Jump to content

Interpretare valori INPA M43TU19


Hellsbells

Recommended Posts

inseamna ca valorile minime si maxime prezente in INPA nu sunt tocmai corecte. La fel e si cu valoarea maxima la parametru LOAD. Din cate am vazut la toate modelele E46 m43, valoarea load e undeva in jurul la 100 desi INPA afiseaza o maloare maxima mult mai mica. Ciudat
Link to comment
Share on other sites

inseamna ca valorile minime si maxime prezente in INPA nu sunt tocmai corecte. La fel e si cu valoarea maxima la parametru LOAD. Din cate am vazut la toate modelele E46 m43, valoarea load e undeva in jurul la 100 desi INPA afiseaza o maloare maxima mult mai mica. Ciudat

Nu arata corect pe E46, am vazut pe E36, motor M43 (nu stiu sigur care varianta, 1.6 sau 1.9), arata la LOAD vreo 6-7, si la pulse duty factor i.s. vreo 2 si ceva. Deci acolo arata normal.

Link to comment
Share on other sites

Update: Am schimbat bujiile, erau Denso KT20TT, cu 1 pol, am schimbat cu NGK Laser Platinum, cu 4 poli (nu tin minte codul...BKRQUP?). Aprinderea e mai usoara, mult mai usoara, valorile din INPA sunt la fel. Voi incerca sa curat sonda lambda inainte de catalizator (am vazut ca un coleg a rezolvat problema ralantiului instabil) deoarece in inpa, valoarea ei uneori ajunge si pana la 0.7v in turatie.
Link to comment
Share on other sites

Update: Am schimbat bujiile, erau Denso KT20TT, cu 1 pol, am schimbat cu NGK Laser Platinum, cu 4 poli (nu tin minte codul...BKRQUP?). Aprinderea e mai usoara, mult mai usoara, valorile din INPA sunt la fel. Voi incerca sa curat sonda lambda inainte de catalizator (am vazut ca un coleg a rezolvat problema ralantiului instabil) deoarece in inpa, valoarea ei uneori ajunge si pana la 0.7v in turatie.

nu a rezolvat o de tot:):)mai e cale lunga.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://postimg.org/image/bqikuqqp9/

http://postimg.org/image/gupgzxb69/

http://postimg.org/image/pimlzbu6x/

http://postimg.org/image/bxxjcvcyl/

http://postimg.org/image/4t785j8nn/

http://postimg.org/image/gf4jq1k05/

http://postimg.org/image/lnzzjkz8z/

 

Astazi am imprumutat si eu cablu de la un prieten si am reusit sa testez masina. Fiind incepator nu ma pricep sa interpretez prea bine cele 2 erori sau valorile. Poate imi spuneti voi ce parere aveti. masina merge binisor, am probleme mici cu relantiul doar cand e umezeala si dau drumul la dezaburire (mai au cativa useri pe aici fix problema asta)si alta treaba e ca ( imi pare) usor lenesa (aici nu sunt f lamurit ca e un amarat de 316i m43 1.9) si parca are o fff mica intrerupere la turatii mici sub 2000. Ceva de genul calc acum pedala si peste juma de secunda o ia. dar per total merge binisor.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.