Jump to content

Pompa rezervor sau altceva?


Recommended Posts

Buna seara.

 

De ieri mi-a aparut o problema ce a inceput cu pornire greoaie urmata la 10min de FULL INJECTION SYSTEM si oprirea motorului. Binenteles, dupa experienta acumulata pe acest forum, m-am gandit la una din pompe, motorina fiind undeva la 10L. Am reusit sa ajung la benzinarie unde am alimentat cca 15L. Mi-a disparut eroarea din bord si totul a decurs normal.

 

Astazi am pus-o pe tester unde apare o presiune cam mica chiar si in sarcina si doua injectoare cu probleme. Mecanicul a suspectat pompa din rezervor sau plutitori cu probleme si mi-a recomandat sa mai merg cu ea vreo doua zile.

 

Tot umbland prin oras, motorina a ajuns pe la vreo 15-16L si oprirea inevitabila a motorului. Am pus contactul si am ascultat cu usa deschisa daca se aude pompa de sub scaun insa s-a auzit dinspre rezervor o mare bolboroseala. Am deschis busonul de alimentare, am repetat operatiunea si se auzea acelasi sunet, chiar se vedea aerul prin conductele de la filtru.

Am alimentat 20L si porneste ok, fara alte sunete.

 

Intrebarea mea e: asta e simptoma 100% de pompa sau e sorbul de vina sau vreun furtun spart?

De unde aerul?

Daca pompa ar fi defecta cum de mai porneste?

 

Maine incerc sa ajung la un alt service pentru o a doua parere.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

buna! pompa din rezervor

nu face transferul in rezervorul din dreapta de unde trage pompa de sum scaun sofer

cind ajungi pe la 20L in rezervor masina se opreste, iar dupa ce bagi 20L dupa cum ai spus , masina porneste deoarece motorina trece singura de pragul din rezervor iar cind motorina scade sub acel prag ea trebuie impinsa peste prag de cineva si anume de pompa din rezervorul sting

daca pompa nu merge motorina nu trece si deci pompa de sub scaun nu are ce baga in motor

Link to comment
Share on other sites

buna! pompa din rezervor

nu face transferul in rezervorul din dreapta de unde trage pompa de sum scaun sofer

cind ajungi pe la 20L in rezervor masina se opreste, iar dupa ce bagi 20L dupa cum ai spus , masina porneste deoarece motorina trece singura de pragul din rezervor iar cind motorina scade sub acel prag ea trebuie impinsa peste prag de cineva si anume de pompa din rezervorul sting

daca pompa nu merge motorina nu trece si deci pompa de sub scaun nu are ce baga in motor

stiu ca asa ceva am patit la e39 , dar si astea mai noi au tot acest sistem ? cam la fel patesc si la un x5 e70 2008 3000d sa fie pompa din partea dreapta ?

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.