Jump to content

Primul meu BMW


CATALIN9215

Recommended Posts

si as avea o intrebare....cand am pornit masina mi s-a auzit un schirlait ca de curea....le-am verificat la mecanic si a zis ca sunt bune...nu au nicio crapatura

Si a mea scartaie usor cand e motorul rece. Frumoasa masina, sa o conduci sanatos.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Edited by ACA
Link to comment
Share on other sites

unde ai facut geometria?

la service roti......e pe calea bucuresti la iesire din caracal......este cel mai bun de la noi din oras(aceasta este parerea mea personala,toti cunoscutii mei au facut-o acolo si s-au declarat multumiti)

Edited by CATALIN9215
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Povestile astea cu turbina sunt pentru cei care nu stiu cum functioneaza o turbina Mitsubishi, sunt foarte reusite aceste turbine, mai ales ca sunt comandate electronic, toata treaba este sa stii sa o intretii - sa nu o turezi cand este motorul rece, sa respecti uleiul recomandat de producator pentru acest tip de motor. Se pricep japonezii la turbine, va spun eu. Mai depinde si de istoricul masinii si cine a folosit-o si cum a intretinut-o.
Link to comment
Share on other sites

asa este.....cel mai bine e sa nu o turezi cand e rece...dar pe urma trebuie sa schimbi undeva intre 3000-3500 de ture....eu asa fac

 

mai repede termini tu altele decat prietenul tau turbo, cum sa schimbi in 3500? sa inteleg ca in oras mergi numai in treapta 1 si 2? la 2500 e cel mai ok...sunt masini cu cutie automata care schimba sub 1600 rpm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai mult cu a 2-a mergeam prin oras...la 60 o bagam pe a 3-a....depinde si daca era aglomeratie sau nu...dar eu la toate dieselurile pe care le-am condus mi se pareau subturate daca schimbam sub 2800-3000 Edited by CATALIN9215
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Povestile astea cu turbina sunt pentru cei care nu stiu cum functioneaza o turbina Mitsubishi, sunt foarte reusite aceste turbine, mai ales ca sunt comandate electronic, toata treaba este sa stii sa o intretii - sa nu o turezi cand este motorul rece, sa respecti uleiul recomandat de producator pentru acest tip de motor. Se pricep japonezii la turbine, va spun eu. Mai depinde si de istoricul masinii si cine a folosit-o si cum a intretinut-o.

Cam multe griji pentru un diesel spun eu...Nush dar din cate am auzit eu turbina nu se reconditioneaza la acest model .si daca sa bulit nai alceva de facut decat sa cumperi una noua sau second de la dezmembrari 1000-2000 de euro. Sunt foarte reusite pana odata crapa.

Benzinar mai putine griji parerea mea.

Sper sa-ti tina mult si bine :)

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.