Jump to content

problema ambreaj


stefanion

Recommended Posts

pai dc?injectoarele sunt identice la codurile de pe ele

 

Nu e vorba de codul de piesa care normal ca e identic, e vorba de un cod care e scris pe fiecare injector si care se scrie in dde si difera de la injector la injector.

In functie de acest cod dde-ul stie calibrarea injectorului respectiv si modifica cantitatea de motorina in functie de calibrarea injectorului.

Fara sa se faca aceasta operatiune se poate spala pistonul si papa motor.

Un mecanic fara sa bage aceste coduri doar porneste motorul la relanti sa vada daca merge, nici nu are voie sa-l tureze.

Link to comment
Share on other sites

este ceva de genu cind schimbi bateria la masina si o inscrii in calculatorul masinii ca sa tio recunoasca, bateria o sa functioneze numai o sa aiba o durata mica de viata, deoarece nu o sa ti-o incarce cum trebuie si asfel o sa ti se duca repede.

Ceva de genul este si la injectoare, masina merge dar in calculator ramin paramentrii de functioanre ale vechilor injectoare. La fel inscriere cere si multe alte componente ale masinii, indiferent daca tine de injectie, module si etc.

Normal asa este recomandat, acum nustiu mai departe.

 

Rog sa ma corecteze cineva daca am zis gresit

Link to comment
Share on other sites

pffff cand ma duc sa schimb chitul mi le rescriu.e posibil sa am bataia de la injectoarele vechi adica a fi ramas vreo informatie si sa pulverizeze intr-un fel?

 

Ideea e ca fiecare injector are un anumit debit de motorina intre anumite valori stas (sunt mici abateri de fabricatie), dar dde-ul trebuie sa stie exact ce debit are in functie de acest cod

ca sa-i comande cata motorina sa dea

Te sfatuiesc sa nu mai mergi cu ea pana nu le scri, se pot scrie si cu dis

 

Stiu de cazuri cand din service si pana in curtea servicelui s-au paradit motoare.

Link to comment
Share on other sites

pentru rescriere trebuiesc demontate,unde sunt amplasate codurile?

 

nu stiu daca nu sunt scrise in cutia in care au venit, oricum nu cred ca sti care cod apartine carui injector daca sunt scrie pe ceva in cutie

 

codurile sunt scrise si pe injectoare deci ca sa fi sigur care injector e in care piston cred ca va trebui sa le dai jos din nou.

 

apropo, daca tot ai dat jos injectoarele ai schimbat si saibele ?

Link to comment
Share on other sites

detin un bmw 530d manual,astazi am realizat ca m-am pricopsit cu un zgomot la ambreaj la apasarea pedalei,se aude cel mai accentuat la jumatea cursei iar la eliberare nu se aude,la fel la apasare completa sunetul dispare.Cineva mi-a spus ca ar putea fi rulmetul de presiune,voi ce parere aveti?

sunetul pe care il descrii ca apare la calcarea ambreajului este produs de rulmentul de presiune. dar pana la urma trebuie sa schimbi tot kitul, de cele mai multe ori rulmentul uzeaza placa in locul unde intra in contact cu placa de presiune "taie in placa de presiune"

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce cod ziceti voi exista part number la care toate 6 este acelasi, la mine era cu 212 sau 122 la sfirsit ceva de genul nu mai retin exact,

dupa ce au fost puse pe masina si schimbate 3 bucati care apropo la fel le-am schimbat degeaba restil totul sa facut din calculator ca sa le recunoasca

 

cred ca la urmatoarea revizie o sa le schimb la loc, caci cu acestea nu merge prea rotund motorul la pornire, pe tester arata ok.

pe cele vechi la fel erau ok le-am si verificat eu personal la bosh car cervice si sunt ok

 

am niste intreruperi, am sesizat imediat la schimbare

 

apropo acul turometrului nu iti oscileaza

Link to comment
Share on other sites

uitati baieti pentru tacanela asta am aruncat 1000 euro degeaba(am schimbat toate injectoarele)si degeaba tacaneala tot acolo e,m-am ales si cu un set de injectoare de rezerva.Chiar nu exista nimeni sa stie despre ce este vorba cu exactitate?se aude doar cand e motorul rece pana ajunge la temperatura optima

 

daca apesi pedala de ambreaj se aude la fel?sau in momentul cund face asa daca pui piciorul si apesi foarte putin pedala de ambreaj simti ca vibreaza pedala,(ca atunci cand ai pune frana cu discuri de frana ovalizate)?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
problema cu ambreiajul am rezolvat-o schimband kit ambreiaj si volant,se pare ca zgomotul la apasarea pedalei era de la rulmentul de presiune,volantul si ambreiajul mai duceau vreo 50000km pe putin.Piesele le-am gasit la un pret bun multumita colegului nostru cataxxl,cat o sa tina....asta mai vedem :p Edited by stefanion
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.