Jump to content

ajutati-ma va rog sau altfel ii dau foc!


vlad franc

Recommended Posts

Salut

 

 

am si eu un blestemat de 316ti 2002.

 

 

problemele deja comnu nu are rost sa le mai specific, intr-un cuvant masina a manacat 800 de euro cu un motor schimbat si am sunetul asta.

 

 

Tin sa mentionez ca am sonde landa schimbate 3 la numar buji ulei,distributie schimbat si se aude asa!

 

 

 

 

 

va rog sa-mi dati un sfat!

Link to comment
Share on other sites

Ce ulei ai bagat in ea?

 

 

Inainte sa fi schimbat motorul a avut 5w-30. acum are 5w-40 castrol edge

 

tin sa mentionez ca aceasta bataie era si inainte sa schimb motorul dar ceva mai acentuata. si se auzea si in reversul aceleratiei. acum se aude doar la relanti!

 

Dai foc.

 

 

asta urmeaza! ma jur ca o arunc in somes la cluj!

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa fi schimbat motorul a avut 5w-30. acum are 5w-40 castrol edge

 

tin sa mentionez ca aceasta bataie era si inainte sa schimb motorul dar ceva mai acentuata. si se auzea si in reversul aceleratiei. acum se aude doar la relanti!

 

 

 

 

asta urmeaza! ma jur ca o arunc in somes la cluj!

Cred ca aia e bataie de tacheti...Ori alt ulei ori alti tacheti.Parerea mea!Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Pentru motorul asta uleiul care trebuie sa il pui 5w30 - 0w40 - 0w30

INTINZATORUL LA LANT Este o cauza daca este cel cu care a venit masina trebuie inlocuit.

Cel nou este mai lung.

Edited by 3MMA
Link to comment
Share on other sites

Pentru motorul asta uleiul care trebuie sa il pui 5w30 - 0w40 - 0w30

INTINZATORUL LA LANT Este o cauza daca este cel cu care a venit masina trebuie inlocuit.

Cel nou este mai lung.

 

 

Distributia a fost schimbata cand mi-a comandat-o respectivul e posibil sa-mi fi dat tot modelul vechi?????

atunci sa arunc iar uleiul ? abia ce am aruncat unu dupa 300 de km ? repet inaint a fost ulei de la bmw 5w-30 acum e castrol 5w-40

 

 

Daca am schimbat motorul cu bloc si _chiulasa_ nu s-au schimbat si taketi batai minunea?( poate ajug la perle cu asta dar chiar nu mai stiu ce sa fac )

Link to comment
Share on other sites

Daca este de la intinzator te-ai scos te costa 200 ron intinzatorul si manopera 0 lei il schimbi singur in 5 min.

 

ok si cum il comand sa stiu ca e cel bun? stiti careva ce dimensiuni ar trebui sa aiba?raman dator. Daca e un coleg in cluj care stie sa faca chestia asta cu 5 de minunte!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc,

 

eu cand am cumparat mototul avea si distributia pe el.

 

 

in concluzie l-am sunat pe tata a fugit beci si am amblele intinzatoare adica unul scurt si unul lung exact cum mi-ai descris tu. is curios ce mi-a pus tampitul asta de mecanic tot scurt? sa le fi incurcat? poate! totusi daca e un coleg la cluj amabil pentru alea 5 minute macar sa verific sa vad daca e cel lung sau scurt pus pe masina caci nu stiu

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu am tot 316ti tot din 2002, la mine motorul facea si mai rau, facea cum face un motor diesel, pana la urma am aflat ca era de la pompa vacum, e situata in spate pe partea stanga (cum stai in fata masinii) eu nu am schimbat-o, i-am schimbat decat garniturile si aqm nu mai am probleme.

Nu stiu daca iti poate fi de ajutor, dar eu asta am facut.

Link to comment
Share on other sites

si pompa de vacum cum se verifica? daca scoti capaul de ulei si trage aer? sau vorbesc prosti!!?

am mea facea mai rau decat asta

 

 

asta e pompa vacum

e cam dificil de ajuns la ea, ca sa o verifici trebuie sa demontezi, cutia filtrului antiparticule, apoi dat jos capacul motor, si e ea se afla in spate pe partea stanga, locul e cam stramt, eu m-am chinuit foarte mult, mai mult pe pipaiala am dat de suruburi.

Link to comment
Share on other sites

Asa suna n42-ul, sau poate nu se aude in video "Bataia".

PS: cum zicea si colegul de mai sus, daca ai pus intinzatorul nou nu ai de ce sa iti faci probleme...

Foloseste 0w30, 0w40 max 5w30 pt motorul asta, e un motor caruia "ii place" uleiul subtire, apropo cu consumul de ulei cum stai? scoate fum la accelerare brusca 5000rpm dupa 7-8 min de stat la ralanti?

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

decat sa fi bagat 800 deeuro in motor mai bine mergeai la o dignoza la reprezentanta. Stiu ca nu e de mers pe acolo dar poate te scutea de o cheltuiala. Poate nu e tarziu sa faci asta si acum. La ce service din Cluj ai fost sa o repari?
Link to comment
Share on other sites

Asa suna n42-ul, sau poate nu se aude in video "Bataia".

PS: cum zicea si colegul de mai sus, daca ai pus intinzatorul nou nu ai de ce sa iti faci probleme...

Foloseste 0w30, 0w40 max 5w30 pt motorul asta, e un motor caruia "ii place" uleiul subtire, apropo cu consumul de ulei cum stai? scoate fum la accelerare brusca 5000rpm dupa 7-8 min de stat la ralanti?

 

uitate pe video mai atent si da-mi iar un feedback!

 

 

o sa verific intinzatorul

 

uitate pe video mai atent si da-mi iar un feedback!

 

 

o sa verific intinzatorul

 

fum nu scoate nici deloc nici un miligram! ulei nu cred ca curge acuma am schimbat blocul cu _chiulasa_ garnitura !

 

decat sa fi bagat 800 deeuro in motor mai bine mergeai la o dignoza la reprezentanta. Stiu ca nu e de mers pe acolo dar poate te scutea de o cheltuiala. Poate nu e tarziu sa faci asta si acum. La ce service din Cluj ai fost sa o repari?

 

 

eh am fost mi-au zis in prima faza ca ceva reglaj la distributie mi-ar trebui si ca desfactul efectiv sa vada ce s cum e 400-500 de ron aproximativ poate mai mult! am facut-o la orastie la cluj in prima faza nu am gasit cine sa mi-o faca abia acum dupa ce am terminat am dat peste un baiat de la cj care a lucrat la reprezentanta bmw cika Oto il cheama! si atunci am scimbat distrubitia dupa distributie tot aveam martorul de motor aprins apoi am schimbat 3 sonde landa s-a stins dar a inceput sa bata rau de tot la 2500 de ture parca se dezmembra cred ca cuzineti sau draci am schimbat apoi choloasa cu blocul intain am schimbat _chiulasa_ caci aveam unu din axul cu came futut apoi am schimbat si blocul Cam asta e istoria masini asteia infecte

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei iti dau numarul de tel al unui tip care stiu sigur ca a lucrat la bmw si are un service pe plevnei. Eu la el am fost in iarna cu ceva probleme eltectrice si a tot incercat diferite variante pana i-a dat de cap. Se ocupa bine inteles si de mecanica. Daca vrei da-mi un mesaj pe privat si iti dau numarul lui! Edited by dedeem
Link to comment
Share on other sites

N42B20 cel mai prost motor ever facut de bmw!!! Degeaba a castigat motorul asta atatea premii daca testarea lui a fost facuta pe fata! am 4 prieteni cu motoare cu astfel de motoare si numai probleme cu ele! De tot felul!!! Repara-l si scapa de el, cu toate ca o sa fie foarte greu! Asta este sfatul meu! Nu mai baga bani in el ca este irecuparabil!!! O sa-ti mearga o vreme, dupa care o sa reapara alte probleme!!!! Multa bafta!

 

pardon, rectific, am vrut sa zic TESTAREA A FOST FACUTA PE PIATA, scuze

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.