Jump to content

Cupleaza decupleaza compresorul clima


ar85gyl

Recommended Posts

Este vorba despre un e46 320d 99,dau drumul la clima iar compresorul imi merge 10 secunde decupleaza dupa 5 secunde iar cupleaza tot asa lucru care se simte si in mers,aveti idee de la ce ar putea fi?sar putea sa fie prea mult freon in instalatie? Edited by ar85gyl
Link to comment
Share on other sites

Este vorba despre un e46 320d 99,dau drumul la clima iar compresorul imi merge 10 secunde decupleaza dupa 5 secunde iar cupleaza tot asa lucru care se simte si in mers,aveti idee de la ce ar putea fi?sar putea sa fie prea mult freon in instalatie?

 

Ar trebui sa faci o verificare la un atelier specializat...Prea putin freon,sau presiune prea mare,ori senzor ceva...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai mie nu imi ajunge apa la 90 ca sa cupleze electroventilatorul,si cand e apa la aprox 60 cupleaza decupleaza,mia zs cineva ca e prea mult freon din cauza aia sar putea sa faca,electroventilatorul cum se poate verifica?sau senzorul nu ar trebui sa il dea pe tester?

 

Sau cum il pun pe direct? Cu fir direct de la baterie?

Edited by ar85gyl
Link to comment
Share on other sites

De la prea mult freon in instalatie este exclus deoarece sistemul este prevazut cu o supapa ce elimina tot surplusul de freon, inca de la incarcare. Problema cea mai des intalnita este de la electroventilator....daca el nu functioneaza cum trebuie din diverse motive( siguranta, releu etc), sistemul decupleaza imediat compresorul.
Link to comment
Share on other sites

verifica electroventilatorul (modulul) fiindca de la el e sigur

nu mai porneste si nu raceste freonul-suprapresiune in instalatie, de aceea cupleaza si decupleaza

 

eventual pune`l pe direct si vezi daca face la fel

Avand aceeasi problema precum autorul topicului, vreau sa mentionez faptul ca electroventilatorul porneste atunci cand se porneste AC. Stiti cumva ce presiune trebuie sa fie in instalatie?

Link to comment
Share on other sites

Pai mie nu imi ajunge apa la 90 ca sa cupleze electroventilatorul,si cand e apa la aprox 60 cupleaza decupleaza,mia zs cineva ca e prea mult freon din cauza aia sar putea sa faca,electroventilatorul cum se poate verifica?sau senzorul nu ar trebui sa il dea pe tester?

 

Sau cum il pun pe direct? Cu fir direct de la baterie?

Electroventilatoru se poate verifica atunci cand e motorul rece. Pornesti motorul si apoi activezi AC iar electroventilatorul trebuie sa porneasca.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

electroventilatorul ala nu raceste radiatorul de apa, ci circuitul de freon, trebuie sa porneasca odata cu AC-ul obligatoriu.

 

Nu stiu cum e la a ta, depinde de model si de an, unele au resistor de separare a treptelor, altele sunt comandate de modulul de clima via un releu. depinde de sistem.. dar electroventilatorul trebuie sa porneasca odata cu compresorul, indiferent ca ai prea multa presiune in instalatie..sau ca merge 5, 10 100 de secunde...

degeaba dai drumul la freon.. vezi mai intai de ce nu porneste ala, ca arunci si banii pe freon sa il pui la loc apoi...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cati rulmenti are compresorul? Eu am slabit cureaua si am rotit cu mana. Se roteste usor la rece. Daca il folosesc, atunci nu-l pot roti o tura completa, pare blocat.

 

Atunci maine o sa incerc sa verific de ce nu porneste ventilatorul,sa fie modulul sau senzorul de presiune freon,daca cupleaza pe direct ar trebui sa cupleze si pe masina

Trebuie sa verificam presiunea intai. Apoi rulmentii.

Link to comment
Share on other sites

compresorul cand se uzeaza tare, menrge intradevar foarte greu... poate si de asta il simti cand porneste.. merge asa pana incepe sa sa se gripeze complet, apoi devine zgomots ca nu il ma ipoate invarti cureaua..si aluneca pe rola, scartie ca dracul...

Asa am patit la al meu, am cumparat altul...

Eu nu simteam cine stie ce pierdere de putere nici in faza asta macar, dar aveam si motorul destul de mare..

Compresoarele astea merg intr-un regim destul de dur, cu variatii mari de tempratura, ajung si la 160-180 de grade.. sincer orice compresor care sare de 10 ani poti sa zici ca esti norocos...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

salut.si eu am aceeasi problema(318d 2002).ar putea si piesa tepi?eu am incarcat clima anul trecut si la fel facea si dupa ce am incarcat-o.ms

Eu din cate stiu, piesa cu tepi e pentru stabilitatea fluxului de aer. Atunci cand e defecta iti variaza turatia la ventilatoru de la clima.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat acum la un prieten si cand porneste clima nu porneste neaparat ventilatorul,el porneste din cand in cand,totusi cred ca am prea mult freon,o sa dau drumu la un jet sa vad dupa aceea

Cand apasa butonul de AC nu porneste electroventilatorul?

Esti din Buc?

Edited by SpeedFan
Link to comment
Share on other sites

La mine cupleaza decupleaza in mers la drum lung la interval de 5-10 min. La mine e ciudat pentru ca atunci cand dau drumu la AC masina incepe sa traga mai tare cand scot AC merge mai incet. Adica daca eu sunt la 90 km/h si pornesc AC, incepe sa accelereze pana la 100 chiar daca nu modific pozitia pedalei....ciudat..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.