Jump to content

BMW seria 5 facelift


Catalin BMW

Recommended Posts

Apare si faceliftul pt seria 5 inclusiv M si GT http://www.auto.ro/stiri/noul-bmw-seria-5-facelift--preturi-pentru-romania.html/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=zilnic&utm_source=Newsletter__Lista_standard_Auto&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_90829 . Cam repede zic eu...alta data aparea dupa 5-6 ani acum dupa 2 ani, hop fl-ul. Bine ca ce fel de fl fac astia de la bmw, cam greu ne dam seama.
Link to comment
Share on other sites

Apare si faceliftul pt seria 5 inclusiv M si GT http://www.auto.ro/stiri/noul-bmw-seria-5-facelift--preturi-pentru-romania.html/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=zilnic&utm_source=Newsletter__Lista_standard_Auto&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_90829 . Cam repede zic eu...alta data aparea dupa 5-6 ani acum dupa 2 ani, hop fl-ul. Bine ca ce fel de fl fac astia de la bmw, cam greu ne dam seama.

 

cataline modelul iese din productie dupa 7 ani cam, la ce model a aparut face-liftul dupa 6 ani?

 

acuma cu ultimele modele au si scurtat durata la 6 ani

Link to comment
Share on other sites

Pe mine a inceput sa ma lase rece stirile astea din cauza pozelor.

 

Cam toate pozele contin 5-are individual sau niste dotari cum rar vezi pe la noi. Acum vad ca pozele contin sistemele suplimentare de ecrane in tetiere. Eu nu am vazut nicin 5-ar pana acum cu acest sistem. De ce or pune pozele astea daca aceste sistem sunt EXTREM de rare?

 

Bun, pozele clar iau ochii insa sunt irelevante cand realitatea este alta...

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca nu asta e realitatea.

 

Pozele astea le poti obtine cand iti configurezi masina pe site. Sunt in teorie.

 

Uita-te cate seria 5 vin cu individual si acele ecrane. Deci poza nu este reprezentativa pentru serie pentru ca respectivele modele de pe strazi nu sunt asa.

Link to comment
Share on other sites

ba da poza este reprezentativa pentru serie, e irelevant ce se vede pe strada, ca nu-ti cumperi ce masina are vecinul iti cumperi ce vrei tu

 

si poza e acolo ca sa intelegi ce poti primi

 

ca nu vrei sa cumperi sau nu ai nevoie de tot ce exista in poza aia e alta treaba, dar in poza trebuie sa apara

 

pe acelasi principiu in magazine ar trebui sa fie expus doar best sellerul si atat

Link to comment
Share on other sites

Nu am inteles ce treaba are vecinul.

 

Eu ca potential client de seria 5 ma voi uita la dotarile pe care mi le doresc eu si vreau sa vad o masina cum arata ea in mod normal. Idem va face majoritatea.

 

De exemplu: nu am vazut poze pe net cu bordul de F10 cu navi mica. Toate numai individual si navi mare. In realitate am avazut si arata absolut groaznic. NU am vazut lucru la BMW mai hidos si mai facut pe genunchi. Practic au pus niste capace in bord.

 

Ori asa ceva nu vezi in aceste poze desi o poti configura sa arate nasol. As vrea sa vad si acel nasol si cusaturi de piele normala, si imbinari de plastice (capace) la dotari mai sarace etc.

 

Atunci cand te duci sa cumperi masina noua, vrei sa vezi intreaga gama de variante nu doar o extrema cu atat mai mult cu cat acea extrema nu o cumpara mai nimeni. (un 5-ar cu individual si alte cele a trecut de multa vreme de pretul depornire al unui 7-ar si incepi sa te gandesti la el)

 

E normal sa puna cel mai dotat model, doar e vorba de marketing. Interesul este sa vanda masina cat mai bine accesorizata.

 

Sunt poze dintr-un articol cel mai probabil copiat de pe afara. De articol ma leg dupa cum am scris si in prima mea postare aici, nu de ce face BMW.

 

Acest facelift este prezentat ca un avion desi extrem de putine avioane se vor cumpara. Cam in acelasi stil cu articolele cu bolizii in ciuda unor 316i ....

Link to comment
Share on other sites

toate cele enumerate de tine le poti vedea in showroom

 

mi se pare anormal ca intr-o poza de publicitate sa puna cel mai nasol model, eventual si unul folosit pana in 200k km ca doar asa sunt majoritatea pe strazi

 

rolul acelei poze este sa te faca interesat de masina , macar atat de interesat cat sa mergi pana la un dealer une primesti mai multe informatii

 

De articol ma leg dupa cum am scris si in prima mea postare aici, nu de ce face BMW.

 

 

 

pai nu poti sa te legi doar de articol fara sa te legi de bmw

 

mai mutl ca sigur acele poze sunt facute de bmw pentru publicitate, si tu fix de asta te legi ,de poze...

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Adica daca un nene copiaza un articol de afara, il traduce si pune niste poze dintr-un configurator sau pliant, are legatura cu BMW? Asta e pe principiul ca BMW e in toate?

 

:wacko:

 

P.S. Tu cate individualuri de F10 cu ecrane in spate ai vazut in showroomuri? :popcorn: Eu merg in medie de minim 6-7 ori pe an la BMW si nu am vazut niciunul. Nici macar individual...

Link to comment
Share on other sites

Adica daca un nene copiaza un articol de afara, il traduce si pune niste poze dintr-un configurator sau pliant, are legatura cu BMW? Asta e pe principiul ca BMW e in toate?

 

:wacko:

 

P.S. Tu cate individualuri de F10 cu ecrane in spate ai vazut in showroomuri? :popcorn: Eu merg in medie de minim 6-7 ori pe an la BMW si nu am vazut niciunul. Nici macar individual...

 

ma refeream la masini fara dotari , alea le gasesti prin showroomuri, tu spuneai ca vrei sa vezi o masina cu navigatie mica, etc

 

pai pliantul cine il face sau aproba nu BMW?

Link to comment
Share on other sites

Tu tot nu intelegi ce vreau sa zic.

 

Sa le iau pe rand:

 

Articolul incepe:

 

Gama BMW Seria 5 a facut obiectul unei actiuni de restilizare. Pe langa primele imagini si informatii oficiale, bavarezii au publicat si preturile pentru Romania: cea mai ieftina versiune, 518d Sedan, are un pret de pornire de 43.400 euro cu TVA inclus.

 

pe parcursul articolului se mai gaseste:

 

Astfel, cel mai ieftin BMW Seria 5 in versiunea berlina este 518d, care porneste de la 43.400 euro cu TVA inclus. Omologul Touring porneste de la 46.004 euro cu TVA inclus. Versiunea hibrida a lui BMW Seria 5 pleaca de la 67.518 euro cu TVA inclus, in timp ce M5 facelift pleaca de la 107.260 euro cu TVA inclus.

 

Atasate la articol se afla poze de individual cu sistem multimedia in scaunele din spate.

 

Corect ar fi fost:

 

pret minim => poze cu dotari minime sau medii

 

saaaau

 

preturi maxime => poze care reprezinta preturile maxime

 

Asa cum este el acum, articolul nu este decat un copy paste de undeva si niste poze care sa atraga multimea folosind texte, titluri sau poze fara a avea legatura cu realitatea.

 

Chiar nu cred ca exista persoana care sa citeasca un astfel de "articol" si apoi sa se trezeasca maine la 9, scoate pagina la imprimanta si merge sa-si ia un BMW seria 5 facelift "ca in poza"

Link to comment
Share on other sites

cataline modelul iese din productie dupa 7 ani cam, la ce model a aparut face-liftul dupa 6 ani?

 

acuma cu ultimele modele au si scurtat durata la 6 ani

 

Nu a aparut dupa 6 ani dar dupa 5 ani tot a aparut; e39 s-a fabricat timp de vreo 9 ani (nu 7 sau 6 ani) adica din 1995 pana-n 2004 iar primul fl al lui e39 s-a facut prin 2000 deci exact dupa 5 ani.

Un alt exemplu, e46 a fost fabricat din 1998 si pana-n 2006 deci 8 ani (nu 7 si nici 6 ani), ce-i drept fl-ul lui e 46 s-a realizat dupa vreo 3 ani adica prin 2001 pe la sfarsit.

Link to comment
Share on other sites

Iar E60 s-a fabricat intre 2003-2010. Cu facelift in 2007.

Regulile jocului se mai schimba din mers. Acum, piata si concurenta impune alte standarde.

 

Cat despre F10 LCI, nu prea vad nici eu mari schimbari...

Link to comment
Share on other sites

Iar E60 s-a fabricat intre 2003-2010. Cu facelift in 2007.

Regulile jocului se mai schimba din mers. Acum, piata si concurenta impune alte standarde.

 

Cat despre F10 LCI, nu prea vad nici eu mari schimbari...

 

Deacord, si observam ca de la generatie la generatie atat perioada de fabricatie a unui model cat si cea pana la care intervine un fl, se micsoreaza.

Link to comment
Share on other sites

Nu a aparut dupa 6 ani dar dupa 5 ani tot a aparut; e39 s-a fabricat timp de vreo 9 ani (nu 7 sau 6 ani) adica din 1995 pana-n 2004 iar primul fl al lui e39 s-a facut prin 2000 deci exact dupa 5 ani.

Un alt exemplu, e46 a fost fabricat din 1998 si pana-n 2006 deci 8 ani (nu 7 si nici 6 ani), ce-i drept fl-ul lui e 46 s-a realizat dupa vreo 3 ani adica prin 2001 pe la sfarsit.

 

poate s-a fabricat pana-n 2006 e46le (cred ca doar anumite versiuni) dar e90 a iesit la sfarsitul lui 2004.

Link to comment
Share on other sites

poate s-a fabricat pana-n 2006 e46le (cred ca doar anumite versiuni) dar e90 a iesit la sfarsitul lui 2004.

 

Da' ce treaba are faptul ca intre timp iese un alt model? eu vorbeam strict de perioada destul de lunga in care se fabrica un anume model si perioada in care se realiza primul fl la acel model, fata de acum cand fl-ul apare la 2-3 ani, adica clientul nici nu s-a acomodat bine cu noul model aparut cand "hop!" si facelift-ul.

P.S. Chiar si despre e90 pot spune ca a durat ceva ani si daca nu ma insel e93 (versiunea cabrio) inca se mai fabrica, cel putin pana prin toamna, deci si asta are vreo 8 ani. Aaa, si a aparut in 2005 pe piata, nu in 2004.thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Are si asta avantajul ei (pentru cumparatori). Scad mai repede preturile la modelul anterior / nfl. :)

 

Da e o chestie si asta, bine ca n-am nimic impotriva cu traba asta doar ca mi se pare ca prea repede au venit cu fl-ul fata de alti ani cad pur si simplu te plictiseai de modelul respectiv vazandu-l pe strazi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.