Jump to content

E46 Se incuie singura


swsws

Recommended Posts

NU! Garantez ca daca dai fata de usa jos si dai butucul pe neutru nici spre deschis nici spre inchis nu o sa mai ai problema sau il schimbi si gata. Nu e problema de la nici un modul ;) Am trecut prin asta.
Link to comment
Share on other sites

asta e tot modulul:

 

http://www.bmwgm5.com/Images/GM5_Case2_.jpg

 

astea sunt releele de schimbat:

http://qer.biz/qer/images/ul2549a2.jpg

Salut,am si eu un e46 din 99 diesel,si mie imi face probleme ,dar doar la închiderea din cheie,de deschis se deschide tot timpul,dar la închidere nu tot timpul,mai ales iarna,unde e pozitionat modulul de comfort in masina?,sa l scot să văd cu el e problema,mersi mult

Link to comment
Share on other sites

AstĂŁzi am dat modulul jos si m-am dus la un magazin de electronice sa caut relele si fin pĂŁcate nu le-am gĂŁsit ... Am scos placa din carcasa si i-am dat cu ulei de mecanisme fine, apoi am uscat cu compresoru si am pus-o la loc. Vad ca nu a mai fĂŁcut figuri azi . De obicei trebuia sa numi deschidĂŁ din 2 ĂŽncercĂŁri pe zi . Sa vedem si maine ce mai zice
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut ca in interiorul releelor se depune o mazga neagra care face ca lamelele sa ramana conectate si nu mai permite dezlipirea lor la curent... la un modul chiar am curatat lamelele si a redevenit functional

Dar e o munca de chinez si in plus nu trebuie sa ajunga pic de praf in interiorul GM...

Asa ca puteti incerca si varianta asta valabila pt relee Tyco ce se pot desface (pe Siemens nu am incercat)

Link to comment
Share on other sites

Deci o sa am ceva de munca

Aoleu fratilo despre ce vorbiti voi aici ma depaseste rau de tot!!

nu poti sa desfaci 6 suruburi ??

atunci de ce mai apelezi la noi? mergi in service unde macar suruburi stiu sa desfaca :huh:

 

Astea sunt lucruri pe care un om pasionat(nu neaparat pregatit in domeniu) le poate face cu putin efort...

pasiunea ca pasiunea, da' practica ne omoara :D

Link to comment
Share on other sites

Ce ai folosit la curatat?Alcool tehnic e bun, sau sa cumpar ceva spray de contacte?Ma gandesc ca ar fi mai bine ceva pulverizat, decat sa frec cu vreo microfibra sau ceva, nu?

Am sa fac si eu chestia asta, cand am timp, sa vad in ce stare e si daca are ceva mizerie sa-l curat, poate isi mai revine.

Am sa revin si cu un DIY, dupa asta.

Edited by Alynex
Link to comment
Share on other sites

[quote name= X X L'

timestamp='1397017625' post='2142047]

Eu am vazut ca in interiorul releelor se depune o mazga neagra care fac

ca lamelele sa ramana conectate si nu mai permite dezlipirea lor la

curent... la un modul chiar am curatat lamelele si a redevenit

functional

Dar e o munca de chinez si in plus nu trebuie sa ajunga pic de praf in

interiorul GM...

Asa ca puteti incerca si varianta asta valabila pt relee Tyco ce se pot

desface (pe Siemens nu am incercat)

Tu ai scos releele si apoi lesi cositorit sau leai dat numai cu spray si de care

Link to comment
Share on other sites

eu am facut asta si a mers (si inca merge), dar nu pot generaliza :pardon:

 

mersi ptr info

si eu am vazut trucul asta la niste electronisti mai demult, curatau cu hartie abraziva dar cred ca merge si cu contact cleaner pentru ca dizolva oxidarea fara a ataca suprafata contactelor.... banuiesc ca merge probat si in cazul releului pentru bujii incandescente...este bine de retinut informatia, poate mai scutim niste banuti pe viitor

Link to comment
Share on other sites

mersi ptr info

si eu am vazut trucul asta la niste electronisti mai demult, curatau cu hartie abraziva dar cred ca merge si cu contact cleaner pentru ca dizolva oxidarea fara a ataca suprafata contactelor.... banuiesc ca merge probat si in cazul releului pentru bujii incandescente...este bine de retinut informatia, poate mai scutim niste banuti pe viitor

Daca dai cu hartie abraziva in cel mai scurt timp ajungi de unde ai plecat, adica tot la lipirea lamelelor...

pe scurt si pe-ntelesul tuturor, la fiecare contact in releu se produce o mica descarcare electrica... daca suprafata lamelelor nu e neteda, apare imediat o urma de arsura/negreala care se acumuleaza si redevin lipicioase

 

Stai linistit XXL ca glumeam. La mine cea mai mare problema este ca nu prea am timp . Dar sambata o desfac si vad exact ce este acolo si va anunt

Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

Iti sugerez sa ai si un plan de rezerva.

Experienta mea a fost mai neplacuta... din neglijenta electronistului s-a "prajit" modulul.

Si cred ca trebuie inlocuit cu un modul de pe o masina cu dotari asemanatoare (daca ai 4 geamuri electrice). restul functiilor se pot activa din software. ( X X L cred ca poate sa iti spuna mai multe despre asta)

app.. la cel nou i-am dezactivat optiunea de auto-blocare a usilor la 20 km/h

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.