Jump to content

E60 M LCI 520D


WKF

Recommended Posts

Multumesc , in weekend am programata o tura pe la Paraul Rece cu intoarcere prin Pitesti, sunt curios cum se descurca:)

 

Din punctul meu de vedere sunt in top 3 dar pe primul loc...

Link to comment
Share on other sites

Poze la aer curat ...

 

Am testat noile jante si anvelope si pot spune ca sunt foarte incantat si multumit de ele, multumesc Acero pentru sfaturi , a fost alegerea perfecta cu 285-ul pe spate.

post-54129-0-35629300-1394956743_thumb.jpg

post-54129-0-73471400-1394956751_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cum se mai misca 2.0d cu 285?

 

Se misca impecabil, mult mai bine decat cu cele de 18" ... parca trage mai agresiv si e senzatia ca esti lipit de asfalt.

 

Se misca atat de bine ca am impuscat si un radar pe A3 :) primul radar luat in Romania de cand am permis...

Edited by WKF
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Acum... nu vreau sa fiu rau, dar numai impecabil nu poate sa se miste cu anvelopele alea. :)

Eu cand trec de la 225 la 245 mi se pare o cu totul alta masina. Imi dau seama cum e cu 275.

Da, sta bine, se simte bine, arata foarte bine. Insa e o putoare pe langa un 520d cu anvelope decente.

 

 

Cosmine vino in Bucuresti si ti-o dau sa mergi cu ea:) anvelopele Continental fac toata senzatia ( merita fiecare banut) sunt mai moi decat altele si ofera o senzatie nemaipomenita

 

eu am avut si de 16" 225.55.16 si 205.60.16 si pe 18" 245.40.18 deci pot spune ca le-am incercat si nu vorbesc aiurea, in ce priveste puterea ... sincer parca trage mai bine , este o parere personala.

 

Cele de 18" imi rupeau dintii la fiecare groapita sau denivelare ( anvelope Pirelli ), cu astea parca plutesc iar in Bucuresti le poti testa foarte usor la trecerile de tramvai :)

Edited by WKF
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Asa si eu...

Dar daca wkf spune ca nu e diferenta, ce sa zic... poate e vreun model de anvelope mai economice. Michelinul parca avea ceva Energy Saver. Promiteau chiar o economie de combustibil. Acum, cat o fi de adevarat nu stiu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

f frumoase jantele sa le stapanesti sanatos . Eu nu ma incumet la 19 si asa umblu cu ochii in 4 cu 18 . Ce presiune ai fata spate ?

 

2.2 fata si 2.4 spate azot ... ma zdruncinau mai mult cele pe 18, parerile sunt impartite ... cunosc destui care merg cu 19 de ani buni si nu au avut probleme

 

Mirceagsm in primul rand nu este motor pe E60 de 2.0 184 cel mult 177... in fine credeti ce vreti eu mi-am spus parerea, nu imi compar masina cu toate tarabele obosite , eu pot spune ca este foarte intretinuta si nu cred ca "i-au murit caii" vorbe de cartier.

Edited by WKF
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

de ce ai pus 285 in loc de 275 ? ai marit talonul si diametrul rotii, asta inseamna scadere de cuplu.

 

un 2.0D nu reuseste sa aduca la limita niste 225-uri.

puteai sa pui 245-uri si nu aveai strech deloc la anvelopa pe 9.5J.

245 merg puse si pe 9.5J.

Sunt toate 4 8.5J sau ai 8.5 fata si 9.5 spate ?

Link to comment
Share on other sites

Myx stai linistit ca iti trece asta cu ochii-n 4 pt jantele de 18.asa am fost si eu,pana am vzt cum se comporta la cate o gropita,si atunci iti trece stresul.acum nu am stres pt 19,si o calc.asta prin oras,desigur,in afara orasului e risc.
Link to comment
Share on other sites

eu merg de 2 ani cu jante de 19 si nu s-a intamplat nimic , am facut Transalpina si Transfagarasanul cu jante pe 19 si nu a murit nimeni , probabil ca persoanele care considera ca dimensiunea ideala este 16 sau 17 nu ocolesc nici o groapa , nici un canal , merg toata ziua pe liniile de tramvai si urca masina pe toate bordurile posibile , in cazul asta nici eu nu recomand mai mult de 16

 

si eu am 285/30/19 pe jantele de spate ( 9.5J ) si este foarte oke , avantajul este ca ofera putina protectie jantei , stabilitate crescuta , aderenta mai buna

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Myx stai linistit ca iti trece asta cu ochii-n 4 pt jantele de 18.asa am fost si eu,pana am vzt cum se comporta la cate o gropita,si atunci iti trece stresul.acum nu am stres pt 19,si o calc.asta prin oras,desigur,in afara orasului e risc.

stau mai mult cu stres ca jantele arata ca noi iar gumele sunt chiar noi :)) M-ar lua capul sa rup ceva , oricum acum e jale dupa iarna , cratere tampite peste tot , dar ca handling e f ok 245 . Nu stiu 285 , probabil ca o resoftare compenseaza

Link to comment
Share on other sites

de ce ai pus 285 in loc de 275 ? ai marit talonul si diametrul rotii, asta inseamna scadere de cuplu.

 

un 2.0D nu reuseste sa aduca la limita niste 225-uri.

puteai sa pui 245-uri si nu aveai strech deloc la anvelopa pe 9.5J.

245 merg puse si pe 9.5J.

Sunt toate 4 8.5J sau ai 8.5 fata si 9.5 spate ?

 

Am pus 285 la recomandarea lui Acero... citeste la postarea lui si o sa vezi de ce.... recomandarea BMW este 245.35.19 fata 8.5J ( asa le am) si 275.30.19 spate 9.5J ( eu am pus 285)

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

:) se pare ca esti un om dificil...

 

Eu nu am postat aici sa demonstrez ca suntem mai inteligenti decat cei de la BMW sau ca lumea ar trebui sa-si cumpere anvelope 285 pe spate, am spus ce upgrade am facut la masina si ca sunt foarte multumit si incantat, restul sunt liberi sa faca excat cum considera ei.

 

Dar totusi pe tine te-as sfatui maine dimineata sa rupi stiker-ul si daca poti sa stergi si seria de sasiu:)))

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am pus 285 la recomandarea lui Acero... citeste la postarea lui si o sa vezi de ce.... recomandarea BMW este 245.35.19 fata 8.5J ( asa le am) si 275.30.19 spate 9.5J ( eu am pus 285)

 

 

Nu am gasit postul lui Acero, sunt curios cum te-a motivat sa pui 285, dimensiune care o are M5-ul E60 (507CP si 520Nm)

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.