Jump to content

Serie 1 06/2005 , 118d , 180 000 km


Recommended Posts

Situatie : mi s-a aprins martorul de "particle filter failure" saptamana trecuta. Problema este ca fitrul de particule ar trebui rezolvat , pentru ca saptamana viitoare ar trebui sa ma duc la RAR , masina nefiind inca inscrisa, deci solutii gen "dezactivare electronica si scoatere fizica de pe masina" nu imi sunt de folos .

 

Am fost la BMW serivice Sibiu . Baietii de acolo au incercat o regenerare folosind computerul care nu a mers.

 

Optiuni pe care eu le-am aflat in aceasta perioada si care mi-au ramas dupa regenerarea nereusita de la BMW :

1. Inlocuirea filtrului cu unul neoriginal BMW la un pret mai accesibil (aprox 3000 RON) decat unul original BMW . Providerul acestui filtru ar fi Bucur-tuning aici in Sibiu .

2. Inlocuirea filtrului cu unul original BMW la un pret mai la preturi total necomvenabile . Am gasit cu 6400 RON si cei de la BMW mi-au propus ceva pe la 9000 RON.

3. Am gasit si o solutie experimentala tot aici in Sibiu care face curatare chimica , si din cate am aflat cu rezultate bune.

 

Accept si imi doresc sfaturi despre cele 3 solutii gasite de mine sau si alte sugestii daca ele mai exista

 

Multumesc , si o zi buna .

Link to comment
Share on other sites

3. Am gasit si o solutie experimentala tot aici in Sibiu care face curatare chimica , si din cate am aflat cu rezultate bune.

Din ce stiu eu, asta nu e o solutie experimentala. Poti incerca in prima faza, macar sa treci de RAR, ca o bucata de vreme te va tine. Si daca iarasi se infunda, cum zice colegul mai sus, eliminare fizica si soft.

 

Pai la taxa (timbrul de mediu) nu mai conteaza filtrul de particule. Nu ai nici o reducere suplimentara.

 

Pe forum se vorbea de o firma din Harghita (nu ii retin numele) care facea treaba buna.

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai bine il scoti fizic si gata, este mult mai ieftin!

Da am expus mai sus de ce nu pot sa fac asta , RAR-ul :)

 

Din ce stiu eu, asta nu e o solutie experimentala. Poti incerca in prima faza, macar sa treci de RAR, ca o bucata de vreme te va tine. Si daca iarasi se infunda, cum zice colegul mai sus, eliminare fizica si soft.

 

Pai la taxa (timbrul de mediu) nu mai conteaza filtrul de particule. Nu ai nici o reducere suplimentara.

 

Pe forum se vorbea de o firma din Harghita (nu ii retin numele) care facea treaba buna.

Din pacate nu pot sa ajung in Harghita in asa de scurt timp . Daca o sa merg pe aceasta solutie , o sa incerc aici in Sibiu .

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Si eu am fost in situatia ta acum un an, masina este cea din semnatura.

Si la fel ca si tine, cei de la service mi-au zis ca nu se mai poate face nimic, ca trebuie schimbat filtru ca este prea imbacsit...etc.

Eu iti spun cum am procedat eu, asta nu inseamna sa faci la fel sau daca faci sa ai aceleasi rezultate ca si mine.

Un lucru de care trebuie tinut cont, masina ta are 180000Km si se apropie de durata maxima de folosire data de producator a filtrului, daca nu ma insel aprox. 200000Km.

A mea masina are in jur de 130000km si in jur de 115000km cand a aparut aceasta probleme.

 

Deci, cum am procedat eu.

Am facut plinul, am adaugat acest aditiv de la Liqui Moly "Diesel Partikelfilter Schutz" in rezervor si am dat o tura pe autostrada tinand masina la aprx. 3000 tur/min cel putin pt 20 de min. si cumva s-au facut cateva regererari. In urma acestor regenerari, erorile de filtru s-au sters, imi aduc aminte ca am pus-o chiar pe tester dupa si era in parametri normali.

Acum, toate bune si frumoase pana acum cateva zile cand masina a inceput sa se comporte iarasi ca si cum ar avea filtrul infundat, dovata ca, chiar aseara am primit si confirmarea in bord .. :mellow:

Am procedat la fel ca si data trecuta si problema rezolvata a fost. Acum sa vedem cat tine. :download:

 

Ca o concluzie, daca mergi foarte mult in oras(cazul meu si nu mai apuci din cand in cand sa o scoti la un drum intins) si mai mergi si subturat, ai sanse foarte mari sa ajungi sa te confrunti cu aceasta problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Si eu am fost in situatia ta acum un an, masina este cea din semnatura.

Si la fel ca si tine, cei de la service mi-au zis ca nu se mai poate face nimic, ca trebuie schimbat filtru ca este prea imbacsit...etc.

Eu iti spun cum am procedat eu, asta nu inseamna sa faci la fel sau daca faci sa ai aceleasi rezultate ca si mine.

Un lucru de care trebuie tinut cont, masina ta are 180000Km si se apropie de durata maxima de folosire data de producator a filtrului, daca nu ma insel aprox. 200000Km.

A mea masina are in jur de 130000km si in jur de 115000km cand a aparut aceasta probleme.

 

Deci, cum am procedat eu.

Am facut plinul, am adaugat acest aditiv de la Liqui Moly "Diesel Partikelfilter Schutz" in rezervor si am dat o tura pe autostrada tinand masina la aprx. 3000 tur/min cel putin pt 20 de min. si cumva s-au facut cateva regererari. In urma acestor regenerari, erorile de filtru s-au sters, imi aduc aminte ca am pus-o chiar pe tester dupa si era in parametri normali.

Acum, toate bune si frumoase pana acum cateva zile cand masina a inceput sa se comporte iarasi ca si cum ar avea filtrul infundat, dovata ca, chiar aseara am primit si confirmarea in bord .. :mellow:

Am procedat la fel ca si data trecuta si problema rezolvata a fost. Acum sa vedem cat tine. :download:

 

Ca o concluzie, daca mergi foarte mult in oras(cazul meu si nu mai apuci din cand in cand sa o scoti la un drum intins) si mai mergi si subturat, ai sanse foarte mari sa ajungi sa te confrunti cu aceasta problema.

Zaza merci mult , mai mult decat folositoare informatile tale. Da 180 de K si sunt constient de asta . Idea e sa s-o rezolv cu filtrul curent daca pot (curatare). Daca nu, asta e, il schimb si gata . Eu o am de trei saptamani si prima saptamana am mers mai subturat pana m-am obisnuit . Si ciudat ca problema a aparut la un drum intins , in care chiar i-am dat in gura :) .

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca la Sibiu regenerari/curatari dpf face Leo, tipul de langa baza sportiva Pamira.

Multumesc Dan , nestiind aceasta informatie azi am dus masina in alta parte pentru aceasta incercare de curatare. Daca iese totul bine , o sa dau recomandari despre tipul care mi se ocupa acum de problema , cui o sa-mi ceara . Daca nu pentru probleme DPF de acum inainte, o sa reorientez conform sugestilor tale .

 

Pai si de ce trebuie sa rezolvi cu dpf inainte de a face rar-ul? Fa rar-ul si dupa il rezolvi. Nu merge masina sau care e problema?

Da asa e , am inteles ca ITP-ul de la RAR , poate sa-mi faca probleme cu noxele . ;)

Link to comment
Share on other sites

Exista niste spray-uri care se baga in filtru, se lasa un timp sa actioneze si dupa aia o pornesti etc. Chestia asta poti s-o faci si tu daca faci rost de un spray adecvat.

Nu stiu insa cat de mult ajuta in functie de gradul de colmatare.

Tu ai dpf jos sub masina?

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

M-a pus omul s-o turez scoasa din viteza , mai sus de 4000 nu s-a putut duce , deci fara sarcina . Si am observat asta si in sarcina mai sus de 3000 nu mai merea .Deci e colmatat rau :) . Eu o sa vad luni ce si cum , si daca iese treaba asta o sa va pot recomanda omul care-mi face ... Vedem
Link to comment
Share on other sites

- filtru de particule la 200mii teoretic trebuie schimbat

- am cumparat masina cu 175mii si in i-drive la filtru de particule imi spunea ca mai am de parcurs 20mii

- am mers cu masina pana imi mai zicea 1000km

- la un service mi-a propus cu un spray sa-l incarce pe o conducta in filtru particule

- nu au reusit asa ca l-au demontat

- a curs ceva funingine din el fina, a golit spray-ul in el

- a pus la loc, a lasat sa actioneaze solutia

- am pornit motorul, scotea fum pe toba de nu se vedea in urma mea

- am mers asa cu ea 10km cu nori in urma mea

- a fost resetat in i-drive ca si cum l-as fi schimbat si imi aparea de parcurs 200mii

- a trecut de atunci 1 an, am parcurs 20mii km si acum imi spune ca mai am de parcurs 180mii

- deci a functionat fara inlocuirea cu un filtru nou

- dar precizez ca masina nu tragea mai greu cand era filtru la 1000km si urca in ture pana la 4-5mii

- se merita curatat si la firmele specializate care zic ca il curata, costurile sunt infime fata de cat costa unul nou

- succes!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc oameni buni , am deja un mic ghid al acestei probleme , mai mult decat ma asteptam in momentul in care m-am abonat .

Va doresc tuturor weekend placut !

Edited by MarekHE
Link to comment
Share on other sites

Multumesc oameni buni , am deja un mic ghid al acestei probleme , mai mult decat ma asteptam in momentul in care m-am abonat .

Va doresc tuturor weekend placut !

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/5148%20Dieselpartikelfilter%20Schutz_EN.pdf/$file/5148%20Dieselpartikelfilter%20Schutz_EN.pdf

 

in fisa asta tehnica spune ca ar trebui folosit la fiecare 2000 km , adica un flacon un tratament , probabil mareste temperatura gazelor arse . Oricum la 25 ron cat costa un flacon merita incercat . Gasesti pe oilmag

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3. Solutia 3 , curatare, eu nu as indeparta o piesa de pe masina, pana la urma asa a fost gandita, plus ca am cunostinte care au apelat la solutia asta si sunt extrem de multumiti, adica ...spre exemplu un prieten a curatat filtrul la cineva de pe forum acum 65000 km si nu are nicio problema si pana la urma e si cea mai ieftina si safe masura

Bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/5148%20Dieselpartikelfilter%20Schutz_EN.pdf/$file/5148%20Dieselpartikelfilter%20Schutz_EN.pdf

 

in fisa asta tehnica spune ca ar trebui folosit la fiecare 2000 km , adica un flacon un tratament , probabil mareste temperatura gazelor arse . Oricum la 25 ron cat costa un flacon merita incercat . Gasesti pe oilmag

Nu e problema de 25 de Ron , totul este ca aceasta solutie sa fie "recomandata" de BMW .

 

3. Solutia 3 , curatare, eu nu as indeparta o piesa de pe masina, pana la urma asa a fost gandita, plus ca am cunostinte care au apelat la solutia asta si sunt extrem de multumiti, adica ...spre exemplu un prieten a curatat filtrul la cineva de pe forum acum 65000 km si nu are nicio problema si pana la urma e si cea mai ieftina si safe masura

Bafta!

 

da cam la fel vad si eu lucrurile , in caz ca procedura de curatare nu va reusi , as opta spre schimbarea filtrului cu unul original. Omul a gatat curatarea ieri , si azi am dat o tura pe auto-strada. NU s-a mai aprins martorul, dar cam numai intr-o luna pot sa-mi dau seama de reusita cu adevarat .

Link to comment
Share on other sites

Trebuia sa verifici presiunea pana in filtru de particule la ralanti sa vezi cati mbar avea inainte si dupa curatare si iti dadeai seama de reusita :)

 

ps: esapamentul e negru la interior sau e curat, usor ruginit ?

 

Bafta !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebuia sa verifici presiunea pana in filtru de particule la ralanti sa vezi cati mbar avea inainte si dupa curatare si iti dadeai seama de reusita :)

 

ps: esapamentul e negru la interior sau e curat, usor ruginit ?

 

Bafta !

Da din pacate nu cred ca spalat si teava de negreala veche ca sa pot sa-mi dau seama

Deocamdata merge de 200 km fara sa-mi mai dea mesaj de eroare filtru . Sper din tot sufletul sa-l tina .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.