Jump to content

Se merita investiția? Sfaturi?


Recommended Posts

Dimineata (sau mai exact doar la prima pornire) cand pun maneta de viteza in Drive trebuie sa stau vreo 10- 15 sec pentru a pleca masina de pe loc si o face doar dupĂŁ ce am si accelerat in prealabil, in Rear merge brici din prima. Apoi , in cursul zilei, merge fara nici o problema. Am mers la un service de reparatii cutii automate recomandat pe forum si mi-a zis ca cutia nu da nici o eroare si ca e POSIBIL sa fie convertorul de cuplu. Solutia lor este: duc masina acolo, demonteaza cutia, scoate convertorul si il trimite in Germania(cica) la reconditionat, dupa ce il primeste inapoi face operatiunile in ordine inversa.Costuri: reconditionat convertor 3000 ron, manopera demontat-montat cutie 100Euro, schimb ulei si filtru 1200 ron. Deci cam 1000 euro toata socoteala. Eu zic sa mai merg pana cand pica de tot si dupa aia am 2 variante: ori merg pe varianta de mai sus ori imi pun cutie manuala (cumpar cutie, pedalier, maneta de viteza cu articulatii, primul segment de cardan). Una peste alta este cam aceasi cheltuiala dar scap definitiv de problemele cutiilor automate, mentenanta scumpa, reduc consumul de combustibil. Dezavantaj- comoditatea care ti-o confera o cutie automata. CE SA FAC?

Multumesc anticipat pentru pareri/sfaturi.

 

E46/320d/2003/110kw/automata.

Link to comment
Share on other sites

Am avut o problema similara cu E 39 530D automat din 2001. La mine delay-ul era doar de 1-2 secunde la inceput dupa care a crescut la 4-5 secunde. Am investit timp si bani in investigatii pana am ametit, dupa care am vandut masina asa cum era. Vezi la sectiunea servicii ca este un service care repara cutii automate - au reparat ceva. Poate te pot ei ajuta. Personal nu te sfatuiesc sa invesesti in repararea automatei decat daca esti sigur de rezultat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e in mod sigur convertizorul avand in vedere cum se manifesta cutia.

La ce service ai fost?

Cutia ta patineaza la rece.

 

La astia. Stiu ca mai multi colegi pe net i-au recomandat. http://www.reparatii-cutii-automate.ro/?gclid=CLKx_JKXwbgCFRMctAodswsA7A

 

Am avut o problema similara cu E 39 530D automat din 2001. La mine delay-ul era doar de 1-2 secunde la inceput dupa care a crescut la 4-5 secunde. Am investit timp si bani in investigatii pana am ametit, dupa care am vandut masina asa cum era. Vezi la sectiunea servicii ca este un service care repara cutii automate - au reparat ceva. Poate te pot ei ajuta. Personal nu te sfatuiesc sa invesesti in repararea automatei decat daca esti sigur de rezultat.

Cati km ai fĂŁcut ĂŽntre episoade? Alte simptome mai avea?

Link to comment
Share on other sites

Da, e vorba de Wilhelm.

E foarte priceput, dar si foarte scump si alunecos.

 

Mai bine mai ceri o parere in alta parte.

 

Un convertizor reconditionat costa vreo 450 euro.

 

Pe de alta parte, daca ar fi convertizorul nu ar merge perfect in marsarier.

 

Cu siguranta cutia are altceva.

 

Daca vrei sa iesi ieftin, ia-ti o cutie sh. Daca nu te deranjeaza sa reconditionezi cutia, mergi in alta parte si te va costa in jur de 1000-1200 euro in functie de ceea ce vor gasi in ea.

Link to comment
Share on other sites

La astia. Stiu ca mai multi colegi pe net i-au recomandat. http://www.reparatii-cutii-automate.ro/?gclid=CLKx_JKXwbgCFRMctAodswsA7A

 

 

Cati km ai fĂŁcut ĂŽntre episoade? Alte simptome mai avea?

 

 

Am facut circa 1000 de km, majoritatea in oras. Nu erau alte probleme. Cel care a cumparat-o de la mine (un prieten) a mers si montat alta cutie.

Link to comment
Share on other sites

decat de reconditionat mai bine una sh sunt sigur ca gasesti ieftin si buna

apoi ii faci schimb ulei si baie

 

Pai si de unde sa iau una incat sa am certitudinea ca e buna? ma refer sa nu fie tot una cu probleme. Unii colegi sugerau sa iau una de pe un motor cu benzina. Sa inteleg ca sunt identice cutiile , rapoarte de transmisie,etc?

 

Am facut circa 1000 de km, majoritatea in oras. Nu erau alte probleme. Cel care a cumparat-o de la mine (un prieten) a mers si montat alta cutie.

De unde a luat-o? Garantie ceva la ea?

Link to comment
Share on other sites

Pai si de unde sa iau una incat sa am certitudinea ca e buna? ma refer sa nu fie tot una cu probleme. Unii colegi sugerau sa iau una de pe un motor cu benzina. Sa inteleg ca sunt identice cutiile , rapoarte de transmisie,etc?

 

 

De unde a luat-o? Garantie ceva la ea?

 

A luat cutia de pe o masina similara de Anglia adusa pentru dezmembrat. Daca esti din Bucuresti cred ca cel mai bine e sa vb cu userul de mai sus (Dorin) sau alt service autorizat de aici de pe forum care poate asigura montajul si ceva garantie ca altfel pe vorbe nu merge.

Edited by Pharmacistu'
Link to comment
Share on other sites

Da, e vorba de Wilhelm.

E foarte priceput, dar si foarte scump si alunecos.

 

Mai bine mai ceri o parere in alta parte.

 

Un convertizor reconditionat costa vreo 450 euro.

 

Pe de alta parte, daca ar fi convertizorul nu ar merge perfect in marsarier.

 

Cu siguranta cutia are altceva.

 

Daca vrei sa iesi ieftin, ia-ti o cutie sh. Daca nu te deranjeaza sa reconditionezi cutia, mergi in alta parte si te va costa in jur de 1000-1200 euro in functie de ceea ce vor gasi in ea.

 

Da da da, mergeti pe mehadiei nr 39 sa luati teapa, garantia lui peste prajit etc. sunt patit. Aveti mare grija cu baietii astia buni.

Link to comment
Share on other sites

cutia asta iti trebuie, si merge de pe mai multe modele..

http://www.ebay.de/i...=item5658fd87a3

am pus link-ul ala ca iti par cam toate modelele de pe care merge luata..

multumesc DOMI. Am citit multe posture vis-à-vis cutii automate si intretinere si chiar se vede ca "stii cu ce se mananca". Poti sa imi dai si tu, te rog, un sfat in legatura cu problemele cutiei mele? Care sa fie cauza si ce as putea face in acest caz?

Link to comment
Share on other sites

eu as cumpara una sh, banuiesc ca nu ai de gand sa tii masina asta inca 5 ani ..

 

...tu stii mai bine ce bani esti dispus sa dai, cat ai de gand sa tii masina, cat km faci pe an... etc..

masinile sh sunt usor de cumparat si greu de intretinut.. dar in general esti departe de cotul uneia noi, totusi, se ma intampla si dinastea, trebuie sa fii pregatit.

 

Tu stii ce socoteli faci, eu as cumpara una sh, schimbat uleiul si filtrul in ea inainte de montare si sanatate..

in principiu cu putin noroc gasesti una si cu 500 de euro..

 

Sunt unii care ofera garantie 3 luni si la cutii sh, suficient timp sa vezi daca e ceva in neregula cu ea..

conversia la o cutie manuala nu prea e o solutie, ca ai costuri cam la fel, chiar daca nu pui volanta cu masa dubla, cum ar trebui de fapt...

In al treilea rand, cutiile pe 320d au tinut mult, si tin, in ciuda faptului ca nu se facea shimb la ele, ca erau mult mai putin solicitate .

Cutia ta a picat de neintretinere, nu de altceva...

Link to comment
Share on other sites

eu as cumpara una sh, banuiesc ca nu ai de gand sa tii masina asta inca 5 ani ..

 

...tu stii mai bine ce bani esti dispus sa dai, cat ai de gand sa tii masina, cat km faci pe an... etc..

masinile sh sunt usor de cumparat si greu de intretinut.. dar in general esti departe de cotul uneia noi, totusi, se ma intampla si dinastea, trebuie sa fii pregatit.

 

Tu stii ce socoteli faci, eu as cumpara una sh, schimbat uleiul si filtrul in ea inainte de montare si sanatate..

in principiu cu putin noroc gasesti una si cu 500 de euro..

 

Sunt unii care ofera garantie 3 luni si la cutii sh, suficient timp sa vezi daca e ceva in neregula cu ea..

conversia la o cutie manuala nu prea e o solutie, ca ai costuri cam la fel, chiar daca nu pui volanta cu masa dubla, cum ar trebui de fapt...

In al treilea rand, cutiile pe 320d au tinut mult, si tin, in ciuda faptului ca nu se facea shimb la ele, ca erau mult mai putin solicitate .

Cutia ta a picat de neintretinere, nu de altceva...

Eu abia am luat masina si am luat-o doar pentru ca imi place aceasta masina! Am masina de service si prefer sa merg cu ea. Cu siguranta intentionez sa o tin 5 ani. Eu cand am luat-o am schimbat tot ce se putea schimba,(filter ulei, curatat galerie admisie, egr) cand am vrut sa schimb si uleiul la cutie mecanicul m-a oprit si mi-a zis ca nu se merita sa mai bag bani in ea ca se va strica oricum. Sunt persoana caruia ii place sa isi intretina si dichiseasca mnasina,care nu se multumeste cu "lasa ma ca oricum merge". Ca sa fiu sincer sunt destul de dezamagit si coplesit de problemele pe care le am dar sper sa o scot la capat cu ele. AM dat un search la rubrica commercial si am gasit destui care vand cutii cu 5-600 euro dar garantia doar la montaj adica merge sau nu. Ce sa zic...este un risc sa nu patesti la fel dupa cateva zile. Stii pe cineva serios care dezmembreaza?

 

Pot avea un feedback despre "roscatu m3"? am gasit la el cutie si eram curios daca a mai luat cineva piese de la el ? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

in romania ti-o iei si cu garantie scrisa , si cu CASCO.

Daca ala care o vinde e de acord sa iti dea banii inapoi daca la montare se descopera defecte, incearca.O pui, faci niste ture cu ea, macar un 10 km sa poti trece in toate treptele si vezi daca e inregula sau nu..

 

Cutiile nu se strica "oricum", decat la niste modele mai nefericite, cutia mea are 20 de ani si dracul stie cati km si nu s-a stricat, ca si multe altele, nu singurul posesor de automata fara probleme...

 

 

alea de pe e46 320d sunt chiar super rezistente cu putina grija...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar fi indicat sa share pataniile ca sa nu luam teapa toti. Ce anume ai patit?

 

Pai ce pot spune, si-au batut joc de mine (precizez ca din cauza unui accident din copilarie sunt nevoit sa ma folosesc de un scaun rulant), am mers la ei din cauza martorului de cutie care se aprindea destul de rar, cam la 2-300km, dar din cauza ca depind foarte mult de masina am zis sa merg preventiv sa vad ce se poate face. Mi-au spus, de fapt dl baiat bun Adi care le stie pe toate ca a lucrat la Porsche romania si e foarte priceput, ca trebuie schimbat convertizorul, ulei + filtru = 1000 de euro. Mentionez ca nu aveam probleme de genul: smuceli, socuri etc. numai ca se aprindea martorul. Am strans din c... cateva luni sa fac rost de bani (lucrez pe un salariu de 12 mil vechi) si am mers la ei. A trebuit sa las masina acolo. A doua zi ma sunat acest Adi sa-mi spuna ca trebuie sa-mi schimbe si blocul de valve ca sa-mi poata garanta convertizorul bla bla bla si ca trebuie sa mai platesc 500 de euro... Am innebunit pentru ca nu aveam de unde face rost si masina vezi doamne nu mai putea fi adusa in starea initiala. Pana la urma m-am imprumutat de 500 de euro si m-am dus sa-mi iau masina dar surpriza garantie nu imi puteau da decat daca plateam TVA-ul la suma de 1500 de euro... (Mare prostie am facut cand m-am incurcat cu ei). Nici chiar cu TVA platit nu imi puteau da garantie pentru ca cica stampila e la patron iar el e plecat din tara. Ce puteam sa fac? Imi trebuia masina pentru ca fara ea nu ma pot deplasa. Am platit si am plecat. In weekend-ul urmator am vrut sa plec la Sinaia sa ma plimb, pe drum mi-a aparut martorul din nou si masina nu se mai putea deplasa decat in D treapta 1, 2 si nimic altceva. Am ramas blocat va imaginati, sa platesti niste nenorociti cu 1500 de euro si apoi sa ramai cu masina in drum. I-am sunat atunci pe moment si mi-au vorbit foarte degajat ca nu e vina lor ca ei si-au facut datoria etc. A trebuit sa platesc platforma pana la Bucuresti.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dragule, respecta-te pana la capat si fa o sesizare la OPC si la finante. Daca mai erau slinosi prin salopete in servisul ala mergi si la ITM, rahatii astia cu pretentii si stampila la patron nu au obiceiul sa incheie contracte de munca.

Fa-o cu sufletul impacat, macar vei proteja viitori nefericiti care-au sa le calce pragul.

 

O sa fii surprins ce avalansa o sa starnesti :)

Link to comment
Share on other sites

Pai ce pot spune, si-au batut joc de mine (precizez ca din cauza unui accident din copilarie sunt nevoit sa ma folosesc de un scaun rulant), am mers la ei din cauza martorului de cutie care se aprindea destul de rar, cam la 2-300km, dar din cauza ca depind foarte mult de masina am zis sa merg preventiv sa vad ce se poate face. Mi-au spus, de fapt dl baiat bun Adi care le stie pe toate ca a lucrat la Porsche romania si e foarte priceput, ca trebuie schimbat convertizorul, ulei + filtru = 1000 de euro. Mentionez ca nu aveam probleme de genul: smuceli, socuri etc. numai ca se aprindea martorul. Am strans din c... cateva luni sa fac rost de bani (lucrez pe un salariu de 12 mil vechi) si am mers la ei. A trebuit sa las masina acolo. A doua zi ma sunat acest Adi sa-mi spuna ca trebuie sa-mi schimbe si blocul de valve ca sa-mi poata garanta convertizorul bla bla bla si ca trebuie sa mai platesc 500 de euro... Am innebunit pentru ca nu aveam de unde face rost si masina vezi doamne nu mai putea fi adusa in starea initiala. Pana la urma m-am imprumutat de 500 de euro si m-am dus sa-mi iau masina dar surpriza garantie nu imi puteau da decat daca plateam TVA-ul la suma de 1500 de euro... (Mare prostie am facut cand m-am incurcat cu ei). Nici chiar cu TVA platit nu imi puteau da garantie pentru ca cica stampila e la patron iar el e plecat din tara. Ce puteam sa fac? Imi trebuia masina pentru ca fara ea nu ma pot deplasa. Am platit si am plecat. In weekend-ul urmator am vrut sa plec la Sinaia sa ma plimb, pe drum mi-a aparut martorul din nou si masina nu se mai putea deplasa decat in D treapta 1, 2 si nimic altceva. Am ramas blocat va imaginati, sa platesti niste nenorociti cu 1500 de euro si apoi sa ramai cu masina in drum. I-am sunat atunci pe moment si mi-au vorbit foarte degajat ca nu e vina lor ca ei si-au facut datoria etc. A trebuit sa platesc platforma pana la Bucuresti.

Normal ca a trebuit sa las masina din nou ca ei sunt foarte ocupati. Din nou a doua zi m-au sunat ca s-au ars discurile din cutie. Nu este vina lor etc. Normal ca fiind "baiatul lui Tiriac" am platit din nou, am fost cel mai mare fraier recunosc.

Ce sa mai zic, tot fara nici o garantie nimic. Apoi masina a ramas cu un soc la rece din cauza blocului de valve, care a fost schimbat degeaba, probabil le-a fost lor de folos. M-au plimbat pe drum de N ori sa-l curete, sa-l schimbe etc. Ultima oara am luat masina cu 200 de km parcursi si fara a se rezolva ceva cu socurile la rece, probabil nici nu au mai ridicat capota. Dupa ce au incasat banii nu prea am mai prezentat interes. Niste jeguri de oameni care nu au scrupule. Nu recomand nici la cel mai mare dusman sa mearga la ei. JEPCARI

 

Ar trebui sa ne unim toti care au avut probleme cu ei si sa le facem reclamatie, sunt foarte foarte sigur ca nu sunt in regula cu "sandramaua". Cei care au fost pe acolo stiu cam cum sta treaba.

Edited by catageo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.