Jump to content

probleme plecarea de pe loc e39 520 2001


ady_2003

Recommended Posts

buna tuturor..imi cer scz pentru deschiderea unui topic nou..va rog ajutati-ma..am 2 probleme la un e39 520 2001...dimineata la pornire motorul merge neregulat...trepideaza foarte tare cam 20 de secunde dupa care mersul mototrului revine la normal..am puso pe tester nu imi da nici o eroare..am schimbat furtunele toata verificat EGR..curatat.TOT...am fost la 4 mecanici nimeni nu ma putut ajuta si nu stiu ce sa ai mai fac...si a doua problema se poate sa aibe legatura cu prima...la plecarea de pe loc.si la schimbare trepetlor de viteza. este foarte lenesa cand apas acceleratia nu se intapla nimic numai dupa 1800 de ture..rupe asfaltul..dar pana atunci trebuie sa o rog frumos...nu stiu ce sa ai mai fac va rog ajutati-ma..
Link to comment
Share on other sites

La mine a fost problema de la o bujie moarta, sau s-ar putea sa fie, nu sunt sigur si filtrul de aer. Daca din astea 2 nu e niciuna, ma tem cum spunea colegul ca ar fi injectoarele, nu strica sa mai folosesti aditiv din cand in cand. Sa incerci sa faci o curatare de injectoare, nu e scumpa.

De obicei, injectoarele iasa la tester.

Edited by Marian Alexandru
Link to comment
Share on other sites

buna tuturor..imi cer scz pentru deschiderea unui topic nou..va rog ajutati-ma..am 2 probleme la un e39 520 2001...dimineata la pornire motorul merge neregulat...trepideaza foarte tare cam 20 de secunde dupa care mersul mototrului revine la normal..am puso pe tester nu imi da nici o eroare..am schimbat furtunele toata verificat EGR..curatat.TOT...am fost la 4 mecanici nimeni nu ma putut ajuta si nu stiu ce sa ai mai fac...si a doua problema se poate sa aibe legatura cu prima...la plecarea de pe loc.si la schimbare trepetlor de viteza. este foarte lenesa cand apas acceleratia nu se intapla nimic numai dupa 1800 de ture..rupe asfaltul..dar pana atunci trebuie sa o rog frumos...nu stiu ce sa ai mai fac va rog ajutati-ma..

 

Ca idee, vezi ca ai cea mai slaba motorizare de pe e39.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ca idee, vezi ca ai cea mai slaba motorizare de pe e39.

Ca idee, pacat ca nu te-ai nascut mai devreme sa faci TU motorizari pe BMW...ca nemtii ''este'' prosti si nu stiu ce ''face''

E plina lumea de ingineri ca tine

Edited by cony_cony
Link to comment
Share on other sites

ai verificat injectorul cu fir? exact așa a a pĂŁțit un prieten de al meu dupĂŁ vreo 2 sĂŁptĂŁmâni de chinuri a schimbat, ca ultimĂŁ soluție cĂŁ altĂŁ idee nu mai avea, injectorul cu fir și acum e ok.
Link to comment
Share on other sites

Ca idee, pacat ca nu te-ai nascut mai devreme sa faci TU motorizari pe BMW...ca nemtii ''este'' prosti si nu stiu ce ''face''

E plina lumea de ingineri ca tine

 

Baiatu, nu stiu ce ai citit, dar am spus doar ca este cea mai slaba motorizare de pe e39, ce e gresit in asta?

Si sa spui despre un 520 ca "rupe asfaltul" e demn de baronul Munchausen.

Inginerii aia de care spui tu l-au gandit sa fie economic, nu sa "rupa asfaltul".

Edited by r0n1n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ai o problema din 2 posibile: -Injector cu fir;

-Bujii incandescente;

 

 

Injectorul ci fir regleaza avansurile pompei de injectie la poarnirea la rece si daca senzorul ala citeste temperatura aiurea, da valoare aiurea sau poate nu mai comunica mai deloc si de-aia merge asa cateodata. Ia zi, e diferenta daca o pornesti la 10 grade C fata de o zi in care ai prima pornire la 20, sa zicem? Daca da, ala e. Ar putea fi ceva si din pompa, dar nu prea cred...de obicei VP44 nu are probleme de genul. Apoi, ar mai fi bujiile. Daca iti merg 3, porneste in 3 cilindri si al 4-lea incepe sa mearga dupa cateva cicluri ca se incalzeste putin.

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult tuturor..am facut referire ca rupe asfaltul..de la 1800 de turatii..scz..reformulez...merge mai bine de la 1800 de turatii..o sa verific bujiile...si ultima optiune injectorul cu fir..imi puteti spune daca al masor ce parametrii trebuie sa aibe..si inca ceva cele 3 ijectoare au fost verificate..numa ala cu fir nu sa umblat la el..o sa revin daca rezolv problema..multumesc inca o data tuturor
Link to comment
Share on other sites

nu este nici o diferenta la pornire..nici la rece nici la cald...sau iarna si vara porneste tot timpul..la fel...problema este la plecarea de pe loc..cand sta la relativ si vrei sa accelerezi..are un fel de pedala moarta pana la 1800 de ture...doar atunci se simte cum pleaca
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.