul, nu imi da senzatia de nesiguranta.

 

PS: Daca e sa merg pe drum cu piatra cubica sau drum de tara cu viteza, imi rog moartea. Acolo chiar e rau, sigur nu fac piatra la rinichi :) Daca le iau incet, e ok.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Voi va certati, eu imi ard creieru sa caut si eu o parere.

 

Am gasit ceva info pe bmwsindicat. Deci 45/30 ar fi ok eibach, ca look ma refer.

 

Acu din nou, aceeasi intrebare> O fi mai dura decat cu arcurile mtech2? Mtech2 e f. dura si la viteze gen relantiu prin gropi mici si ma dispera.

 

dani3lll astept parerea ta, si un pret pt eibach 45/30 daca merg cu sachs mtech2(originale ale ei)

 

am pus si o poza cu eibach 45/30 si amortizoare mtech2(cel putin asa zice neamtu)

ms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.