Jump to content

Scurgeri ulei X5 E70


Recommended Posts

Azi dimineata am gasit sub masina ( X5 ;e70; 19500 km ) o pata de ulei de dimensiunea unei palme . Ieri am parcurs intins 500 km . Se vede si pe scut cum e prelins uleiul spre spate . Nu imi vine sa cred ca o masina pana in 20.000 Km pierde vizibil ulei . Presupun ca e o problema de etansare undeva . Aveti idee ce poate fi ? Maine am programare la service .
Link to comment
Share on other sites

Poate n-ai inteles.

N-ai cum sa-ti dai seama pe un forum pe unde pierde ulei o masina.

Chestia asta cu "ghicitul" e extrem de relativa.

Daca pierde in zona motorului, ce poti ghici?

 

Din ce-am scris in ambele posturi, reiese ca n-as fi inteles?whistling.gif

Link to comment
Share on other sites

problema ta este una foarte comuna, este vorba de supapa murmur de retur, care etanseaza empiric simeringul cleric.

 

a fost si recall pe tema asta, sa le spui la service exact ce ti-am scris aici, ca sa nu iti ia banii aiurea.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Aseara nu am mai avut rabdare si am descoperit rampa din garaj . Nu a mai fost deschisa de 10 ani . Noroc ca mai era si lampa mobila de iluminat la locul ei . Nu m-am putut abtine si am dat scutul jos sa ma lamuresc . Nu am reusit sa identific decat partea si directia de unde vine uleiul . Pe stanga la jumatatea motorului . Totul e foarte inghesuit si nu vezi mai nimic . Pe sus am inlaturat cam tot ce se putea (plastice) pentru a vedea ceva . Nimic . Am strecurat apoi telefonul pe unde mi-a incaput mana si am facut mai multe foto " PE NE VE" . Cred ca am gasit problema . Scapa ulei exact de la suportul filtrului de ulei . Am citit apoi pe toate siturile de specialitate si se pare ca e o problema comuna la mai multe tipuri de motoare BMW incepand cu E35/95 pana la E 70 din prezent . Se schimba garnitura si O-ringul de cauciuc .

Multi cred ca e normala chestia asta la BMW . De ce oare ? Cum e posibil ca un constructor atat de apreciat sa nu rezolve in atatia ani o problema minora dar rusinoasa .

 

Azi merg la reprezentanta .

 

P.S. A trebuit sa imi iau BMW ca sa redescopar rampa din garaj . Cat am avut japoneze uitasem de ea .

post-57704-0-73074700-1365050491_thumb.jpg post-57704-0-81935000-1365050484_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aseara nu am mai avut rabdare si am descoperit rampa din garaj . Nu a mai fost deschisa de 10 ani . Noroc ca mai era si lampa mobila de iluminat la locul ei . Nu m-am putut abtine si am dat scutul jos sa ma lamuresc . Nu am reusit sa identific decat partea si directia de unde vine uleiul . Pe stanga la jumatatea motorului . Totul e foarte inghesuit si nu vezi mai nimic . Pe sus am inlaturat cam tot ce se putea (plastice) pentru a vedea ceva . Nimic . Am strecurat apoi telefonul pe unde mi-a incaput mana si am facut mai multe foto " PE NE VE" . Cred ca am gasit problema . Scapa ulei exact de la suportul filtrului de ulei . Am citit apoi pe toate siturile de specialitate si se pare ca e o problema comuna la mai multe tipuri de motoare BMW incepand cu E35/95 pana la E 70 din prezent . Se schimba garnitura si O-ringul de cauciuc .

Multi cred ca e normala chestia asta la BMW . De ce oare ? Cum e posibil ca un constructor atat de apreciat sa nu rezolve in atatia ani o problema minora dar rusinoasa .

 

Azi merg la reprezentanta .

 

P.S. A trebuit sa imi iau BMW ca sa redescopar rampa din garaj . Cat am avut japoneze uitasem de ea .

post-57704-0-73074700-1365050491_thumb.jpg post-57704-0-81935000-1365050484_thumb.jpg

 

Daca este garnitura de la carcasa filtrului de ulei atunci pot spune ca "asa face toate". Pt exact acelasi lucru am eu programare Sambata intr-un service din Bucuresti. Imi pierde cam un litru la aprox 3000km. Nu e nimic de speriat, insa trebuiesc demontate multe pt a se ajunge acolo....pt asta si manopera de aprox 300-350 pe cand garnitura este numai 20 lei. rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

sunt la al treilea bmw si nici eu nu vad ce rahat au aceste masini asa special incat sa fie unii fascinati de ele, tot timpul e cate ceva de schimbat/reparat la ele, fiabilitate de cacat.

 

Intotdeauna mi-au placut bmw-urile chiar si pana sa cumpar unul. La ceea ce spui tu in postul de mai sus, intr-un fel iti dau dreptate. Masinile care le-am avut pana acum foarte putine dureri de cap mi-au dat in privinta defectarii lor. Un singur exemplu dau si anume: in 2005 am cumparat un peugeot 406 din 2000 cu 80.000km la bord. Eu sunt genul care schimba uleiul la 10000 si nu am un mers sportiv. Acea masina am vandut o la 670.000km fara sa-i fac nimic in afara consumabilelor, cauciucurilor, bucselor si bieletelor. Rezistenta acelei masini m-a hotarat sa o inlocuiesc tot cu un 406 pe care o am si in prezent, masina aleasa cu grija in privinta dotarilor. Ulterior, pt nevoia de siguranta la drum lung, am luat un X5 manual(din fericire) care mi-a facut suficiente problema pana acum si tot investesc in el....sper ca la un moment dat sa se potoleasca si sa ma bucur de el fara "sa-mi tot ceara". Ideea este ca tot citind topicurile colegilor, BMW-ul dupa cativa ani nu mai este o masina fiabila fiind depasita la capitolul acesta de multe alte marci. DAR NE PLACErolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

sunt la al treilea bmw si nici eu nu vad ce rahat au aceste masini asa special incat sa fie unii fascinati de ele, tot timpul e cate ceva de schimbat/reparat la ele, fiabilitate de cacat.

 

Cate ai cumparat noi? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

una noua, 2 sh. La mercedes singura problema in 50k km a fost blocarea unui cd in unitate. Bube la alte SH-uri,la Renault nimic, Touareg, un senzor si cheia care se cojea ca la Polo, la Q7 singura problema ca se ardeau becurile.

 

La BMW, toate cacaturile posibile, fum pe evacuare, consum ampulea ulei, calculator xenon belit, AC stricat, joc idiot caseta directie, la reprezentante totul se schimba (pana nimerim evident, poti plati piese aiurea si sa nu fie de la ele) nimic nu se repara, vopsea de toata jena, dupa un an arata mai rau ca loganu (mai ales daca esti prost inspirat si alegi negru)

M-am sictirit si nu am avut probleme majore, la motor sau cutie cum au altii...

 

Zici ca sunt masini de jucarie, facute de dezechilibrati mintal cu piese de la ikea. Acum am motor n47 care dupa cum se stie, este destul de reusit, pana iti fute motorul lantul lui Fritz.

 

Urmatoarea masina sigur nu va mai fi bmw.

 

Nu sunt genul sa fiu mandru ca un fanboi oparit de masina sau telefon, daca e de cacat, spun, nu ma amagesc singur

Edited by camdigital
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mda, si la mine arata interiorul jalnic. Chestii cojite, urme desi l-am ingrijit pe cat posibil. :(

 

Pielea a facut cute in primele mii de km. Fel de fel de zgomote care provin de pe la motor (filtru de aer, capac, tubulatura etc.)

 

In fine...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.