Jump to content

cod eroare 141 si 171 tester


virgils10

Recommended Posts

buna ziua ....am un bmw 316,motor de 1,9 77 kw din 99

...am impresia ca nu trage motorul cum trebuie....mi s-a aprins sonda lambda si am zis ca poate este stricata.am fost azi la tester a anulat alarma (cod eroare 141 si 171) sonda lambda are parametrii buni (nu ma prea stiu eu ....dar urca in parametrii pe tester)si ii dadea amestec prea bogat ;aer fals!!! .debidmetru este bun,sondele sunt bune.

M-am uitat pe la furtune sa vad daca trage aer fals dar nu vad sa traga aer fals si la partea de sistem de aprindere ma gandeam, sa fie bujiile ?daca erau bujiile cred ca ar trebui sa mearga intrerupt dar nu merge....daca accelerez in gol dupa 3500 rot/min mai da rateuri ceea ce nu cred ca este normal

cine ma poate ajuta si pe mine sa imi zica pe unde ar putea sa traga aer fals sau cum a-si putea verifica?

Edited by virgils10
Link to comment
Share on other sites

momentan problema sa in felul urmator la mine;m-am uitat sa vad daca trage aer fals pe la valva pcv si am gasit furtunul fisurat,am dat valva pcv jos sa vad daca functioneaza cum trebuie si din fericire ,DA, merge!am curatat putin pe acolo si furunul care duce de la valva la carcasa de la motor sus este foarte copt si fisurat.am sunat la un magazin de piese sa-l comand si ,nou costa in jur de 130 lei dar sunt 2 furtune caci numai asa vin amandoua.in cazul meu numa unul este defect si cred ca o sa-l cumpar din dezmembrari cu 20-30 de lei .dupa ce am pus tot sus am pornit masina (fara furtun )si nici nu mergea sa apas acceleratia ca si murea motorul :) si dadea rateuri.asta chiar n-am stiut-o!sper sa fie asta cauza la mine num afurtunul ala .oricum dupa ce il schimb revin sa va zic daca merge sau mai am de cautrat si eu .intr-adevar am curatat si regulatoru de relantiu ,cred ca asa-i zice :D nu ma prea stiu dar ....am dat bornele jos ,am scos mufa si l-am curatat cum am putut si are o rotita in interior si am curatat si pe colo ceva :D.sper sa mearga .

 

nu stiu ....oare este chiar asa important o fisura la furtunul ala .....sa creasca consumul si sa apara si pe tester amestec bogat ?furtunul la mine a fost foarte copt pe interior ,se poate sa se infunde ceva dupa ce trece de valva pcv?ca era chiar ca branza :D.

Link to comment
Share on other sites

stie cineva daca trebuie sa schimb si celalat furtun care pleaca de sub valva pcv ,chiar nu pare a fi copt.,unde duce ?ala chiar nu pot sa-l vad unde merge numa sa dau toate plasticurile jos....unde duce si ce rol are ? Edited by virgils10
Link to comment
Share on other sites

in stanga regulatorului de relantiu se mai afla ceva ....tot cu o mufa cu 2 suruburi in cruce (la mina)nu stiiu cum ii spune ?am vrut sa-l dau jos sa-l curat dar cand am vazut ce e pe acoo ,m-am razgandit:D stie cineva ce e acolo?sa fie senzor turatie relantiu ?
Link to comment
Share on other sites

pai urca de la o suta și ceva pana la 7-800 parcĂŁ ĂŽn funcție de Cum o turezi.partea proasta ca la liber nu se tureaza mai mult de 4500 rot/min .iar acum de dimineațĂŁ a mers tot ĂŽntrerupt pana sa ĂŽncĂŁlzit.ce sa fie ca o iau razna .știe cineva ?

 

pai se vĂŁd valorile pe tester la mecanic

Link to comment
Share on other sites

Salut , aseara am aflat si eu ca eroarea 171 se datoreaza ca masina trage aer fals dupa clapeta de acceleratie. eu am schimbat deja valva PCV si furtunul dar se pare ca mai este ceva de descoperit. Edited by B320TNY
Link to comment
Share on other sites

Eu raman la parerea ca e sonda lambda.Nu iti poti da seama din tester daca functioneaza corect sau nu.Eroarea 141 e de sonda lambda. Din diagnoza ar trebui sa iti si spuna care sonda ar fi defecta. (normal prima este, pt ca asta testeaza noxele si influenteaza mersul motorului).Eu am pus bosch universala si e ok , dar vezi ca si asta trebuie cautata dupa cod ca sa se potriveasca motorului tau.(ar trebui sa fie la 250roni).Oricum daca nu a fost schimbata niciodata sau are f multi km , sonda ar trebui schimbata, pt ca nu mai e in parametri.
Link to comment
Share on other sites

la mine cred ca problema este rezolvata, dar nu ĂŽn totalitate..am luat un debitmetru de la un prieten second și se comporta cu totul altfel, spre bine! momentan la relatiu pare sa fie instabil și ieri a scĂŁzut turația pana mi.a murit motorul și oscileazĂŁ intre 500 și 900, dar de mers merge super.sincer nu știu din ce cauza oscileazĂŁ la ralanti, sa aibĂŁ și debitmetru ĂŁsta ceva ? dar este diferența mare fațĂŁ de celĂŁlalt.am fost iar la tester și nu mai da nici o eroare.dacĂŁ mai gĂŁsesc ceva ĂŽn legĂŁturĂŁ cu relatiul revin.bafta tuturor și numai drumuri bune fĂŁrĂŁ evenimente rutiere !!!
Link to comment
Share on other sites

când mĂŁ bucuram ca merge bine,... știe cineva ce ar putea sa mai aibĂŁ ca dimineațĂŁ când este rece motorul oscileazĂŁ motorul și dacĂŁ nu stau 2 min sa se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ puțin abia pot sa plec de pe loc , merge tot ĂŽn ecatĂŁ.pe urma merge normal.pe tester nu mai apare nimic.mĂŁ poate ajuta cineva? am curĂŁțat regulatorul de ralanti , am schimbat debitmetru de aer, am verificat valva pcv este OK , filtrele schimbate .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.