Jump to content

F01 roti spate virate si blocate


Recommended Posts

Seara buna!

Am un seria 7, model F01, 730D, problema esta ca deodata cand am pornit motorul mi-a dat o eroare in bord referitor la stabilitate si m-a avertizat ca volanul nu va sta drept. Mai exact masina e modelul la care vireaza si rotile din spate iar acestea au ramas virate in partea dreapta si masina merge stramb.

Am scos borna la baterie si nimic.

Masina are 80000km, e in stare buna, n-am lovit rotile din spate.

Nu stiu ce sa-i fac. O parere din experienta voastra m-ar ajuta foarte mult.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Esti printre putinii care au F01 in primul rand, cu atat mai mult modelul la care vireaza si rotile de pe spate.

Rezolvare le probleme de genul nu vei gasi pe forum si nici macar alte sugestii inafara de service+tester.

Bafta la identificarea si rezolvarea problemei.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e de la debitmetru.. <_<

+1. sau au uitat chinezi sa puna vreo piesa.

On topic in afara de tester nimic nu te poate ajuta. Probabil nici cei de la Bavaria ROmania nu vor stii exact dar dupa cateva emailuri in Germania poate vor afla

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi.

Am vorbit la reprezentanta si mi-au spus ca stiu de problema iar in general a fost de la infiltratii de apa prin portbagaj, contacte oxidate.

Masina merge dar stramb, eu sunt din Bacau, pana la Brasov ar fi drum lung si multa uzura la cauciucuri asa ca pe platforma. Mai astept raspuns si va tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

chiar cand aparuse f01 vorbeam c-un prieten si i-am zis de chestia cu virajul, si am zis ca la cat de stricacioase sunt bmw-urile sigur va aparea una cu rotile blocate in viraj :)

Am auzit din surse sigure ca pica la aproape toate cutiile, pe la 100-150 mii. Daca esti dragut sa ne anunti daca se intampla asta ms.

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

chiar cand aparuse f01 vorbeam c-un prieten si i-am zis de chestia cu virajul, si am zis ca la cat de stricacioase sunt bmw-urile sigur va aparea una cu rotile blocate in viraj :)

ba, da' zici ca esti Mama Omida :pirate:

 

de ce nu i-ai anuntat si pe fraierii aia de la BMW ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Am rezolvat problema.

Datorita faptului ca a plouat in Bacau, masina a mai derapat. Modulul HSR care comanda rotile din spate a luat o eroare mai mare cred, in schimb masina nu a ramas cu rotile virate s-au indreptat... Dar cand am parcat masina a aparut o eroare pe care sincer nu am bagat-o in seama. Cand am dat sa plec dupa vreo 2 ore a aparut buba.

De rezolvat: am resetat modulu HSR si initializat modulul. Acum merge ca inainte, sper sa nu mai am probleme, dar bine cred ca trebuie verificat modulul mai in amanunt la reprezentanta.

Va multumesc pentru suport.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt gica contra, sunt doar un simplu om care a stat mai mult decat trebuie prin service cu masinile in special BMW. Sunt ok ca masini insa la fiabilitate...

Legat de mama omida cum spunea XXL, era foarte simplu de anticipat mai ales ca acum are DOUA casete de directie. Sunt putini posesori de bmw care n-au schimbat cel putin o caseta.

Sunt dragute optiunile astea insa nu fac decat sa incarce masina cu si mai multe module, si mai multa electronica care nu o produce BMW.

Link to comment
Share on other sites

Ba esti gica contra.

Nu exista masina perfecta, toate au probleme iar BMW este una dintre cele mai fiabile marci pe plan mondial in ciuda faptului ca este cea mai complexa masina de serie mare.

 

Ce numesti tu pe spate caseta de directie nu e chiar asa, sa zicem ca e un fel de caseta de directie. Si nu a inventat-o BMW ci altii, japonezi, cu vreo 30 de ani in urma.

 

Optiunile astea nu sunt dragute ci necesare sau pentru progres.

Daca ar sa ne luam dupa logica ta, ar trebui sa ne luam toti carute ca la alea nu prea are ce sa se strice :D

 

Da, exista multa electronica, teribil de multa si parte din ea e fabricata chiar in Romania si sunt mandru de asta.

 

Ca fapt divers, sa conduci o masina BMW cu IAS si dupa aia mai vorbim.

Link to comment
Share on other sites

bai aici iar e discutie mare,una peste alta optiune=mai multe piese mai multe piese=mai multe probleme(asta asa in teorie) modelel au inceput sa le scoata mai repede deci proiectarea probabil e facuta mai in graba,pe de alta parte traim in societate de consum si mai tre sa manance si altii.Una peste alte am spus-o si o mai zic in continuare oricand as schimba E46/E90 cu un E30 la motorizare si km echivalenti nu stiu de ce dar cazanele alea vechi par si sunt mai fiabile decat saraciile astea noi.
Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca un E30 cu 1 milion de km+ e mult mai fiabil decat o rabla de F01 sau un F10....

 

 

 

La fel cum nu poti avea castig fara pierderi, venituri fara cheltuieli, asa nu poate nici masina sa fie perfecta sa nu se strice nimic niciodata... Nu imi spune ca ai condus un F10 sau un F01 si abia asteptai sa te dai jos si sa te urci intr-un E30 :rolleyes:

 

Ca nu iti permiti sa intretii un F01 sau un F10 cu toate optiunile asta e altceva, dar nu te cred ca daca faci abstractie de cheltuielile care le impune o astfel de masina nu ai lua-o pe cea mai noua.

 

Nu mi-as lua E30 niciodata in defavoare unui e46, de exemplu. Cred ca asta inseamna ca nu sunt un pasionat si nici cunoscator.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Ba esti gica contra.

Nu exista masina perfecta, toate au probleme iar BMW este una dintre cele mai fiabile marci pe plan mondial in ciuda faptului ca este cea mai complexa masina de serie mare.

 

Ce numesti tu pe spate caseta de directie nu e chiar asa, sa zicem ca e un fel de caseta de directie. Si nu a inventat-o BMW ci altii, japonezi, cu vreo 30 de ani in urma.

 

Optiunile astea nu sunt dragute ci necesare sau pentru progres.

Daca ar sa ne luam dupa logica ta, ar trebui sa ne luam toti carute ca la alea nu prea are ce sa se strice :D

 

Da, exista multa electronica, teribil de multa si parte din ea e fabricata chiar in Romania si sunt mandru de asta.

 

Ca fapt divers, sa conduci o masina BMW cu IAS si dupa aia mai vorbim.

 

Pfuuuu,citeam un articol despre noul s-classe, sa vezi acolo masina complexa, au venit cu nu mai putin de 10 inventii puse pe masina in premiera mondiala, si asta pe langa celelalte optiuni existente. Deci eu cred ca cei de la mercedes sunt peste bmw in materie de optiuni ceea ce rezulta o masina si mai complexa.

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca un E30 cu 1 milion de km+ e mult mai fiabil decat o rabla de F01 sau un F10.

 

 

 

La fel cum nu poti avea castig fara pierderi, venituri fara cheltuieli, asa nu poate nici masina sa fie perfecta sa nu se strice nimic niciodata... Nu imi spune ca ai condus un F10 sau un F01 si abia asteptai sa te dai jos si sa te urci intr-un E30 :rolleyes:

 

Cred ca asta inseamna ca nu sunt un pasionat si nici cunoscator.

 

Ca nu iti permiti sa intretii un F01 sau un F10 cu toate optiunile asta e altceva, dar nu te cred ca daca faci abstractie de cheltuielile care le impune o astfel de masina nu ai lua-o pe cea mai noua.

nu am avut onoarea sa merg cu F01 sau F10 dar daca sunt la fel ca E60 sau E90 sau E46 - iti pot spune ca iau E30;ca exemplu am un amic cu un E30 325i o cazatura mancat de rugina trapa lipita cu scotch ce sa mai praf,e masina aia asa cum e era cu arcuri dracu stie de care cu amortizoare uzate fara servo mi-a placut mai mult decat E46-ele meu si mi se rupe sufletul cand ma gandesc ca mi-am dat E30-ul acum 6 ani.totusi asta e parerea mea,probabil ca 99% din oamenii normali ar da E30-ul la remat.:)

PS:nu are nici o treaba cu pasiunea ce zic eu,mai degraba tine de gusturi ,marca tot BMW ramane :)

PPS:daca e sa comentez ceva la astea noi e vorba de feelingul care ti-l ofera.am un post interesat pe un forum de afara,il gasesc si il pun.

 

I know that dilemma! I started off as an E34 guy, learned to drive on E46 M3's, then became an E30 guy, became an instructor in my E30, then got my E36.

 

Let's talk about how these cars feel around corners, then a brief description of why.

 

E34, when driving around the car feels good and grippy, though heavy. At the limit the car understeers, but when finagled through sudden lifting or trail braking, the rear end gets loose and the car feels loose and easily directable. When it oversteers, it breaks loose predictably and slowly. It also can maintain grip with some slip angle of the rear tires. Why? The E34 has an independent, semi trailing arm rear suspension. The camber and toe changes as the wheel travels up and down in the rear.

 

E30, It feels grippy and easily tossable. It is also a light car. The 318i has an M42 engine, which has a smooth linear torque band without too much power. The suspension design is similar to the E34, so it has similar handling characteristics. Since the car is lighter it tends to understeer less at corner entry. When the car has a little suspension work done (HR race springs and Bilstein sport shocks) the car is pretty much neutral everywhere. With stock 318i HP, it has no trouble putting power down, and E30's love slip angle in the rear. The fact that the grip level drops off so slowly in an E30 / E34, gives the driver confidence to push the limit of the car.

 

E36, it feels like a cross between the E30 and E34 in terms of handling (Initially ). This is mainly due to the weight increase. At the limit, the E36 chassis understeers...a lot. This can be remedied with suspension work and a square tire setup. Once you get the understeer out of the chasiss, you notice that the rear end is very grippy...until it breaks loose, much more suddenly than the E30 and E34 chassis. This is because of the multi link rear suspension design. (Thank you Mercedes for releasing the 190E). Camber still changes with wheel travel, but toe stays the same (or changes much less). This provides more ultimate grip (believe it or not), at the sacrifice of predictability, and (lower) grip levels with slip angle present in the rear tires. In short the E36 has a better rear suspension design, and is a faster car because of it, but it is harder to drive at the limit.

 

E46, has a very similar suspension design to the E36 (almost identical), but a stiffer chassis. It is slightly heavier, but can be slightly faster given the same power to weight ratio. The E46 driver does feel more disconnected from the car than in the E36 chassis, and the E36 feels more disconnected than the E30. However each chassis has progressively more potential as they find newer and better ways to engineer things...And new ways to screw things up!

 

asta e .ma rog aici nu e vorba de care masina e mai performanta ca nu avem ce discuta prea mult.

 

PPPPPS si edit :

 

in an E30 / E34, gives the driver confidence to push the limit of the car.

 

asta cred ca imi lipseste la E46 sincer sa fiu

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

nu am avut onoarea sa merg cu F01 sau F10 dar daca sunt la fel ca E60 sau E90 sau E46 - iti pot spune ca iau E30...

In punctul asta m-am oprit sa citesc postul tau.

 

 

CatalinBMW, nu am nicio urma de indoiala ca si Mercedes este in top insa in ceea ce priveste noile tehnologii, BMW e no.1! Si asta n-o spun eu ci altii care chiar sunt avizati.

Pe parte de siguranta colaboreaza de mai multi ani cu Mercedes cei de la BMW.

 

In fine, plecasem de la a combate niste afirmatii incorecte ale unor colegi. In ideea asta am spus eu ceea ce am spus despre BMW.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.