Jump to content

Achizitionare E90/91/92


XX-LZO

Recommended Posts

Salutare tuturor, am tot prospectat forumurile din Romania speciale pentru BMW si l-am ales pe acesta. Am tot cautat un topic de genul asta insa nu am gasit informatiile care le doream eu asa ca m-am gandit sa deschid un nou topic care probabil va ajuta si alti doritori sa devina noi posesori de E90/91/92.

 

M-am tot uitat pe internet si m-am decis sa merg pe un 318d. Am mai multe intrebari care o sa le pun mai jos si as aprecia mult daca s-ar gasi cineva sa vorbeasca in cunostinta de cauza.

 

1. Ce ma sfatuiti sa aleg la nivel de echipare care vi se par strict necesare si care nu ( stiu ca sunt pareri subiective dar ... ) si mai ales daca existe anumite elemente cu probleme ( de ex : tpiteria piele se uzeaza repede sau alte lucruri specifice modelului ).

 

2. Cat de fiabile sunt aceste motoare ( daca sunt mai multe motoizari care sunt codurile ? ) ? Am un prieten care are un 318 din 2006 cumparat cu 260 000 de km la bord si acum are 330 000 de km si nu a avut absolut nici o problema, e vorba de noroc in cazul lui, sau chiar sunt fiabile aceste motoare ?

 

3. Nu am gasit fise de intervale service la acest model, poate sa imi spuna cineva care sunt intervalele de schimbare a distributiei ? Este pe lant ?

 

4. Cam cat costa in medie o revizie la reprezentanta si ce se schimba ? Se face la 15 000 km ?

 

Sunt la prima masina si deja m-am orientat spre o cutie manuala in proportie de peste 90%. Astept si alte sugestii ce ma sfatuiti sa verific la ea in mod special ?

Link to comment
Share on other sites

1.scaune incalzite (ai sa le simti nevoia iarna), restul zic eu ca depinde de ce pitici ai tu :p

eu la urmaatoarea vreau neaparat astea fara de care nici nu ma gandesc sa cumpar: comenzi pe volan, faruri xenon, incalzire scaune, supoti de pahare

plus altele cu care m-am obisnuit dar nu tin neaparat: scaune sport, trapa, navigatie (dar asta mi se pare cel mai putin importanta)

 

2. cauta topicul cu promele de distributie ale motorului n47, ai sa fii surprins ce probleme poate avea, nu zic ca toate sunt cu probleme dar daca ai ghinion e rau

 

3. toate au pe lant. teoretic e lifetime, practic nu prea.

 

4. nu stiu preturi, si depinde si de motorizare. iti zice masina, dupa revizie arata 25000km pana la urm revizie dar scade in functie de cum mergi.

 

 

si cu manuala aia, o sa iti treaca, mai ales daca stai intr-un oras cu trafic nasol.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Dupa cum ziceai si tu, pct1 e subiectiv. Eu am un 318d 2008 si ti-as recomanda:

 

1. navigatie(foarte util pentru mine ca fac drumuri prin diverse orase), volan sport+comenzi(volanul normal standard e chiar urat), trapa(nu am dar as vrea), led alb pt numar de inmatriculare spate(noaptea arata bestial), DPF(arata rau sa ii dai talpa si sa scoti fum de tractor), suport de pahar(util la drum lung sau vara prin oras), incalzire scaune(un moft, dar fetele apreciaza iarna), oglinzi rabatate electric(un moft, dar mereu iti vei inchide oglinzile datorita bizonilor din trafic), tempomat(ideal pentru autostrada), port USB, pachet bluetooth pentru telefon. - asa arata o masina dotata pentru mine.

 

2. chestie de noroc. A mea are 195000 km. Fara probleme (inca). doamne'ajuta.

 

3. distributie pe lant.

 

4. eu fac revizia odata la 10.000 - 12.000 km. Nu o fac in reprezentanta datorita preturilor. Exista o groaza de service-uri bune la preturi mai mici. Aici depinde fiecare ce are de schimbat, fiecare oras cu pretul lui, etc.

 

Cutia manuala/automata e o chestie subiectiva. Eu unul nu mi-as lua automata. Am condus automata in oras, e f placut, dar totusi nu :)

Link to comment
Share on other sites

Salut. Eu am un 325i, deci nu sunt in masura sa fac recomandari sau aprecieri in privinta N47-ului, exceptand recomandarea de a citi topicul legat de probleme cu distributia. In rest, dotari esentiale (care mi-au lipsit la E46 si pe care le gasesc si acum necesare) sunt: comenzi pe volan, tempomat, xenon, senzori lumina/ploaie, senzori parcare. Ar mai fi incalzirea in scaune, dar mai mult pentru prietena/sotia ta, si daca gasesti o masina cu scaune sport, diferenta e mare fata de scaune normale. In privinta navigatiei, alegerea mea este aftermarket, din mai multe considerente pe care ti le pot detalia, legate in principal de ergonomie si facilitati oferite de cea OEM. Iar in privinta cutiei, depinde unde vei merge mai mult cu masina. O manuala e mai placuta, mai rapida si ceva mai economica, dar o automata e mai confortabila in oras.
Link to comment
Share on other sites

Imi place destul de mult cum arata navigatia OEM, insa nu stiu cat de folositoare mi-ar fi din ce stiam versiunea bussines pro este singura care contine harta Romaniei ..

 

Legat de volan oricum vreau sa pun unul de M3 cu comenzi deci nu ma intereseaza ce volan va avea atata timp cat are comenzi ca sa nu ma chinui cu mufatul comenzilor.

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturi ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.