Jump to content

Schimbare distributie E36 M40.


Recommended Posts

Doresc sa-mi schimb singur distributia la masina.

Masina in cauza este un E36 sedan cu motor 1.8 M40.

 

Recunosc, nu am mai facut asta niciodata, dar sunt convins ca daca primesc sfaturile necesare voi reusi sa fac o treaba mai buna decat daca l-as plati pe unul de la orice service din Romania.

Stiu ca sunt multe service-uri care ma pot ajuta sa-mi schimb distributia, dar vor reusi si sa-mi zgarie masina si, bineinteles, vor strica si alte piese care nu au legatura cu distributia!

 

Ce sfaturi imi puteti da in legatura cu schimbatul distributie, ceva ce ar putea sa-mi scape?

Ce trebuie sa desfac si ce scule ar trebui sa folosesc (eventual unde se pot gasi) ca toata treaba sa iasa bine?

La scule ma refer la chei pentru blocarea fuliei de la pompa de apa, blocarea axei cu came si a vibrochenului.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Mai bine ca in manual nu cred ca iti poate explica cineva.

 

Din pacate, nu am manual pentru motorul meu, M40.

Am gasit, totusi, ceva pe internet, dar nu suficient.

Dar, banuiesc ca mai sunt si mici trucuri pe care nu le gasesti in manual, iar cei care au ceva experienta le stiu sau s-au lovit de ele.

Un exemplu ar fi ca manualul iti spune "desfaci aia, apoi aia..."

Dar ce faci daca ceva nu se desface asa cum iti spune manualul pentru ca s-a intepenit sau trebuie sa-i acorzi o atentie mai mare?

Link to comment
Share on other sites

Dai cu spray degripant. Daca ai mai lucrat cu sculele ar trebui sa se rezolve.

 

Hai ca sa nu o mai lungim... cred ca ma iei la misto.

Daca ai ceva experienta cu schimbatul distributiei, ti-as fi recunoscator daca mi-ai impartasi ceva din experienta ta LEGAT STRICT DE SCHIMBATUL DISTRIBUTIEI.

La fel, daca nu ai experienta, tot ti-as fi recunoscator daca te muti la sectiunea "Pe margine...".

 

Sunt convins ca ai vrut sa ma ajuti, dar deja ai 2 posturi in care ai spus... nimic!

 

La primul post, iti raspund "decat" atat: "Teoria ca teoria, dar practica ne omoarĂŁ"!

DĂŁ click pe link si citeste, apoi te poti intoarce aici (DACA NU AI INTELES ce scrie Nea Cornel) sa-mi pui placa uzuala (si uzata) ca amandoi suntem pe un forum si oricine poate sa spuna orice!

Iti multumesc pentru intelegere, Laur R.!

Link to comment
Share on other sites

Mda, moartea-n coaja. Dupa ce ca sunt singurul care s-a obosit sa iti raspunda pe topicul asta mai esti si arogant.

 

Tu cam ce ai vrea, sa isi lase un mecanic treburile si sa vina sa iti dea tie mura in gura aici? Ti-am explicat ca daca nu te stii cu sculele mai bine nu te bagi la asa ceva, ti-am spus sa urmezi pasii din manual, tu nici macar nu te-ai deranjat sa cauti asa ceva, insa ca tot rromanu` vrei sa iti cada din cer.

 

Si ca sa nu fac un al treilea post in care sa spun nimic, am cautat eu pentru tine, recunoscatorule

 

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/premiera-manuale-de-reparatii-gratis-bmw-e30-si-bmw-e36-download-free-repair-manual-bmw-316i-318i-318is-320i-325i-328i-325ix-318tds-325tds-m3

 

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/M40_Timing_Belt_Change

Link to comment
Share on other sites

Prietene Laur R. (ca sa nu iti spun si eu rromane), tu nu ai zis nimic in primele 2 posturi.

Probabil, expresia "mi-ai spus... nimic" a fost prea subtila, nu este o greseala de exprimare.

Nu stiu cata experienta ai tu in "pus osul la treaba", dar eu am trecut de faza in care sa "ma stiu cu sculele" si sa folosesc un spray degripant, din cauza asta am devenit "arogant"!

La distributie nu m-am bagat pana acum si am nevoie de niste sfaturi ale unor colegi care au ceva "practica", ca la teorie ma pricep si eu.

 

Iti multumesc pentru cele 2 link-uri, chiar imi sunt de mare ajutor, dar nu inteleg de ce a trebuit sa scrii 3 posturi ca sa spui ceva util.

Am cautat si eu pe net, dar nu am reusit sa gasesc destule informatii.

Iti multumesc inca o data pentru link-uri.

Link to comment
Share on other sites

eu iti reconad sa te duci la un mecanic, schimbatul curelei de distributie este o treaba relativ simpla dar daca nu se face bine posibil sa devina ft costisitor. cureaua are o norma de intindere , de unde stii tu cat trebuie de intinsa? daca e prea slaba se slabeste si mai mult in timp si exista posibilitatea sa sara de pe role sau daca e prea stransa exista posibilitatea sa se rupa. poate mai trebuiesc schimbate si ceva semeringuri/garnituri daca tot desfaci acolo..

idiferent ce faci eu iti urez succes!

 

PS: ft bun al doilea link

Link to comment
Share on other sites

Eu am incercat cu Cielo. A doua zi am pus mana pe tel si am sunat dupa platforma. De demontat am reusit deci nu am mai putut nici sa o pornesc. Deh, macar recunosc :). Nu zic totusi ca toti sunt incompetenti ca mine :sorcerer:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.