Jump to content

Probleme filtru de particule si/sau sonda lambda


cosmin_mitran01

Recommended Posts

Salut, mi-am achizitonat un Bmw320d din 2008 177cp, 209000km, l-am pus pe tester si au aparut 2 erori, una: eroare permanenta pe filtru de particule, si o eroare pe sonda lambda. In bord nu imi aparea nimic..de ce oare? Mecanicul mi-a spus ca la bmw erorile se inregistreaza mai greu..si ca filtru de particule ar fi infundat..mi-a spus sa ies cu ea putin pe autostrada si sa o forjez putin..daca nu, se poate face o regenerare din tester, dar a spus ca acest lucru se poate face noaptea, pentru ca..motorul se va incinde..si va ajunge evacuarea pe undeva pe la 700 de grade dar este riscant..nu stiu ce sa fac..Tot el mi-a spus, si din ce am mai citit..ca masina are un program de regenere automat, ori o poti activa tu din BC..nu stiu ce sa fac..va rog mult sa imi dati niste sfaturi, nu am mai avut bmw, si nici masina cu filtru de particule :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt. raspuns Andrei. Am auzit ca pot sa renunt la el si ca nu iti vei mai recunoaste apoi masina. As vrea sa il dau jos ca de schimbat nu prea ma tine buzunarul, este in jur de 700 de euro. Trebuie data jos tulumba aceia "filtrul" de pe evacure si inlocuita cu un racord/teava? Unde as putea sa fac lucrul acesta?
Link to comment
Share on other sites

Da relu, masina se comporta bine, trage bine..acum nu stiu clar, pana in 2000 de ture nu este chiar atat de sprintena. Cand ajung pe la 2500 atunci te baga cu adevarat in perne..nu stiu, ea ar trebui sa traga la fel de bine ca la 2500 si in ture joase, ori asa este motorul...adevarata putere se vede pe la 2500. Nu stiu, imi dau cu parearea nu am mai mers cu alta masina sa imi dau seama, tot ce pot sa spun, acolo se simte f bine masina. Stiu un lucru la masinile din grupul VAG, au forta jos..pe la 1500..oare la bmw este altfel?

 

Andrei, imi poti da te rog numarul de telefon, ai idee cat costa operatia?:)

Link to comment
Share on other sites

Deci, nu am nici o eroare in bord, doar ca a gasit pe tester o eroare permanenta la filtru de particule si una la sonda lambda..spunea el ca..sonda lambda are legatura cu filtru de particule si..deaia imi apare si cea cu sonda lambda. Am vazut putin ulei in zona EGR-ului, si mi-a spus sa ii schimb filtru epurator, poate sa apara eroarea si de la acel filtru epurator iar filtrul de particule sa nu fie infundat? Edited by cosmin_mitran01
Link to comment
Share on other sites

Nu, turometrul la relanti nu oscileaza, in ce treapta te referi la mers constant a 4-a, a 5-a? Nu stiu ce sa zic, motoul trage bine am luat 180, lejer pe cateva sute de metri fara..sa imi dau seama..fara forja. Atunci daca nu e filtrul infundat, de ce mi-a aparut acea eroare? <_<

 

Spui ca nu ar mai trage in parametrii, masina merge bine, nu euforic sa zic asa..pana la 2300 de ture..dar cand ajung acolo..parca mai porneste un motor..acum..nu stiu, ar trebui sa faca ravagii si pana in 2000 de ture? Stiu ca la vw, skoda..au un cuplu super bun pana in 2000 de ture..

 

Multumesc Arabu, cred ca este din plastic, habar nu am..unul nou se spune ca este in jur de 200ron

Link to comment
Share on other sites

1. Motorul tau nu are filtru epurator.

2. Daca masina trage inseamna ca nu e infundat de tot filtrul, deci se poate face regenerare fortata, daca nu porneste automat ( minim 10l motorina in rezervor + viteza constanta la 2000-2500 rpm, vreo juma de ora). Cand se infunda filtrul nu mai poti trece de 3000rpm, iar pana acolo accelereaza extrem de greu.

3. Trebuie investigata problema cu sonda lambda. Posibil sa fie chiar ea de vina pentru eroarea cu dpf-ul.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc alex, masina trage adica..sare cu mult peste 3000 de ture..daca bag picioru de la 1200 de ture cu a 2-a in blana, nu pot sa spun ca sare in sus imediat dar dupa ce trece de 2000 urca perfect pana la plafonare..zic eu. Mecanicul mi-a spus ca are filtru epurator, insa nu stiu acum..am citit si pe alte topicuri si de-acolo stiam de filtru epurator..probabil deaia si in cartea service..nu e trecut..nimic de filtru epurator..chiar ma intrebam. Spui ca daca e infundat nu trece de 3000 de ture..si trage foarte, foarte greu, nu? Dar nu inteleg de ce nu mi-au aparut erorile in bord. Mecanicul mi-a spus ca erorile apar mai greu..pana le..proceseaza..etc..asa e la BMW..

 

L-as duce pana la George "dereglatu", sa il asculte putin si eventual sa mi-l puna la o diagnoza sa imi spuna clar ce si cum..numai daca il mai gasesc prin Pitesti..

Edited by cosmin_mitran01
Link to comment
Share on other sites

Schimba mecanicul, la capitolul bmw mai are de invatat. Vezi ca e unu Stefan pe varianta, dupa motor ag, pe dreapta, pana in lukoil...e o straduta, intri pe ea si imediat pe stanga e un service. Ala e singurul din Pitesti cu tester ca la reprezentanta. Sau te duci la Stefanesti la Vali BĂŁț...
Link to comment
Share on other sites

Salut, mi-am achizitonat un Bmw320d din 2008 177cp, 209000km, l-am pus pe tester si au aparut 2 erori, una: eroare permanenta pe filtru de particule, si o eroare pe sonda lambda. In bord nu imi aparea nimic..de ce oare? Mecanicul mi-a spus ca la bmw erorile se inregistreaza mai greu..si ca filtru de particule ar fi infundat..mi-a spus sa ies cu ea putin pe autostrada si sa o forjez putin..daca nu, se poate face o regenerare din tester, dar a spus ca acest lucru se poate face noaptea, pentru ca..motorul se va incinde..si va ajunge evacuarea pe undeva pe la 700 de grade dar este riscant..nu stiu ce sa fac..Tot el mi-a spus, si din ce am mai citit..ca masina are un program de regenere automat, ori o poti activa tu din BC..nu stiu ce sa fac..va rog mult sa imi dati niste sfaturi, nu am mai avut bmw, si nici masina cu filtru de particule :rolleyes:

 

Nivelul de imbecilitate atins de acest asa zis mecanic, este greu de egalat chiar si de un bolnav mintal.

 

Deci din izvorul lui nesecat de cretinism, aflam ca:

 

1. la BMW erorile se inregistreaza mai greu, adica mai domol asa cumva, mai ardeleneste;

2. Un filtru de particule infundat se desfunda prin forja pe autostrada

3. Daca nici asa nu merge, trebuie efectuat un procedeu magic, noaptea, posibil numai in nopti cu luna plina, altfel este riscant ca se incinge motorul si evacuarea, posibil blesteme chiar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.