Jump to content

B.M.W. e60 530d 231 C.P.


Unknovvn

Recommended Posts

Jantele sunt replica 9J x 19" ET 20 Fata si 10J x 19" ET 15 Spate

Si cauciucurile sunt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 245/35 R19 XL - Fata, 275/30 R19 XL - Spate

Am spalat-o la spalatorie, nu am folosit nici un produs anume, doar ce se foloseste la spalatorie: spuma + apa aia de ploaie ce-i zic ei ceara.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. O sa fac poze mai clare dupa ce schimb arcurile.

In realitate sunt foarte concave jantele de pe spate.

Cred ca o sa iau Eibach pentru ca la H&R cred ca imi trebuie si alte amortizoare.

Pana luni ma decid si le si command.

Edited by Unknovvn
Link to comment
Share on other sites

De ce majoritatea lumii de pe acest forum fuge de H&R (fara macar sa fi probat o masina cu aceste arcuri), nu pot sa inteleg....Pe forumurile de afara daca te uiti, majoritatea au H&R. Stiu ei ceva :rolleyes:

 

Personal (plus inca cativa colegi) am H&R pe masina. Nu trebuie sa schimbi amortizoarele daca mergi pe H&R, merg foarte bine cu cele stock. Diferenta dintre H&R si Eibach e ca H&R chiar coboara cat scrie in specificatii si au tinuta de drum mai buna mai ales pe atac in viraje :thumbsup:

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De ce majoritatea lumii de pe acest forum fuge de H&R (fara macar sa fi probat o masina cu aceste arcuri), nu pot sa inteleg....Pe forumurile de afara daca te uiti, majoritatea au H&R. Stiu ei ceva :rolleyes:

 

Personal (plus inca cativa colegi) am H&R pe masina. Nu trebuie sa schimbi amortizoarele daca mergi pe H&R, merg foarte bine cu cele stock. Diferenta dintre H&R si Eibach e ca H&R chiar coboara cat scrie in specificatii si au tinuta de drum mai buna mai ales pe atac in viraje :thumbsup:

Aia de "afara" nu sunt prosti dar au drumuri iar eibach in afara de faptul ca nu coboara spatele din prima cat specifica ei, sunt ideale pentru romania si pentru amortizor stock ;)

Link to comment
Share on other sites

Eu raman la ideea mea ca H&R sunt mai ok, plus ca nici unul din prietenii care a ales H&R dupa ce s-au plimbat cu masina mea nu au nici o plangere.

 

Acum alege fiecare ce vrea dar il rog pe colegul Unknovvn sa se plimbe cu o masina care are H&R Sport inainte de a alege, daca are ocazia, sa nu-i para rau dupa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu raman la ideea mea ca H&R sunt mai ok, plus ca nici unul din prietenii care a ales H&R dupa ce s-au plimbat cu masina mea nu au nici o plangere.

 

Acum alege fiecare ce vrea dar il rog pe colegul Unknovvn sa se plimbe cu o masina care are H&R Sport inainte de a alege, daca are ocazia, sa nu-i para rau dupa.

De ce ti-ar parea rau daca alegi eibach si nu h&r ? :))

Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi place drop-ul si feelingul de la eibach asa de mult, adica il prefer pe cel de la concurenta, dar asta e parerea mea ;)

Asta nu este o explicatie pentru care sa platesti peste 50 euro in plus la.un set de arcuri, in conditiile in care vrei look si nu racing la o masina de 2 tone, limuzina.

Link to comment
Share on other sites

Asta nu este o explicatie pentru care sa platesti peste 50 euro in plus la.un set de arcuri, in conditiile in care vrei look si nu racing la o masina de 2 tone, limuzina.

Pentru mine e ;) (si apropo acum costa aproape la fel) Repet, fiecare alege ce doreste.

 

 

Iau Eibach, daca coboara cat a colegului Myx eu o sa fiu multumit. Daca nu, o sa bag 2 saci de ciment in portbagaj :))) Glumesc.

Din pacate nu am posibilitatea sa ma plimb cu ambele. Dar nu vreau efecutul de "Rake" de la H&R.

 

Nu ai rake effect cu H&R Sport pe e60.

 

Uite cateva poze:

 

http://i14.tinypic.com/62r0zo6.jpg

 

http://i14.tinypic.com/687pvmo.jpg

 

http://www.m5board.com/photopost/uploads/52126/b1.jpg

 

http://www.turnermotorsport.com/image/suspension/susp_e60_m5_hrsprings.jpg

 

Anyway, asteptam poze cu arcurile montate oricare ar fi ele.

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru mine e ;) (si apropo acum costa aproape la fel) Repet, fiecare alege ce doreste.

Pai aici nu era vb de masina ta, aici era vb de masina userului in cauza.

Cand vi si sustii un brand/firma, spui motivele, nu doar ca h&r coboara spatele 3 iar eibach coboara 2cm din 3cm cat trebuie...

unde este la fel ca pret ??

Link to comment
Share on other sites

Am spus si mai sus motivele, ca tu alegi sa le ignori, e treaba ta. :thumbsup:

 

PS: H&R Sport pe e60 coboara 3.3cm spate, 3.5cm fata. (numai pe e46 H&R Sport e echivalent cu 35 fata , 20 spatele)

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa aproape un an s-au lasat si pe spate atat cat trebuie, eu am eibach, iar daca pleci in concediu sau mai cari ceva chiar au drop perfect pe spate. Si eu vroiam sa fie un pic mai dura masina, dar pana la urma m-am impacat cu ideea si consider ca pt drumurile noastre un pic mai moi este mai bine.
Link to comment
Share on other sites

Daca tot povestim de arcuri (H&R si Eibach) - Eu personal am optat pt Eibach din simplul considerent ca merg montate pe telescoapele standard si din cate zic ei nu pierzi cine stie ce din confort.

Eu am pe masina optiunea

S465A Durchladesystem Through-loading system.

Stie cineva daca optiunea aceasta implica si suspensie modificata? Daca da ce anume de la suspensie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.