Jump to content

4x4 system and DSC


Ahuramazda

Recommended Posts

Am acceasi problema de o saptamana. Detin un X6 3.5i. Dimineata o pornesc fac 1 km maxim si imi da eroarea de placute frana, dsc 4x4 system failure si active steering failure + servotronic failure. pe tester cand o pun , nici o problema. Cei de la Bavaria mi-au spus ca au aparut deoarece am avut pompa de apa in scurt. I-am schimbat-o astazi toate bune si frumoase toata ziua, nici o eroare. A doua zi dau sa o pornesc si iarasi eroarea. Un prieten mi-a recomandat sa rotesc de volan stanga-dreapta pana dispar erorile. Am facut cum mia sugerat , dispar, dara apar dupa cateva minute. de asemenea volanul mi se suceste la 180 grade (practic invers) si tre sa il tin aa ca sa pot mentine directia. Pur si simplu nu mai suport. Cei de la Bavaria imi zic ca nu e nimic in neregula cu masina. Un sfat e binevenit Edited by poke2011
Link to comment
Share on other sites

Am acceasi problema de o saptamana. Detin un X6 3.5i. Dimineata o pornesc fac 1 km maxim si imi da eroarea de placute frana, dsc 4x4 system failure si active steering failure + servotronic failure. pe tester cand o pun , nici o problema. Cei de la Bavaria mi-au spus ca au aparut deoarece am avut pompa de apa in scurt. I-am schimbat-o astazi toate bune si frumoase toata ziua, nici o eroare. A doua zi dau sa o pornesc si iarasi eroarea. Un prieten mi-a recomandat sa rotesc de volan stanga-dreapta pana dispar erorile. Am facut cum mia sugerat , dispar, dara apar dupa cateva minute. de asemenea volanul mi se suceste la 180 grade (practic invers) si tre sa il tin aa ca sa pot mentine directia. Pur si simplu nu mai suport. Cei de la Bavaria imi zic ca nu e nimic in neregula cu masina. Un sfat e binevenit

Cum adica ti se suceste volanul la 180 grade si trebuie sa il tii ca sa poti mentine directia? De obicei erorile de care amintesti (placute frana, dsc, 4x4 system failure, active steering si servotronic) sunt cauzate de senzorul unghiului de volan dereglat sau defect. Fa-i o reinitializare la cineva care face diagnoza/codare.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am avut de doua ori aceeasi problema cu martorii de frana si 4x4 ce apareau in bord. Prima data mi-a cedat un servo motor de la cutia de transfer si masina nu mai functiona corect 4x4, iar a doua oara se stricase senzorul de pozitie volan din coloana de directie. De fiecare data a trebuit sa inlocuiesc piesele defecte si sa le reinitializez dupa montaj. Ma gandesc ca poate scapi doar cu o reinitializare. Eu am avut probleme pe un E53.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cum adica ti se suceste volanul la 180 grade si trebuie sa il tii ca sa poti mentine directia? De obicei erorile de care amintesti (placute frana, dsc, 4x4 system failure, active steering si servotronic) sunt cauzate de senzorul unghiului de volan dereglat sau defect. Fa-i o reinitializare la cineva care face diagnoza/codare.

 

dupa indelungi cautari cred ca am gasit problema. dar trebuie sa va intreb si pe voi. Cineva de la un service de la noi din oras sa uitat atent sub masina si se pare ca jugul masinii sta stramb. ca sa fiu mai explicit masina a fost lovita stanga fata, iar in urma impactului lonjeronul stanga s-a cam deplasat spre interior-spate. Cei de la care am luat masina se pare ca au incercat sa il indrepte dar nu indeajuns. roata dreapta fata e cu 2-3 cm mai in fata decat cae stanga fata. Implicit jugul sta stramb din aceasta cauza. Tot din aceasta cauza si unghiul de fuga e naspa. deci aceasta sa fie problema cu erorile?

Edited by poke2011
Link to comment
Share on other sites

dupa indelungi cautari cred ca am gasit problema. dar trebuie sa va intreb si pe voi. Cineva de la un service de la noi din oras sa uitat atent sub masina si se pare ca jugul masinii sta stramb. ca sa fiu mai explicit masina a fost lovita stanga fata, iar in urma impactului lonjeronul stanga s-a cam deplasat spre interior-spate. Cei de la care am luat masina se pare ca au incercat sa il indrepte dar nu indeajuns. roata dreapta fata e cu 2-3 cm mai in fata decat cae stanga fata. Implicit jugul sta stramb din aceasta cauza. Tot din aceasta cauza si unghiul de fuga e naspa. deci aceasta sa fie problema cu erorile?

 

Un prieten imi sugereaza sa schimb si motoras cutie transfer (pinionul acela) care la 120.000kms producatorul recomanda schimbarea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.