Jump to content

Diferenta intre e46 318d si 320d?


ovi_JZs

Recommended Posts

Buna seara!

As vrea sa stiu ce piese sau soft face diferenta de cei 34 cai intre cele doua versiuni de motorizari.Motorul este identic chiar si seria motoului M47N. Vreau sa fac transformarea sa am si eu 150 de cai iar motorul sa fie identic cu cel de pe 320d ca performante. Ce piese trebuie schimbate si/sau soft.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma intereseaza cum sa ii dau aia 34 de cai care i-a dat bmw la 320 din fabrica, adica practic sa urc la 150 de cai nefortat prin chiptuinig. M-am interesat pe S.U.A si ei spuneau ca ii din injectoare si soft OEM la turbo. Edited by ovi_JZs
Link to comment
Share on other sites

Difera fizic traseul de evacuare. Nu ai cum sa faci ce ai zis tu mai sus.

 

injectoarele au coduri diferite, dar nu inseamna ca sunt diferite dpdv fizic.

 

http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=13537794555&showus=on&showeur=on

 

care ar fi logica sa il puna pe 318d si pe 525d si pt 320d/520d sa foloseasca alt injector?

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

asa,si? e o secunda amarata,..

 

crezi ca asta e vreun schumi,sa-si dea seama?

 

Esti pe langa rau. In primul rand ar trebui sa le scrii celor de la bmw ca au facut degeaba 320d-ul pt ca secunda aia amarata nu conteaza.

 

In al doilea rand, vezi ca sunt aproape 2 secunde care fac o mare diferenta.

Link to comment
Share on other sites

@kristal_madness este exct ce zici tu cu codurile, ele sunt diferite dar fizic sunt la fel, fiindca daca ai 320 platesti mai mult pe un injector decat daca ai 318 din motiv daca ai cumparat o masina cu motor mai scump , platesti mai scump pentru orice piesa. Edited by ovi_JZs
Link to comment
Share on other sites

Esti pe langa rau. In primul rand ar trebui sa le scrii celor de la bmw ca au facut degeaba 320d-ul pt ca secunda aia amarata nu conteaza.

 

In al doilea rand, vezi ca sunt aproape 2 secunde care fac o mare diferenta.

 

nu l-au facut ma degeaba, doar au marit si ei gama,..

 

am mai avut o discutie d-asta acu 3 ani,tot cu unu de varsta ta,pina la urma am facut ca el si a luat 320, a dat 2500 in plus.

 

n-a fost problema de bani,cu toate ca mergea 1 an cu motorina aia,dar dupa 6 luni,a realizat si el ca e cam aceeasi Marie,cu alta palarie.

 

 

a,am uitat,de fi-miu ziceam,..

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa fac treaba aceasta, pentru ca vreau cei 150 de cai oferiti natural de fabrica, ca ulterior sa pot face o resoftare sau un remaping la cei 150 de cai sa ajung la 173 de cai. Cu o investitie minima de piese, doar piesele ce difera, ca sa nu solicit prin soft piesele care imi ofera momentan cai de 318d.
Link to comment
Share on other sites

pai...da. practic e motorul mai vechi (M47) de 136 cu puterea putin redusa. Difera si capacitatea cilindrica, 1951 fata de 1995 la cel de 150.

In ceea ce priveste capacitatea cilindrica te inseli si 318D FL si 320D FL au 1995 CMC.

 

318.....cuplu maxim: 280Nm la 1750/rpm

 

320......cuplu maxim:330Nm la 2000/rpm.

 

 

diferenta e insesizabila, doar la consum,320-u ia cu 1litru mai mult,in oras.

 

 

sau doar vrei sa scrie 320 pe spate?

Consumul nu e cu 1 litru mai mult in nici un caz.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut e46 318d nou pentru o zi. l-am cumparat de la bavaria, l-am luat, m-am dus pana la pitesti, m-am ingrozit cat e de lesinat si l-am dus inapoi cu 200km pe bord si am spus ca nu-l vreau. l-au luat ca ma cunosteam cu fostul director dl pfeffer, mi-au oprit 4000 pe care mi i-au dat discount la altceva, nici nu mai stiu ce am l;uat. ce vreau sa spun de fapt este ca 318d e46 e mort rau, diferenta enorma fata de 320d acelasi an. astea noi x18d merg foarte bine, cu cutie automata nu vezi diferenta aproape decat sus spre blana iar consumul e f mic. sfatul meu baga soft doar sau lasa-l asa, nu baga bani in piese.
Link to comment
Share on other sites

eu am avut e46 318d nou pentru o zi. l-am cumparat de la bavaria, l-am luat, m-am dus pana la pitesti, m-am ingrozit cat e de lesinat si l-am dus inapoi cu 200km pe bord si am spus ca nu-l vreau. l-au luat ca ma cunosteam cu fostul director dl pfeffer, mi-au oprit 4000 pe care mi i-au dat discount la altceva, nici nu mai stiu ce am l;uat. ce vreau sa spun de fapt este ca 318d e46 e mort rau, diferenta enorma fata de 320d acelasi an. astea noi x18d merg foarte bine, cu cutie automata nu vezi diferenta aproape decat sus spre blana iar consumul e f mic. sfatul meu baga soft doar sau lasa-l asa, nu baga bani in piese.

Salut,

 

Motorul de pe 318D FL e CR sau PD?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.