Jump to content

proiect schimbare sistem audio e46


Recommended Posts

Si daca sunt fabricate in America, nu are nicio relevanta. JL-urile nu sunt de dat de exemplu pentru calitate. Sunt produse pentru mijloc. Nu au nimic High-End.

 

Si oricum, in masina, investiile pentru calitate sunt nejustificate dupa un punct.

Link to comment
Share on other sites

Nu contest faptul ca MTX fac subwoofere bune, dimpotriva.

Dar si JL stau foarte bine la SQ. Bine, vorbesc de subwoofere de la gama W6 in sus (inclusiv W6).

 

Kicker, orice subwoofer am auzit suna foarte tare si bubuia mult. La capitolul SQ nu m-a impresionat deloc.

 

LE: Nu am zis ca JL sunt cele mai bune, sau sunt high-end. Am zis ca sunt bune.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai dreptate.

Voi nu cunoasteti elementele facute de producatorul masinii pt. a face sa se auda sunetele joase intr-un BMW e39(pe care-l detin)/si e46, si va dcupati tabla la masini in bancheta sau in alte parti si va da-ti cunoscatori (aici nu ma refer la persoanele cu care discut in contradictoriu intr-un mod productiv , cum este si userul Kenbobo sau Devil's, care se vede ca cunoasc car-sound).Eu macar am un atestat in electronica si sunt pasionat (nu e jobul meu ,e hobby)

 

Si mie la inceput , altii imi recomandau pt bass ampuri si suburi de puteri mari pt ca e foarte izolata fonic masina (asa am ramas cu un amp de peste 400W RMS -In Phase).

M-am apucat sa citesc forumuri BMW din strainatate (bmwsyndicat in principal) si asa am aflat de capacele din portbagaj de sub luneta , pe canalele ramse goale montandu-se difuzoarele de sub free air de pe echiparea M-audio.

Daca ai capacele respective date jos ajunge si 200W ca si putere (eu folosesc ampu-l meu la sub jumatate din gain-volum).

Un Kiker Comp cu incinta bass-reflex Kiker, suna perfect dupa ce se lasa vreo 2 saptamani.(nu ma refer la solo baric , comp VR , Comp R , RT ,Vx, VR care sunt altceva si sunt pt SPL , Chiar si Comp VT care sunt slim) .

 

Acum sa va fac propria mea categorisire (asta cred si am vazut eu)

 

_ Playerele cele mai bune sunt in aceasta ordine : Alpine , Pioneer , gama de sus de la Kenwood si Clarion(chiar daca nu ararate asa bine , Clarion scoate sunet bun) .

 

_ Difuzoarele(uitati de JBL , Infinity , Magnat , Mac Audio etc)sunt asa :

- Top of the top sunt cele HI-END : Brax(gama superioara Helix - grup Fischer Audiotec) , Morel , Mark Levinson(gama superioare a grupului Harman) , Bang&Olugsen , Gama Utopia de la Focal, DLS gama Scandinavia , Scanspeak

- Foarte bune - Hi-Fi :JL Audio , Helix , Audison(gama superioara de la Hertz) , Hertz , RockfordFosgate ,DLS ,MB Quart , Alpine de la type R in sus

- Bune - Infinity , JBL , DB Audio , Hifonics , MTX gama Thunder 6000 in sus.

- restul - Magnat , etc

 

_ Subwoofere - JL Audio , Kiker ,Alpine, MTX(doar anumite mtx-uri), Helix , DLS si anumite Hifonics.

 

_ Amplificatoare - Helix , Focal , Alpine , JL Audio , Pioneer , Hertz-Audison ,DLS , Ground Zero.

 

_ Procesoare de sunet - Alpine , Helix , Audison.

 

Restul sunt umplutura .

 

Apropo la frecventele subwooferelor , tot ce este sub 25 Hz nu se mai aude de catre om , dar in scimb aceste frecvente se simt. . Recomand Pt subwoofere amplificatoare care au si filtru subsonic pt a taia din frecventele pe care nu le poate reda subul si a evita distorsiunile.

Edited by vaduva80s
Link to comment
Share on other sites

Morel intr-adevar au difuzoare bune, pacat ca la noi nu sunt prea cunoscute.

 

Si la BMW pt a obtine un sunet cat mai bun nu ajunge sa ai cateva gauri in polita din spate + bancheta si sute sau mii de watti.

Trebuie alese componentele cu grija si investit mult crearea unor incinte pentru difuzoarele din usi, pt ca BMW sta foarte prost la capitolul asta.

Link to comment
Share on other sites

Pai discuta te rog frumos vaduva .. setupuri facute de tine care au dat rezultate ! Nu poti sa vii sa mi spui mie ca in portiera de e60 intra helix sau hertz ... cand eu am inlocuit personal pe e60 ul meu difuzoarele cu focal polyglass slim .. deoarece adancimea este extrem de mica acolo si sa obtii un upgrade real. La subwoofere.... conteaza foarte mult difuzorul si locatia... dar de un 300 de watti tot ai nevoie ca sa sa simti ceva ! Am 10 setupuri facute si incercate pe diferite modele. Tu ai doar e39. Daca esti electronist... spune si mie cum naiba sa recomand procesor de sunet cu intrare analogica ... pe sisteme audio cu MOST? asa percepi cu calitatea audio? prin downgrade? fara suparare... te dai ceva ce nu esti... daca erai intradevar preocupat ca si hobby.... macar te interesai sa vezi ce are la baza sistemul audio al unei masini... dupa aia sa dai sfaturi ! Eu nu o sa incep sa mi decupez tabla de pe masina, ca sa trezit nea gigel ca asa e corect !
Link to comment
Share on other sites

Pai discuta te rog frumos vaduva .. setupuri facute de tine care au dat rezultate ! Nu poti sa vii sa mi spui mie ca in portiera de e60 intra helix sau hertz ... cand eu am inlocuit personal pe e60 ul meu difuzoarele cu focal polyglass slim .. deoarece adancimea este extrem de mica acolo si sa obtii un upgrade real. La subwoofere.... conteaza foarte mult difuzorul si locatia... dar de un 300 de watti tot ai nevoie ca sa sa simti ceva ! Am 10 setupuri facute si incercate pe diferite modele. Tu ai doar e39. Daca esti electronist... spune si mie cum naiba sa recomand procesor de sunet cu intrare analogica ... pe sisteme audio cu MOST? asa percepi cu calitatea audio? prin downgrade? fara suparare... te dai ceva ce nu esti... daca erai intradevar preocupat ca si hobby.... macar te interesai sa vezi ce are la baza sistemul audio al unei masini... dupa aia sa dai sfaturi ! Eu nu o sa incep sa mi decupez tabla de pe masina, ca sa trezit nea gigel ca asa e corect !

 

+1 Si eu sunt curios de setup-urile concepute de el si care au dat rezultate uimitoare.

Link to comment
Share on other sites

SA va spun ce am facut eu la masina mea un BMW e39 din 2001.

 

Am schimbat in primul rand unitatea cu un Pioneer nai vechi(s-a imbunatatit mult sunetul) si apoi cu un Kenwood KDC 6051U(un model scumpicel-1000lei) pt USB si pt ca are procesor de sunet DSP , time aligniament , cDAC pe 24 bit , HPF-LPF , 3 iesiri RRCA pe 4V , si multe altele , dar in special 4*50W - 4*30 W RMS mai puternica iesirea decat la concurenta . (oricum dintre Kenwood, Alpine si Pioneer , Pioneer scoate sunetul mai cald).

 

Apoi a urmat schimbarea difuzoarelor cu Helix Blue component pe fata (Tweeter de matase) si Hertz Dieci coaxiale pe spate . Apoi am izolat incintele in care vin difuzoarele cu alu-bitum-band .Sunetul mult imbunatatit mai ales datorita tweeterelor de la Helix - ca si cum inainte nu aveam deloc inalte de la tweeterele stock oem , iar mid-bass-urile incepeau sa distorsioneze la volum mult mai mare (ceea ce ma face sa cred ca mai bine puneam o unitate Alpine sau Pioneer care scoteau RMS mai putin de 4*30W ca si Kenwood , la un anumit volum mid-bassul incepe sa distorzionrze din cauza incintelor in care stau difuzoarele).

 

A urmat indepartarea capacelor din portbagaj-luneta pt canalele de bass , un amplificator In Phase IPA 1001 -de 400W RMS reali in punte(mult prea puternic decat e necesat , dar si eu am crezut ca si altii ca trebuie putere mare ca sa intre bass in masina , si acum il tin la gain sub jumatate , cred ca un 250W RMS e suficient cu capacele ale din portbagaj date jos)si am ramas la un subwoofer Alpine SBG-1244BR.

 

Am setat din reglajele playerului cu DSP la difuzoarele dim masina frecventele de la 70 hz in sus , si am setat subwooferul sa redea pana la 100 hz , cu filtrul subsonic din amp pe la 28 hz . Asa am evitat distorsiunile .

 

Cum se aude ? Uimitor de bine pt BMW , orice linie audio din fabrica ati avea. Unii montatori de scule car-audio au spus ca nu credeau ca voi reusi sa fac BMW-ul meu sa sune asa bine.

 

Asta am facut eu si cred ca cea mai buna varianta la cheltuieli de 700 EUR.

 

Stiu ca cel mai bun clar bass il dau suburile seald , dar acolo trebuie putere ma mare. Sa nu cumva sa va puneti suburi BandPass in portbagaj pt ca acea iluzie se formeaza cu un Bass reflex si incinta portbagajului rezultand bandpass. Cel mai bun compromis in situatia noastra Putere-claritate este subwooferul de tip BassReflex

 

La e60 parca sunt si mai mici difurile , ceea ce e mai nasol. La e39 sunt de 13cm.

Link to comment
Share on other sites

Ce incinta ai izolat cu aluband? In usa nu e nici o incinta, trebuia sa creezi tu una. Difuzoarele trebuiau montate pe inele din MDF direct pe cadrul metalic al usii, apoi insonorizat complet usa pe interior, dupa care trebuia sa inchizi toate orificiile mari ale usii tot cu folie insonorizanta pt a obtine o incinta. In unele locuri unde tabla e mai subtire si mai predispusa la vibratii e recomandat sa dai doua straturi de folie. La imbinarea dintre cadrul metalic si inelul MDF se pune silicon pt a te asigura ca nu scapa aer.

 

Apoi trebuia sa pui folie insonorizanta si pe fata de usa.

 

Si ai dat aprox 1000 lei pe un HU, dar te-ai zgarcit la folie? Trebuia sa iei STP sau Dynamat. (in jur de 400 lei)

 

Iar LPF-ul subwooferului l-ai setat la 100Hz, dar eu zic ca era bine sa setezi si HPF si LPF la 80hz, sa se completeze una pe alta(subwooferul sa completeze difuzoarele). Bine, aici tine si de preferinte. Am zis cum mi se pare mie cel mai ok.

 

Cateva poze de pe net cum trebuia facuta usa:

 

http://i281.photobucket.com/albums/kk219/shokaliptiku/bmw%20splsoundstream/P1010123.jpg

 

http://i281.photobucket.com/albums/kk219/shokaliptiku/bmw%20splsoundstream/P1010143.jpg

 

http://i281.photobucket.com/albums/kk219/shokaliptiku/bmw%20splsoundstream/P1010142.jpg

 

http://i281.photobucket.com/albums/kk219/shokaliptiku/bmw%20splsoundstream/P1010146.jpg

 

Pt a elimina vibratiile produse de subwoofer si a obtine un sunet atat de clar pe cat sustii tu, trebuia aplicata folie si pe polita din spate, pe peretii laterali din portbagaj, pe portbagaj si jos sub mocheta pe langa roata de rezerva.

 

La e60 problema nu e diametrul difuzoarelor, ci adancimea lor.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

SA va spun ce am facut eu la masina mea un BMW e39 din 2001.Am schimbat in primul rand unitatea cu un Pioneer nai vechi(s-a imbunatatit mult sunetul) si apoi cu un Kenwood KDC 6051U(un model scumpicel-1000lei) pt USB si pt ca are procesor de sunet DSP , time aligniament , cDAC pe 24 bit , HPF-LPF , 3 iesiri RRCA pe 4V , si multe altele , dar in special 4*50W - 4*30 W RMS mai puternica iesirea decat la concurenta . (oricum dintre Kenwood, Alpine si Pioneer , Pioneer scoate sunetul mai cald).Apoi a urmat schimbarea difuzoarelor cu Helix Blue component pe fata (Tweeter de matase) si Hertz Dieci coaxiale pe spate . Apoi am izolat incintele in care vin difuzoarele cu alu-bitum-band .Sunetul mult imbunatatit mai ales datorita tweeterelor de la Helix - ca si cum inainte nu aveam deloc inalte de la tweeterele stock oem , iar mid-bass-urile incepeau sa distorsioneze la volum mult mai mare (ceea ce ma face sa cred ca mai bine puneam o unitate Alpine sau Pioneer care scoteau RMS mai putin de 4*30W ca si Kenwood , la un anumit volum mid-bassul incepe sa distorzionrze din cauza incintelor in care stau difuzoarele).A urmat indepartarea capacelor din portbagaj-luneta pt canalele de bass , un amplificator In Phase IPA 1001 -de 400W RMS reali in punte(mult prea puternic decat e necesat , dar si eu am crezut ca si altii ca trebuie putere mare ca sa intre bass in masina , si acum il tin la gain sub jumatate , cred ca un 250W RMS e suficient cu capacele ale din portbagaj date jos)si am ramas la un subwoofer Alpine SBG-1244BR.Am setat din reglajele playerului cu DSP la difuzoarele dim masina frecventele de la 70 hz in sus , si am setat subwooferul sa redea pana la 100 hz , cu filtrul subsonic din amp pe la 28 hz . Asa am evitat distorsiunile .Cum se aude ? Uimitor de bine pt BMW , orice linie audio din fabrica ati avea. Unii montatori de scule car-audio au spus ca nu credeau ca voi reusi sa fac BMW-ul meu sa sune asa bine.Asta am facut eu si cred ca cea mai buna varianta la cheltuieli de 700 EUR.Stiu ca cel mai bun clar bass il dau suburile seald , dar acolo trebuie putere ma mare. Sa nu cumva sa va puneti suburi BandPass in portbagaj pt ca acea iluzie se formeaza cu un Bass reflex si incinta portbagajului rezultand bandpass. Cel mai bun compromis in situatia noastra Putere-claritate este subwooferul de tip BassReflexLa e60 parca sunt si mai mici difurile , ceea ce e mai nasol. La e39 sunt de 13cm.

 

Tu nu ai sunet echilibrat ! Daca vroiai sa faci o treaba completa ... ori mergeai fata spate cu dieci DSK ori cu helix blue [ dcx urile stau mai slab la twetere fata de dsk ].... apoi cu unitatea [ care apropo e foarte buna ]... taiai frecventele de bass din difuzoare la 90-95hz si nu 70 [ acolo inca mai distorsioneaza ]... dupa aia reglaje ... apoi te ocupai de subwoofer. setai la 100 cu subsonic de la 35 si nu 28 [ nu iti va scoate el in veci la 28 ]... daca nu ma crezi .. testeazal cu aparatul sa vezi cat coboara REAL in frecventa ! Daca mergeai pe Dieci DSK sau helix blue cum ti am zis eu... abia atunci obtineai sunet al dracului de bun... acum ai doar o amestecatura ! e ok pentru urechea ta...dar pe mine ma va "zgaria la urechi". Incinta sealed e recomandat... dar degeaba daca tu pui subwoofer cu eficienta pe bassreflex in cutie sealed. Si iti zic eu... daca intradevar bagai real 700 de euro... scoteai ceva al dracului de bun din masina.... ce ai facut tu acolo e undeva de nota 7 maxim 8 !

 

Pe fostul meu e39 am avut asa : JVC KD-BT22 + hertz dieci DSK + subwoofer autobiahn sau ceva de genul in care loveam cu 350 de watti reali cu un amplificator monobloc... [ ceva german ]...am pierdut jumatate de zi la capitolul setari si am scos un sunet foarte foarte ok !

 

Pe e46 am vrut sa renunt la subwoofer asa ca am incercat : Dynavin + hertz HV 165l.4 http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_auto/HERTZ/Hi-Energy/HV_165L.4/ fata si HV 165xl.4 amplificate de un audison SRX4 si twetere de la helix silk domw tweter... inca nu sunt multumit de claritate ! Next stept : procesor de sunet ca sa completez sistemul.

 

Pe ford focus mk1 turnier : CLarion nx302 e cu hertz dieci DCX 570.3 + infiniti basslink deja egaleaza setupul de pe e46 iar la bass e mai eficient !

 

Pe e60 am pus focal polyglass slim de 10... ideea nu e diametrul ci adancimea de montaj... care nu permite montarea altor difuzoare .... fara sa nu te atingi de panouri ! exemple mai am !

Link to comment
Share on other sites

Tu nu ai sunet echilibrat ! Daca vroiai sa faci o treaba completa ... ori mergeai fata spate cu dieci DSK ori cu helix blue [ dcx urile stau mai slab la twetere fata de dsk ].... apoi cu unitatea [ care apropo e foarte buna ]... taiai frecventele de bass din difuzoare la 90-95hz si nu 70 [ acolo inca mai distorsioneaza ]... dupa aia reglaje ... apoi te ocupai de subwoofer. setai la 100 cu subsonic de la 35 si nu 28 [ nu iti va scoate el in veci la 28 ]... daca nu ma crezi .. testeazal cu aparatul sa vezi cat coboara REAL in frecventa ! Daca mergeai pe Dieci DSK sau helix blue cum ti am zis eu... abia atunci obtineai sunet al dracului de bun... acum ai doar o amestecatura ! e ok pentru urechea ta...dar pe mine ma va "zgaria la urechi". Incinta sealed e recomandat... dar degeaba daca tu pui subwoofer cu eficienta pe bassreflex in cutie sealed. Si iti zic eu... daca intradevar bagai real 700 de euro... scoteai ceva al dracului de bun din masina.... ce ai facut tu acolo e undeva de nota 7 maxim 8 !

 

Pe fostul meu e39 am avut asa : JVC KD-BT22 + hertz dieci DSK + subwoofer autobiahn sau ceva de genul in care loveam cu 350 de watti reali cu un amplificator monobloc... [ ceva german ]...am pierdut jumatate de zi la capitolul setari si am scos un sunet foarte foarte ok !

 

Pe e46 am vrut sa renunt la subwoofer asa ca am incercat : Dynavin + hertz HV 165l.4 http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_auto/HERTZ/Hi-Energy/HV_165L.4/ fata si HV 165xl.4 amplificate de un audison SRX4 si twetere de la helix silk domw tweter... inca nu sunt multumit de claritate ! Next stept : procesor de sunet ca sa completez sistemul.

 

Pe ford focus mk1 turnier : CLarion nx302 e cu hertz dieci DCX 570.3 + infiniti basslink deja egaleaza setupul de pe e46 iar la bass e mai eficient !

 

Pe e60 am pus focal polyglass slim de 10... ideea nu e diametrul ci adancimea de montaj... care nu permite montarea altor difuzoare .... fara sa nu te atingi de panouri ! exemple mai am !

Cred ca suna mai bine toate difurile sa fie helix esprit decat gama blue sau alte variante , si am spus intr-o postare ca Hertz dieci sunt slabe in tweetere , dar combinatia aia era ok la ce adancime puteau avea difurile sa incapa.(daca puneam orice pe spate nu obtineam nimic in plus pt. ca sunt prea mici incintele)

Eu am BMW e39 nu e46 , si difuzoarele au incinte.

Nota 7-8 pentru sunet in BMW e39 e OK , pt ca 10 scoti dintr-o masina de teren fara portbagaj izolat pt subwoofer si eventual difuri de 16,5 cm .

Acestea au fost sfaturile mele si sper sa fi ajutat pe careva.

Daca esti din Sibiu te las sa-mi faci reglajele pt. ca eu cred ca te pricepi mai bine decat mine . Subul meu e Alpine bass-reflex cu incinta din fabrica si am reglat trecerea la 100HZ pt ca se mai pierd din frecvente pana in habitaclu si mai bine am intercalat frecventele decat sa am lipsa.

Edited by vaduva80s
Link to comment
Share on other sites

Hertz urile nu sunt slabe la capitolul twetere.. ci doar ca tweeterele de pe DSK sunt mai eficiente si mai bune pe cele de pe DCX [ coaxiale ].. cat despre setari , nu sunt din sibiu.... dar poti gasi baieti din zona de acolo care sa iti poata regla eficient sistemul de pe masina ! Hai sa iti zic ce strica ambianta acolo : dcx urile din cauza tweterelor... pentru ca daca aveai DSK... totul era si mai ok ! chiar si asa ... in egalizatorul parametric al unitatii seteaza pe frecventa de 15-20k si q factor pe 0.7 sau 1 si cred ca e de ajuns ! Faptul ca intercalezi frecventele cateodata nu e chiar cel mai ok lucru !.. de exemplu.. eu pe subwoofer am setat phase 180 din unitate.. ca sa am un raspuns de la bass instant... altfel aparea un mic delay !
Link to comment
Share on other sites

Hertz urile nu sunt slabe la capitolul twetere.. ci doar ca tweeterele de pe DSK sunt mai eficiente si mai bune pe cele de pe DCX [ coaxiale ].. cat despre setari , nu sunt din sibiu.... dar poti gasi baieti din zona de acolo care sa iti poata regla eficient sistemul de pe masina ! Hai sa iti zic ce strica ambianta acolo : dcx urile din cauza tweterelor... pentru ca daca aveai DSK... totul era si mai ok ! chiar si asa ... in egalizatorul parametric al unitatii seteaza pe frecventa de 15-20k si q factor pe 0.7 sau 1 si cred ca e de ajuns ! Faptul ca intercalezi frecventele cateodata nu e chiar cel mai ok lucru !.. de exemplu.. eu pe subwoofer am setat phase 180 din unitate.. ca sa am un raspuns de la bass instant... altfel aparea un mic delay !

Astea le-am reglat din time-aligniament.(am spus si eu ca tw de pe dieci sunt slabe, restul gamelor Hertz sunt beton). Pot face reglaje de genul: marimea difurilor (inclusiv sub), pozitia acestora , tipul masinii ,taierea frecventelor pe fata, spate , sub , distanta dintre difuzoare , folosire sau nu de tweetwre separate , +/- dB , cat de brusca sau lina sa se taie frecventele , HPF , LPF ,etc.

Ma-m blocat la reglarea EQ unde nu sunt presetate . Apar ca niste grafice separate pe inalte,medii si joase , si nu stiu ce reprezinta parametrii aceia si cum sa reglez scalele .

Edited by vaduva80s
Link to comment
Share on other sites

Ma-m blocat la reglarea EQ unde nu sunt presetate . Apar ca niste grafice separate pe inalte,medii si joase , si nu stiu ce reprezinta parametrii aceia si cum sa reglez scalele .

M-am* blocat : [am blocat pe mine] :sorcerer:

 

Pune o poza sa vedem despre ce e vorba. Poate te putem ajuta.

Link to comment
Share on other sites

una peste alta ce parere aveti de acest woofer? merita sa il incerc ? http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere_auto/Alpine/SWR/SWR12D2/

Tu vezi ce putere are sw ala. Type R eu zic ca sunt in top 10 in lume , dar bafta cu un amplificator potent pt ala.

 

M-am* blocat : [am blocat pe mine] :sorcerer:

 

Pune o poza sa vedem despre ce e vorba. Poate te putem ajuta.

Ai dreptate domn'profesor de gramatica(M-am). M-am grabit si nu sunt atent la toate detaliila scriptice , ca doar nu scriem acte oficiale.

Degeaba pun poze ca sunetul nu-l putem regla dupa imagini , ci dupa ureche.

 

Datii niste sfaturi cu subwooferul pt colegul ceva bun calitate pret . Eu zic ca la preturi normale sunt bune Alpine G si R sau MTX Roadthunder si T6000 , am inteles ca se aud bine si Clarion.

Sunt si mai bune decat astea , dar sare pretul in sus . Calitate/pret eu recomand ce am scris.

Link to comment
Share on other sites

George .. un subwoofer din seria hertz hi energy e de ajuns de 250-300 de watti rms ... atata timp cat il pui asa :

 

http://www.bavariansoundwerks.com/images/misc/ib110/ib110mainimage.gif

 

Cauta pe cineva care sa confectioneze cutia pentru el si o sa fie de ajuns !

 

iata unul bun : http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere_auto/Hertz/Energy/Energy_ES_250_D/ depinde ce amplificator iti iei ! Problema totusi la tine va fii semnalul de pe rca si obligatoriu sa le conectezi pe amandoua !

Link to comment
Share on other sites

Tu vezi ce putere are sw ala. Type R eu zic ca sunt in top 10 in lume , dar bafta cu un amplificator potent pt ala.

 

 

conteaza ca are puterea asa de mare? eu intrebam daca are fidelitate.un 500 w rms cred ca ar fi de ajuns in clasa d pt acest woofer.

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

Daca subwooferul are 1000w RMS, ca sa sune bine iti trebuie un amplificator de peste 1000w, reglat corect dar care sa aibe telecomanda si pe urma setezi volumul subwooferului de acolo.

 

Eu ti-am spus ce subwoofer sa iti iei si vei fii multumit, dar tu vad ca tot insisti sa iti iei altceva. Chiar crezi ca cei 600w de la subwooferul recomandat de mine nu iti ajung?

 

@ Vaduva Ziceam sa pui o poza ca sa vedem despre ce setari vorbesti, si sa iti explicam fiecare ce inseamna. Apoi le setezi dupa cum iti place. :thumbsup:

 

@ George Repet, eu iti sugerez sa ramai la SWR-1243D cu incinta recomandata mai sus, si cu toate indoielile pe care le ai acum, o sa fii surprins de cum suna :D

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

A fost inlocuit pt ca SWR-10D4 e mai nou, nu neaparat mai bun.

La fel a fost si cand a aparut SWR-1043d si a inlocuit swr-1042d.

 

Varianta cu 2 bobine de 4 ohmi

 

http://www.alpineshop.ro/subwoofere-auto/subwoofere-type-r/swr-1043d-354.html

 

Varianta cu 2 bobine de 2 ohmi

 

http://www.alpineshop.ro/subwoofere-auto/subwoofere-type-r/swr-1023d-353.html

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

m-am tot uitat ddupa tablele alea din porbagaj care se detaseaza siu nu le-am gasit.poate la e39 sunt dar la e46 cu iguranta nu sunt , cel putin la mine nu le-am gasit , in afara de cea de la sacul de sky alta nu am gasit

Uita-te in portbagaj in sus sub luneta , acolo sunt niste forme rotunde-ovale . Loveste in mijloc la formele respective si pica capacele singure. Nu le vezi pt. ca ai impresia ca asa e caroseria.

Edited by vaduva80s
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.