Jump to content

318Ci M43 , probleme accelerare


Recommended Posts

318Ci M43 an2000

- are momente la plecarea de pe loc , sta la relanti , dar cand o accelerez in loc sa se tureze - aproape moare motorul , si nu pleaca de pe loc ori merge cu mai putin de un 1km/h si "suturi"

- iar in mers , mai ales pe urcari , se accelereaza foarte greu , deabea ajunge in 3000 ture

 

am fost la mai multe testere , dar nimeni nu a zis nimic sigur ... si cate piese m-au pus sa cumpar , am preferat mai intai sa le incerc pe unele , sa nu cumpar degeaba

iar un mecanic , a masaurat si compresia , si este 14

 

am schimbat

- bujii

- senzor rotatie axa came

- furtune vacuum (cele din fata , care au un T in partea de sus)

 

iar piesele de mai jos le-am incercat de pe doua masini care merg perfect

- debitmetru

- bobina + fise

- pompa benzina

 

ce pareri aveti , ce as mai putea verifica ?

Edited by vendetta1414
Link to comment
Share on other sites

am schimbat astazi si regulatorul de presiune , dar nici o schimbare

 

cand am ajuns acasa ,am opreit masina , si la 10min s-a auzuit fasait la motor , s-a spart furtunul de apa , care vin de T-ul din spatele motorului pana la flansa pe care se prinde pcv-ul

 

pcv-ul l-am verificat , cred ca este ok , pt ca ramane blocata partea de jos daca faci vid

 

iar compresia am masurat-o pt ca daca las masina in orice panta o ia imediat la vale , si am zis ca nu mai are compresie , dar cel care a masurat a zis ca 14 este ok ... acum cat de mult se pricepea mecanicul chiar nu am idee ...

Link to comment
Share on other sites

Starea furtunelor de la valca pcv poate cauza o usoara "lene" a masinii la turatii mici? Parca nu trage cum trebuie si parca am fff mici intreruperi de genul calc acceleratia jumate de s nu se intampla nimic dupa care dintr-o data o ia?Dar asta doar la turatii mici pana in 2000.

Tocmai am desfacut tavita de la filtrul de polen sa le inspectez si am vazut ceva tiganie pe acolo in partea dinspre valva pcv furtunele sunt prinse cu niste banda, nu am desfacut sa nu fac mai mult rau.

Probleme la relanti nu sunt deloc, consumul e cum trebuie.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

aer fals, ori cotul de la debitmetru e fisurat, ori valva pcv sau furtunul acesteia de vine in motor, schimba valva,..e foarte ieftina la dezmembrari, eu pt un e36 am dat 30lei, tu nu dai mai mult-50-80lei...si furtunul il ei de la orice magazin de piese auto, 10 lei maxim.

succes

Link to comment
Share on other sites

aer fals, ori cotul de la debitmetru e fisurat, ori valva pcv sau furtunul acesteia de vine in motor, schimba valva,..e foarte ieftina la dezmembrari, eu pt un e36 am dat 30lei, tu nu dai mai mult-50-80lei...si furtunul il ei de la orice magazin de piese auto, 10 lei maxim.

succes

Furtunul nu e orice furtun. Temperatura la care ajunge acel furtun e foarte mare, un furtun (SWAG) costa cam 120 de lei, si e format din furtunul de la motor -> pcv si cel din T -> admisie (pe aici curge antigel). Cel mai probabil furtunul de 10 lei din piese auto, te tine cam 2-3 saptamani, depinde cat mergi cu masina, uneori e bine sa dai un ban in plus.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_2082&hg=11&fg=35 - piesa 8

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

am schimbat futunele de la Swag + valva pcv de la Febi , era ok si a mea , dar avea o-ringul cam turtit si am zis sa schimb cu totul sa etanseze ok

maine o sa fac o proba si revin cu info

 

am verificat si cotul de la debitmetru , furtunul de la senzorul de langa filtrul de aer pana in corpul de acceleratie , si cel din rampa de injectoare pana la cot-ul debitmetrului , dar nici unul nu este fisurat

 

@adiotelea , si la mine are zile cand merge ok , pe la 3.500 - 4000 se simte putearea brusc , iar evacuare are un sunet de toba sparta ori fara site

 

ps. la tester i-a dat eroare senzor rotatie , si m-a pus sa schimb senzorul din fata , dar am observat care are 2 senzori , cel din fata (care l-am schimbat) si unul pe laterala motorului ... se poate sa fi fost vorba de celalat senzor pe tester , e usor de ajuns la el , sau e nevoie de elevator ?

 

ps.2 cand am incercat un debitmetru bosch (al meu e magneti marelli) de pe o masina care merge ok , la mine mergea foarte prost cu al lui. La schimbarea debitmetrului e nevoie de sters inainte ceva cu testerul sau trebuia sa citeasca direct ?

 

ps.3 ... acum m-am gandit la treaba asta , flansa pe care se prinde pcv-ul are 2 trasee separate , 1. valva pcv -> cele 2 orificii in admisie , 2. V-ul in care se unesc furtunele de antigel. Se poate ca flasa sa fie fisurata si sa se uneasca traseele ... are rost sa demontez iar sa verific si treaba asta ?

Edited by vendetta1414
Link to comment
Share on other sites

am schimbat futunele de la Swag + valva pcv de la Febi , era ok si a mea , dar avea o-ringul cam turtit si am zis sa schimb cu totul sa etanseze ok

maine o sa fac o proba si revin cu info

 

am verificat si cotul de la debitmetru , furtunul de la senzorul de langa filtrul de aer pana in corpul de acceleratie , si cel din rampa de injectoare pana la cot-ul debitmetrului , dar nici unul nu este fisurat

 

@adiotelea , si la mine are zile cand merge ok , pe la 3.500 - 4000 se simte putearea brusc , iar evacuare are un sunet de toba sparta ori fara site

 

ps. la tester i-a dat eroare senzor rotatie , si m-a pus sa schimb senzorul din fata , dar am observat care are 2 senzori , cel din fata (care l-am schimbat) si unul pe laterala motorului ... se poate sa fi fost vorba de celalat senzor pe tester , e usor de ajuns la el , sau e nevoie de elevator ?

 

ps.2 cand am incercat un debitmetru bosch (al meu e magneti marelli) de pe o masina care merge ok , la mine mergea foarte prost cu al lui. La schimbarea debitmetrului e nevoie de sters inainte ceva cu testerul sau trebuia sa citeasca direct ?

 

ps.3 ... acum m-am gandit la treaba asta , flansa pe care se prinde pcv-ul are 2 trasee separate , 1. valva pcv -> cele 2 orificii in admisie , 2. V-ul in care se unesc furtunele de antigel. Se poate ca flasa sa fie fisurata si sa se uneasca traseele ... are rost sa demontez iar sa verific si treaba asta ?

 

 

Suferim de aceeasi problema tind sa cred...eu nu stiu ce sa ii fac am pus un filmulet si colegii spun ca e cam nasol...Nu stiu ce sa mai zic...!

Link to comment
Share on other sites

Furtunul nu e orice furtun. Temperatura la care ajunge acel furtun e foarte mare, un furtun (SWAG) costa cam 120 de lei, si e format din furtunul de la motor -> pcv si cel din T -> admisie (pe aici curge antigel). Cel mai probabil furtunul de 10 lei din piese auto, te tine cam 2-3 saptamani, depinde cat mergi cu masina, uneori e bine sa dai un ban in plus.

 

http://realoem.com/b...082&hg=11&fg=35 - piesa 8

 

ee..eu am pus un furtun de la piese auto, vine perfect atat pe pcv cat si pe motor. m-a costat 10lei, e foarte gros, foarte rezistent, si l-am schimbat in urma cu cateva lunii bune...e ca nou si acuma.

 

nu te contrazic, ai si tu dreptate. eu nu m-am gandit la asta...dar uite ca eu am rezolvat cu un furtun simplu, cel vechi era pur si simplu topit. acesta este gros si rezistent din cate vad.....

Link to comment
Share on other sites

furtunul acela de la pcv este 150 lei pentru e46 si vine prins cu cel de apa care raceste pcv-ul

poti sa cumperi doar furtunul de la pcv pentru e36 318i pentru ca este la fel dar costa vreo 80 lei

cred ca acel furtun care a costat 10 lei mai mult de jumatate de an nu o sa isi faca treaba

Edited by lederp
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.